icon

Zajímalo by mě kolik měsíčně dáváte za jidlo?? Kolik je členů rodiny? Varite každý den?

avatar

My sme 2..na jídlo si vyčlením 4000 + mám stravenky v hodnotě 1600. Přítel má obědy v práci..vaříme jen o víkendu. Já si přes týden uvařím třeba na 2 dny nebo něco koupím 🙂 nakupuju každý den pečivo,šunky a 1x za týden oobr nákup 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

1200-2000 za tyden/4clenove domacnosti. Varim min 5x tydne

Odpověz
23. čer 2016
avatar

my jsme taky zatím dva + kočka... jednou za týden nákup tak kolem těch 400-500, plus pečiov čerstvý denně 🙂 teda rohlíky, chleba nee 🙂 vařím většinou tak na dva dny, o víkendu vždy něco rychlého...a když do toho započítám i kočku, tak dáme za jídlo kolem 2,5 tisíc za měsíc..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 tak to je částka.kterou hraveě utratíme za týden-nemyslím to zle-můžu se zeptat-co konkrétně jíte?

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88 jj taky jsem se vydesila, boze za co ja teda utracim :D
JInak my máme na jídlo tak 12000 na jidlo, ale to je opravdu jen jidlo bez veci okolo a jsme 4 (2 dospělý a 2 děti)

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@weronicaaaa
@milujtusek
@bobule2015 my strašně prozerem. Varim denně pro 3 dospělé osoby,dcerka na obědy ve školce,takze o víkendu 3 dospele,jedno dítě,jednou za 14 dní děti dvě. Mám pocit že toho strašně sezerem.
@laky88

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88 všechno možný 🙂 hlavně máme rádi omáčky, zeleninový jídla.... akorát my nepotřebujem Bio, nám stačí obyč nákup v kauflandu 🙂 o maso se mi postará táta ( jakožto řezník) to kupuju jen v Rabbitu kuřecí 🙂 ale jinak jíme všechno 🙂 a věř že se dá uvařit skvělý jídlo i z toho co dům dá 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Zatim 3 a za jídlo (bez drogerie) cca 5000

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kackaromca tak my taky ,,žereme,, :D to je hned panenka,hned hovězí atd..jako žádný srance..všechno nakupujeme kvalitní..ale tak sme zatím jen 2..v prosinci bude přírůstek 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Jo a varim každý den Max ob den většinou tak 3x týdne i s polévkou jinak jen hlavni jidlo

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Jsme vlastne 4 dospely (dcera 17 a kluk 13) a mala 20 mesicu. Nekupuji zadne bio ale mraky ovoce zeleniny, jogurty tvarohy atd, mix masa ( kureci hovezi veprove kruti a ryby) a kvalitni sunku a syr v krame denne bezny nakup kolem 400,- a jedenkrat tydne velky kolem 1800,- varim denne. Syn ma obedy ve skole, dcera ji obedy doma a pritelovi pripravuji obedy do krabicky. Takze mesicne za jidlo padne pomerne hodne velka castka vetsinou min. 12 000,-

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kackaromca U nás padne na jidlo kolem 20 tis.každý mesic. Varim kazdy den vecere, víkendy vse. Jsme 2+2 (deti 14 let a 3 roky). Prozereme asi hodne, ale na jidle se u nás nesetri, nijak zavratna suma mi to vzhledem ke kvalite nepripada 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

u nás i se školními obědy 14-15 tis měsíčně, vařím denně, občas mám něco domácího a něco ze zahrádky, kupuji kvalitnější věci, když jsou v akci, je nás 6, z toho dva kluci 18 a 15 let.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Jsme 3 a 10 tisíc prostě padne. Jednou týdně nakoupíme za dva litry ale i přesto nechávám denně 100-200kc v obchodě. Vařím každý den ..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

10tis pro 2 lidi. Ja si varim kazdy den, pritel obedva v praci a vecere varime.
Nakupujeme jen kvalitni veci, hodne zeleniny a orechu a temer zadne pecivo

