icon

18.7.2014 - jsem jediná, která nebere padlé vojáky jako hrdiny? Ano, je mi opravdu moc líto jejich rodin, ale nějak vnitřně je nemůžu brát za hrdiny. Podle mě je to pracovní úraz s následkem smrti ... prostě ve špatnou chvíli a blbém místě ...

avatar

pro jejich rodiny, kamarády, spolupracovníky to hrdinové jsou.....a i pro mě...položili zbytečně život......bože to je úvaha ☹ .....

Odpověz
18. črc 2014
avatar

A proč to sem píšeš? Aby se zase vyvolaly hádky a neshody? Zbtečná kz. Jo, at si sem každej píše co chce, ale až se pro tohle povolání jednou rozhodne tvuj syn, tak jsem zvědavá jak to budeš brát. Jestli mu taky řekneš, nejsi hrdina a kdyby se ti něco stalo je to uraz z povolání.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Podle mě odjet do válečné zóny a riskovat každý den život hrdinství teda je.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Manžel má ten samej názor jako ty. Jako že když tady někdo zařve na šachtě, tak se kolem toho takové divadlo nedělá, ani ty rodiny nedostanou takový peníze.. A vlastně, když tak nad tím přemýšlím.. Asi má pravdu.. navíc do té ciziny jedou s tím, že se to může stát.. Ale s tím asi chodí do práce i ten hprník každej den že..

Odpověz
18. črc 2014
avatar

A jinak mi nějak uniká smysl tohoto příspěvku. Vyhasnutý mladý životy a tady se řeší takový ptákoviny.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

No já tedy nevím,ale na druhou stranu on je tam někdo poslal???Jeli tam snad dobrovolně ne?A většinou tam jezdí aby si vydělali peníze to je tak z 95 procen a ten zbytek tam jede možná pro dobrodružství a nebo doopravdy jako hrdina někomu pomáhat....

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@andelkaprdelka
@leniiis
@jasminecek
co mě vedlo k tomuhle závěru?
1. dobrovolně se rozhodli, že budou profi vojákem v armádě
2. dobrovolně narukovali na misi do AFG, kde vědí jaké je riziko
3. berou za to víc než slušné peníze, nebo si myslíte, že tam jedou aby si hráli na vojáky?
Jak jsem psala, je mi líto jejich rodin a pozlstalých, ale já osobně je neberu jako hrdiny. To by pak byl přece hrdinou každý, kdo zemře při výkonu povolání, ne ??

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer a zase ty peníze hrají roli. No jo náš českej národ je závistivej😉

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Tak hrdiny z nich udělali ostatní, oni třeba byli mladí pokorní, co tam jeli dobrovolně a za hrdiny se třeba nepovažovali. To jsou jenom spekulace.. ale o mrtvých jen dobře.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer Ano, berou strašně moc....ale pracují v neustálém strachu, napětí.....nechápu proč se vše musí přepočítávat na prachy ☹

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@leniiis joo někdo to nemůže rozdýchat, že se "maj dobře"..ale za jakou cwenu, že jo ☹

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Ahoj, mám na to stejný názor. Vojáků mi je líto jako všech jiných, kterým se stane takové neštěstí. Ale jak píšeš, to riziko podstoupili dobrovolně. Zároveň mě překvapuje, kolik lidí je překvapený, že ve válce vojáci umírají... Přesné okolnosti jejich smrti jsme nečetla, ale za hrdiny bych je nepovažovala jen z titulu toho, že tam odjeli a byli zabiti.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@andelkaprdelka jo holt lidská bezcitnost nezná mezí. A dané paní bych přála, aby tohle povvolání bylo snem jejího syna a ona mu tohle všechno řekla do očí!!! Bože takový sra*ky.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Já spíš nerozumím tomu, proč se někomu chce sem psát, že je nepovažuje za hrdiny a že berou velký peníze, tak berou no, ony jim ty peníze jsou teď stejně asi prd platný, život jim to nevrátí. Proč má někdo potřebu tu vypisovat takový věci. Napadá mě buď nuda nebo fakt ta závist.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@leniiis noo taky tenhle výlev nechápu....☹

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@andelkaprdelka rozhodně nezávidím peníze, protože jsem žila s přitelem, co jezdil do AFG a Lybie, ... a vím co to je za práci a jak to chodí ... jen pro představu 99% vojáků tam jede kvůli penězům ... a ze mě budete dělat závistivce, k smíchu ...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

tvé starosti bych chtěla mít :-/ Stala se tragédie a tady se řeší, že to byla vlastně obyčejná smrt. Že by závist?