Odpověz
23. čer 2016
avatar

My sme dva dospeli jeden čtyřleťak a ted plus kojenec a teda do ted sem si myslela, ze dat za jidlo 8tis je hodně, a to kupuju kvalitni maso u reznika a obcas neco i na trhach atd.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Jsme 4 a My prozereme 12-15 tisic a to nakupujeme v makru jednou za 14 dni okolo 4 tisic a pak drobnosti jako je pecivo a zelenina snazim se nakupovat ob den. Ale je pravda ze jime hodne hoveziho a pijeme balene vody a juice . a snime kazdy den 6-8 jogurtu 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Jsme ctyri,manzel chodi na obedy do hospody ( je pokryvac,tak by mu nejaka bageta fakt nestacila),coz je cca 3000,plus za jidlo ja utratim pro nas ctyri cca 12000.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 já za 35Kč na člověka a den neuvařím skoro ani snídani, i bez masa je to šíleně malá částka,ale mám manžela jedlíka-to je pravda,k večeři 500g masa není problém....do jisté míry závidím,do jisté pochybuju,že je za tenhle denní rozpočet možné nakoupit kvalitní potraviny a ne rohlík a gothaj....

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88 za 35 kc se mi doma ani nenasnidame a to vetsinou pecu +jogurt + juice nebo caj. Ale treba nekdo snida jen jogurt a pak se do toho vejde 🙂 ale pochybuji...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88 věř tomu že to jde.... 🙂 já nevím odhadem těch 2,5-3 tisíce... ale víc fakt ne. to byhc byla blázen 😀 ale jíme prostě normálně, nejsme žádný dietáři, vybíravci ale ani socky 😀 prostě mi to přijde normální 😀 chlap má obědy v práci, takže ještě 400 obědy u něj v práci no, ale to si platí sám 😀 ale fakt jako jinka mi to nepřijde divný... my nepotřebujeme těstoviny za 40 korun, nám stačí obyčejný za 9 kaček 😀 rozvařím to stejně 😀 nepotřebuju papriky za 90 korun kilo, stačí mi v akci za 35 kilo 😀 nepotřebuju minerálky, stačí mi šťáva....já stejně piju vesměs vodu a čaje, a chlap je šťávovej... hold někdo je takovej a něko makovej.. a nevidím důvod proč dát ve dvou lidech s kočkou za jídlo 8 tisíc 😀 kdo by to jedl 😀 .. horší bude až budem 4.. od října 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88
@avenger
ono kdyz nemas za co nakooupit,tak proste jedes po akcich a vymyslis ruzne varianty,u nas za mesic 6-8tis mam k dispozici na jidlo. Premyslis o tom,co koupit a uvarit a tak aby to mohli i deti. U nas se casto vari kureci jatra na cibulce,omacky. sunku kupuji 80% masa a vic,pecivo doma pecu,nejvic necham za jogurty a zeleninu,maso nakupuji v akcich,z 1kurete udelam 3 ruzna jidla pro 4lidi.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger přesně tak. chlap nesnídá, ten by se poblil, a já snídám opravdu jen ten jogurt a stačí mi to 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek to je to co někdo nepochopí.. 🙂 taky mi stačí jedno kuře a udělám z toho 4 durhy jídla pro celou rodinu i s našima 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek vem si to.. máš jedno celý kuře: prsíčka vykrojíš a máš z toho třeba kuřízky, nebo příroďáky.. stehna se dají dá to nějaký omáčky třeba, uvařit a je kuře na paprice, kosti vyvaříš a máš vývar jak fík a ještě z toho oberu maso do rizota 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 aa to jsem zapomnela napsat ze mlladsi syn jeste pije um,ktere za mesic stoji tech 1000

Odpověz
23. čer 2016
avatar

vařím většinou pro osm lidí(z toho 4děti ve vývinu a chlap žrout)vařím denně,na domácnost padne 10-12tis,včetně drogerie,bez oblečení a obuvy...ksou v tom i obědy ve škole,nejvíc padne za maso,ovoce,zeleninu...to jsou pálky..když peču kuře,tak dvě..omáčka-největší hrnec co mám..málokdy zbyde na duhý den a když,tak pro jednoho,max dva...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek 6-8tisíc mi přijde takové rozumné,já nakupuju hodně kvalitní věci,ale rozežraní nejsme-pijeme vodu,z kuřete máme tři jídla,peču domácí pečivo,ale za maso a ovozel dám opravdu hodně,někdy mě to mrzí,ale na druhou stranu je můj čas pořád dražší,než čas který strávím hledáním a objížděním akcí a následné slevě...tak snad se tu aspoň přiučím,my u 10m dcerky dáme za sunar skoro 3000,to je pak taky na pováženou:D

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek to je masakr ja bych ze 6 nevystacila ani nahodou ☹ respekt a to varim taky dle toho co je v akcich...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@laky88
@milujtusek tak je jansý, že pro ty děti i když člověk chce to nejlevnější tak je to to nejdražší... a s tím nikdo nic neudělá... ale já pravidelně každý týden, když máme veliký nákup projeud letáky, a vím kde co chci a jdu po tom... zeleninu a ovoce tam a tam, tam mají zase těstoviny a takový... a jak říkám, stačí mi těstoviny obyčejný z kauflandu za 8,90 a nemusím mít za 40 🙂 prostě hold někdo jde po kvalitě a nekouká na cenu, ale já na cenu koukám, a ono je to stejně všehcno an stejný brdo, akorát zaplatíš za značku 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 njojjo,taky z kurete oddeluji prsa na nejakou minutku,stehna vetsinou pecu s kridly,kostra jde na vyvar,z ktereho udelam polevku a taky omacku(zaklad do omacky).

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 no a pritom snidane je zaklad pro cely den. To tvujtvuj muz az obedva?

Odpověz
23. čer 2016
avatar

my jsme 4 (dve deti 4 a 2)-zacali jsme pro muze krabickovou dietu-takze hodne zeleniny ovoce atd. - a dohodli jsme se, ze budem nakupovat 1 tydne -ten nakup se vejde do 1 500 (i s drogerii nebo necim co jeste potrebujeme), varim denne, rada pecu, mam domaci pekarnu-pecu chleba, takze uz nekupujeme pecivo, syn neni jedlik-navic ma jidlo ve skolce - takze my tak max 6 tisic -uvidime-jedeme tak teprve prvni mesic, ale myslim, ze to pujde 🙂)))

Odpověz
23. čer 2016
avatar

My jsme dva dospělí a 1 dítě a týdně platím 1000-1500 takže cca 6tis za mesic.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger jo jo, v práci jde až v půl 11 na oběd, do tý doby do sebe nasouká maximálně jablko ....jemu je pak špatně, a to já neovlivním....

Odpověz
23. čer 2016
avatar

a třeba mléko-balík na týden(12 litrů)...snažím se kupovat,když je akce,tak víc..mléko 3balíky,máslo třeba 4 a dám do mrazáku...maso třeba 20kilo,mouky a tak.. ale třeba nesladíme,děti pijou vodu se štávou nebo citronem,nekupujeme žádný sladkosti,prací prášek v akci dvě největší krabice apod...salámy skoro nejíme a když,tak dobrou šunku..za to sýrů by se užrali...jeden normální nákup je 1500Kč, většinou dvakrát týdně,mezitím jen drobné nákupy-pečivo a pod.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 spis by si mel zajit na gastro ono je setrit a setrit nemuze se zhuntovat..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek jo jo, hold někdo je naučenej, že umí hospodařit a nic jinýho mu nezbývá a někdo má rád zase kvalitu no... 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger nevím rpoč by měl.... celej život nesnídá a najednou má začít? 😀 ... když má hlad něco si vezme, když nemá stačí mu až oběd 😀 fakt ho kvůli tomu nebudu hnát k doktorovi 😀 když je zdravej jak rybička .-D

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 taky nesnídám,ani teď v těhu,poblila bych se,prostě to tak mán..starší kluk je po mně,ten dá nejdřív svačinu ve škole,druhý syn se nacpe jak otevře oči...nehrotila bych to 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 zdravej neni ani nahodou. Telo nema stradat kord kdyz dela narocnou fyzickou praci... Ale pokud mu to vyhovuje ok ale jednou na to dojede...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

je fakt, ze nejsme rozezrani -sladke jen piskoty, nejake bebe, zadne salamy-jen sunka, ja nepiju alkohol, muz jen pivo, nekourime, babicky delaji okurky, marmelady, pyre-obcas poslou ovoce, mame jidlo 5 krat denne-nedala bych diteti napr. dva jogurty, maji vdzy\ jeden na den max. az budou starsi, pocitam s tim, ze budou chtit vic, ted jim to staci 🙂)))
jo a jsme nauceni pit vodu z vodovou, max neslazeny caj-tim se taky dost usetri 🙂))