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Bože, raději nečtu příspěvky. Zřejmě nerozumíte tomu, o co v Afgánistánu jde. Češi jsou tam proto, aby bránili klid a stabilitu v Evropě i v USA. Naplňují mezinárodní smlouvy a úmluvy. Jde o mnohem větší rozměr, než jak to někdo srovnával s horníkem. Hrdinové - nehrdinové.. patří jim obrovské díky a velká úcta.

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@alice.r ale nic to nemění na tom, že to dělají dobrovolně, nikdo je nenutil jít do AFG ...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

V tom případě nechápu, proč máš potřebu to sem psát, když jak píšeš, ani nezávidíš ani se nenudíš. Zase další výkřik do prázdna, kterej nikomu nepomůže. Spíš mi to přijde jako závist, že je někdo obdivuje.

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@jasminecek napsala jsem to proto, že jsem byla na úřadě v Žatci, kde je kasička s mega nápisem, jaký to jsou hrdinové a já nevím co ještě, jistě pro jejich rodiny jistě, ale mě osobně tohle už obtěžuje ...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer jenže někdo tam asi jít musí, že....tyhle šli dobrovolně a zaplatili zbytečnou smrtí....

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Ne vždy tam jedou dobrovolně.První kolo je dobrovolné, ale pokud jich není dost mají to rozkazem.Za mě to jsou hrdinové.A ty peníze jim život nevrátí.a manželkám a rodičům ty peníze taky nepomůžou.Asi má madam doma málo práce že plodí takový hov...diny. !!!!

Odpověz
18. črc 2014
avatar
apacheee
AMBASADORKA

Vojáků mi je líto, ale stejně tak by mi bylo líto tatínka, kterého přejelo na přechodu auto, nebo jakéhokoliv jiného člověka, kterému se něco stalo a on umřel. Na druhou stranu si myslím, že pokud se dá muž k armádě, musí on i jeho rodina počítat s tím, že se takováto věc stát může. Za sebe musím říct, že bych nemohla mít manžela, který dobrovolně uvádí svoji rodinu do takovéto situace:(

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@mishad to není pravda, vojáky lze stáhnout ... stejně jako to udělala Kanada, Francie a Anglie ...

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

@terry1512 ano je to dobrovolné, a dobrovolníků je vždy plno ... že nejedou všichni ...kdyby měli jet všichni kdo o to mají zájem, tak by tam bylo půl naší armády ...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer No to tě drahá vyvedu z omylu.Mám pár kamarádů vojáků a věř že dobrovolně jich tam chce opravdu málo.Kor pokud mají rodiny.Zajímalo by mě co bys říkala kdyby tam byl tvůj chlap???

Odpověz
18. črc 2014
avatar

byli to stateční chlapi, kteří se tam vydali i přes velké nebezpečí a myslím, že už proto to je hrdina, ono tam vidět ty hrůůzy asi fakt není žádná sranda a spousta vojáků už to po tom, co tam viděli vzdali...jeden říkal, že vše tak nějak rozdýchal, ale vidět mrtvé děti kolem silnic po útoku, to už fakt nedal a raději se vrátil...takže ostatní, co tam vydrží v té hrůze a nebezpečí, tak to jsou hrdinové!!!!! navíc když tam padnou!!!! Jestli to ted tady čtou ženy, příbuzní nebo kamarádi vojáků, tak mi to je líto, fakt ....číst takový hnusy.

Odpověz
18. črc 2014
avatar
glimmer
autor

s jedním jsem žila. takže vím jaké to je.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer chceš tedy říct, že když tam nebude jediný Čech, že je to v pořádku a nikomu to nebude divné a nikdo ze světa se neozve???

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer Vtom případě nechápu jak můžeš vůbec něco takovýho vyplodit.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@glimmer právě proto nechápu Tvé řeči, kdyby ti tam umřel tvůj manžel a otec tvých dětí, jak by se ti to četlo? Že by nějaká mamina na mateřské psala jak už jí to obtěžuje, že se ti chlapi uznávají jako hrdinové??