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger hele sorry ale každej na to má svůj názor, a to do něj mám rvát snídani aby mu pak bylo zle že se nažral ráno? 😀 on to s přehledem dožene odpoledne... takže rpomiň, můj chlap a jeho snídaně jsou moje a jeho věc 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ono to jde skloubit,u nas doma nenajdes jak jsem.psala nekvalitni uzeniny ci jogurty(ty kupuji hollandii apod), maslo kupuji kostkove,coz taky neni nejlevnější,nechci na detech nijak šetřit,ale prave kdyz jsi omezena penezi,tak dost ppremyslis nad tim

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 bohuzel nemas pravdu. My jdeme po slozeni, sbazime se nakupovat bez ecek a jinych sracek a to si pak za tu kvalitu priplatis.
Ale chapu, ze to mate jinak, nic proti tomu

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kvetule1 však jo, někdo je naučenej snídat hned jakmile rozlepí oči a někdo potřebuje jíst až tak dvě hodiny po probuzení 🙂 já snídám celej život prostě jeden jogurt, pak si dám jablko nebo něco ke svačině a pak až oběd... a je mi hej... a chlap někdy snídá a někdy až svačí nebo obědvá... a taky to neřeší 😀
@milujtusek jako taky neříkám, že kupuju Gothaj.. taky koupím dobrý salámy, ale koukám po akcích 🙂 sýr nám třeba chutná madeland.... a chlap zase nemůže mít obyčejný tavený ale s příchutí, takže koupím to kolečko s těmi 4 druhy v akci a je to... ale nemusím kupovat žádný smetanýto nebo krávu za 30 korun 🙂 takhle to myslím.. stejně všade platíš jen za zančku 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ok delej si co chces za 35 kc na den se proste nenajis . nebo najis ale ne kvalitne. A setreni neni vse chapu ze treba setrite nebo na vic nemate ale jidlo je zaklad

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kuk93 vidíš, vy jdete po složení, bez éček a tak. 🙂 ale to my prostě neřešíme 🙂 vezmeme to na co máme chuť, to z čeho se dá uvařit aje to 🙂 a v tom je ten rozdíl 🙂 každej má něco, ale hned za to durhý neodsuzuji 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger někomu stačí málo a nemusí mít biftek za 300 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ja jsem tim chtela rict, ze se neplati vsude za znacku

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 dovolím si nesouhlasit. Nic ve zlém, ale jestli tobě a manželovi na kvalitě nesejde, to je jedna věc. Ale říkat proto obecně, že dražší potraviny a levné šunty jsou stejné a na jedno brdo jen někdo, kdo o kvalitním jídle nic neví, nebo neumí vařit... a opravdu to nemyslím nijak špatně, jen mi to přijde jako naprostý nesmysl.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ale telo nemuze byt zivo z toho co tu pises proste to z nutricniho hlediska nejde.Nezlob se na me ale je to pomala sebevrazda cpat se levnym tavenakem a jist nevyvazene . a nejde o to ze se cpu stejkem za trista ale jime veci bez kosenili a palmace 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

vypadlo slovíčko "může", ale snad to lze pochopit i bez něj 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 nema smysl se hadat,je rozdil koupit ten samy vyrobek bez akce za 60, s akci treba za 35. To same jiz zminene maso,sezenes z reznictvi kvalitni,pekne kdyz vis,ze maji zrovna akci,tak vezmes vic do mrazaku. Prave ze se da setrit i za kvalitni vyrobky a hlavne kdyz nechodis nakupovat kazdy den,tak za ten mesic nenakooupis zbytecnosti navic,ktere ani neepotrebujes

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kuk93 za znacku se neplati a da se sehnat kvalitni jidlo za fajn penize ted florian za 4,9 zatkovi testoviny za 6,9 a podobne 🙂 jo proc ne ale chce to stridat. A ne do sebe cpat dobrovolne tavici soli a kosenilu palmac a podobny "mnamky"