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Ano, pevně věřim, že jsi jediná ! Oni tam jsii ve válce, bojují za naši svobodu, nasazují vlastní krk proto, aby u nás nebylo druhé 11.zari, clovek by je měl obdivovat. Ano, škoda každého lidského života, ale oni tam umřeli i pro nás, pro naše děti...Berou hodně peněz, ale kolik stojí lidský život???? Z ttakových řečí je mi úzko...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

a ještě chci dodat, že je v pořádku, že berou hodně penez, ještě aby néé, oni si to zaslouží, néé jako politici a jiní, že....

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@sarihy
@mishad naprostá souhlas

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Ještě mě napadlo takové srovnání. .když spadlo letadlo s hokejisty z Jaroslavle, tak se o tm mluvilo neustále, v televizi dlouho běželi klipy s našimi kluky, lidi zapalovali svíčky, pořádaly se zápasy na jejich počest. ..a to ti kluci hráli jenom hokej...O vojácích se naposled mluvilo den návratu jejich těl domu, od té doby skoro ticho po pěšině. ..trochu paradox...

Odpověz
18. črc 2014
avatar

...běželY klipy. .pardon. .

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@terry1512 když umře hasič, nebo záchranář při požáru nebo jiné katastrofě, tak je to pro mne taky hrdina, dělal to pro záchranu lidí a nikdo ho taky nenutil, rozhodně by mne nenapadlo o něm říkat, že to není hrdina....naopak!

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Teda, sedím tady s pusou dokořán, co je někdo schopný řešit. Není ti ze sebe samé trochu blbě? Řešit peníze, jestli byli nebo nebyli hrdinové. Kdyby za to brali méně, byli by podle tebe hrdinové větší? Jaké je tvé měřítko? Jsem nechucená, opravdu. Tady sedí jen jedna jediná věta - kdyby blbost nadnášela... ☹

Odpověz
18. črc 2014
avatar

A taky si říkam, že když uz ani voják, který nasadí vlastni život, není hrdina, tak pak kdo už? Národ potřebuje hrdiny, potřebuje k někomu vzhlížet...když už to není nikdo z politiky a veřejného života, tak díky bohu za takovéhld kluky, kteří nekoukají nalevo napravo a jdou bránit svoji zem...Sakra jak o jejich hrdinství může někdo vůbec pochybovat? To samé hasič, co tahá z hořícího domu starou babičku, nebo policajt, který svým tělem chce zastavit auto nějakého lumpa..Mně je z takových řečí tak strašně smutno. ..

Odpověz
18. črc 2014
avatar

holky, všechny, které nechápete stejně jako já, co je toto za výplody, nemá cenu komentovat a vysvětlovat....když to v té hlavě není, tak to tam není...hold, někomu nebylo ze zhora moc dáno 😀 paní sice měla partnera vojáka, který jezdil na mise, ale kdyby tam zemřel, tak to podle ní není hrdina, jen mu šlo o prachy a tím pádem mu to asi patřilo 😀 fakt smutné....tečka

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Liskni si fakt!!!!

Odpověz
18. črc 2014
avatar

@mishad
@sarihy
@pipetulaa Úplně sváma souhlasím holky.Jo blbost je věčná.Každý kdo riskuje svůj život pro ochranu,nebo záchranu někoho jiného je hrdina.A ať už tam byly dobrovolně nebo ne riskovaly pro nás,pro naše děti aby mohly vklidu vyrůstat a žít.Nevím kam ta dnešní společnost spěje když ani něčí obět někteým liden není svatá.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

většinou tady nekomentuji ale toto mi nedá, jak tady bylo řečeno, měla by jste se zamyslet sama nad sebou a nad tímto komentářem, je to opravdu pokrytectví a arogance. Jsou to lidé kteří nasazují svoje životy aby chránili nás ostatní stejně jako hasiči, policisté... takže ano jsou to hrdinové. Kam ten svět spěje ☹

Odpověz
18. črc 2014
avatar

Vždyť to říkám, paní se nudí anebo musí svoji závist prezentovat veřejně.

Odpověz
18. črc 2014
avatar

a jistě ve stejném myšlení vychovává i své děti ☹ je to opravdu smutný

Odpověz
18. črc 2014