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@zuzineckah já to znám protože jsem dělal v potravinářském průmyslu... a když vidím jak se dělá třeba sýr.. oukej, ale jednou je to pro tuhle firmu tak tam dají tuhle nálepku, pak je to pro jinou a dají tu jejich.. a nakonec z toho vyplyne, že ona firma to má za 20 korun a ta další za 40.. a přitom je to stejný... tak to beru... ale stejně nechápu proč se do mě každej hned naváží jen kvůli tomu, že mi stačí jabka v akci za 19 korun anemusím mít bio za 50 😀
@avenger hele žiju doteď? žiju 😀 a dál to neřeším.. hold mi stačí málo ke štěstí... 😀 a pro mě kvalita zanemá plný a spokojený žaludek 🙂 ale hned kvůli tomu nikoho neodsuzuju, že si koupí něoc v akci a né kvalitní za draho 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger a říká někdo že jím to samý denně? neříká 😀 tak hned neodsuzuj oukej? 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Snažím se kupovat taky kvalitnější .dají se kupovat kvalitní v akci,co vyjdou stejně jak levné..ALE koukávám na testy poteavin,by člověk nevěřil,co je kolikrát ve značkách sr..ek...holt koukat po složení,jogurty bílé,fíknout dětem lžičku marmočky a nejlepší jogurt je na světě...takže je to půl napůl...číst etikety a nečučet na značku...prostě zlatý střed... 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@milujtusek víš co mě to sere, jak se tu do mě "někdo" naváží, že podle nich nejím zdravě a tak dále.. já myslím že je to každýho věc, a jak ty říkáš... dá se nakoupit kvalita i v akci 🙂 a jak říkáš, nepotřebuju být v krámu každej den... to si ty peníze dám raději stranou... vím že mám vše co potřebuji a nepotřebuji kupovta nový dokud nesním to starý 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kvetule1 a tak to dělám i já... mám bílý jogurt a do toho si dám lžišku domácí marmelády... 🙂 a je mi hej 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 přesně,dojíst,co je doma a pak nákup...kolikrát člověk uvaří i z ničeho..a mladší syn by do pusy nedal barevnej jogurt,holt tam cítí škroby jako já... 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 neodsuzuji jen rikam ze za ty penize co tvrdis ze jite proste kvalitne se nenajis ... A treba ontech syrech nemas vubec ale vubec pravdu!! Viz jidlo sro tam sam majitel tavenarny vysvetlival rozdil mezi tavenakem za dvacku a suleni surovin a pridavani tavicich solich aby to vubec drzelo pri sobe a rozdil mezi syrem za 40 kacek kde je 15 ale i vice procent 90% sunk od kosti . v tom je tten rozdil ceny a ne jen obalu 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@kvetule1 já taky ty ovocný kupvaný moc nemusím 🙂 sladký tlamolepy.... 🙂 ale jo to je o tom, člověk musí umět uvařit i z ničeho... to je umění vařit.. přijít domu zjistii že mám jne tohle a tohle a hned z toho mám žvanec po kterým se mi chlap oblizuje.... 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger jde vidět že jsi se ještě nesetkala s realitou, ale jen se seriálem jídlo sro 😀 ale toto každýho věc.... hold nepotřebuju šunku za 150 korun ale stačí mi obyčejnej šunkovej salám za 90 noo... ale neřeším to, mě jsou nějaký soli u pr*ele 😀 mě stačí, že chlap má spokojenej teřich 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ja se s realitou setkavam kazdej den viz muj muz proc myslis ze mu lidi typu setrim a je mi jedno co snim konci pod rukama casteji nez lidi co koukaji co basti? No svete div se tavici soli a podobny chutky rozeziraji kosti a zuby. Ja na to koukam z ciste pragmatickyho hlediska zdravy!! Nenavazim se do tebe jen ti chci rict ze jak jis neni ok. Ve stari vetsi ridnuti kosti , vetsi pravdepodobnost zanetu dasni, okosnic a pak mustku a protez. Vis ja ted dam vic za jidlo ale ve stari min za analgetika a leky . Na tom tele se to sakra odrazi... Ale to poznas az casem ted ti to vyhovuje ale telo jede na maximum neodpocine si jak to vse travis a kdyby jsi sla na krevni rozbor zjistis to ale zdrejme ti tohle jako argument nikdy stacit nebude. A staci ti to ze mate plnej brich...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

My teda dáme měsíčně za jídlo ve dvou 6 - 7 tis. a to vč. drogerie. Jsme dost vybíraví na kvalitu a k tomu oba bezlepkoví. Maso kupujeme cca jednou měsíčně v akci v MAKRO a dám ho do mrazáku, ale takovou spotřebu ho zase nemáme. Já maso nemusím a přítel chodí na obědy. Nejvíc utratíme asi za ovoce, zeleninu apod. Ono opravdu stačí koukat na obaly a dívat se po akcích. Jezdíme na nákupy jednou týdně a necháme v obchodě cca 1500. Mezitím jen drobnosti. Ale s tím balením je to fakt... třeba pohankovou mouku kupuju zásadně v Albertu, kde balení stojí 39 Kč - to samé, ale pod originální hlavičkou stojí všude jinde 59 Kč. Zkrátka stačí vědět, kam jít 🙂 Marmelády si dělám vlastní a v létě si pěstujeme i zeleninu, takže super výhoda 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger hele jak už tu uvědla jiná mamina.... kvalitní potraviny se dají koupit i za levno v akci 😀 a fakt mi tu nemusíš vysvětlovat co mají všechno na svědomí soli obsažený v jídle atd... myslím, že jsem to studovala dost dlouho 😀 ale jak říkám každýho věc.. 😀 a jen kvůli tomu, že jím takový a ne makový se tu do mě nemusíš hned navážet že jím špatně atd.. 😀 každej je nějakej, někomu stačí to a někdo musí mít zase támhleto.... a o tom to je, lidi jsou různý, a né že hned jakmile někdo napíše, že se snaží šetřit a ví, že to jde i za levnějc, mu tady vysvětlovat jak dělá všechno špatně 😀 to je to samý jako já bych se tu začala do někoho navážet, že utratí za jídlo 20 tisíc měsíčně... 😀 je to jeho věc, každej utratí kolik uzná za vhodný a je spokojenej 🙂 to si uvědom 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger Tohle většina lidí nebere, dokud opravdu není zle přímo u nich 😉 My se hodně setkáváme s nepochopením ostatních a věčně posloucháme, že si vymýšlíme a co jako nám mají udělat a že jsme divní a že na něco se umřít musí... Už to raději nekomentujeme... 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@luciedol víš co, já se tu snažím říct, že je každýho věc oc jí.. někdo je takovej a někdo makovej... 🙂 já to beur ale né aby mi to tu někdo vyčítal... at si jí co chce, ale nehcá mě být a já si budu jíst taky co chci 🙂 to samé ty.. taky máš svůj vytříbený jídelníček, ale nikdo tě tu za to neodsuzuje 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@luciedol diky ze si taky myslis ze jidlo je zaklad pro spokojeny telo 🙂 taky koukame po obalech a vime treba ze zatkovy testoviny jsou i v penny pod karlovou korunou to same niva a jejich kyprici prasky a pudinky vyrabi kvalitne kavoviny z pardubic 😉 taky setrime ale ne na ukor kvality...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 Já se taky snažila přesvědčit spoustu lidí, že to jak jedí, není dobré... Jenže časem jsem pochopila, že si k tomu každý musí dojít sám, jinak je to jen přes nějaké násilí a to nemá cenu. Nekupuju zásadně to drahé, protože by to mělo být kvalitní, ale čtu složení - u všeho. Třeba sýr taky kupujem Madeland, ale nedala bych za něj 35 Kč, to ho radši jednou za čas koupím v akci za 16 Kč a vezmu jich třeba 20. Máslo kupuju jedině Jihočeský, ale zase jen v akci třeba 4 a oni do příští akce vydrží 🙂 V podstatě je to fakt o tom plánování... Ale já si myslím, že jde v pohodě skloubit šetření a kvalitní jídlo. Spoustu věcí si totiž člověk může udělat i sám doma místo koupě polotovaru 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

- zelenina/ovoce v sezoně od rodičů, též zavařeniny, marmelády, bylinky..
- vařím muži i do práce /jeho stravenky na oběd užiju na nákupy
- kupuju i akční zboží, když za to stojí, ušetřím ráda, ale nekupuju prostě to, co nejíme
- balené vody a polotovary ne
- a tu částku jsem naposledy počítala, před 7lety, už tehdy to bylo 6tis..počítám, že s extra strávníkem navíc a při dnešních cenách to 10-? bude..měla bych udělat sčot 😀
/no jo, 300kč nákup na 3dny to nebude/

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 celou dobu ti pisu ze neni ucelem te nastvat a navazet se do tebe!! Ale ukazat ti ze to neni ok!! Ze to telo chce kvalitu ne kvantitu. A za 35 kc na den jak jsi zde uvedla hodl kvalitu nemas a stav se treba na hlavu.. Nicis sebe ale ocividne te to netrapi . tva vec ale pak si zde za x let nefnukej ze nnas zuby a kosti v haji 😀 kazdyho vec co ji ale ja to myslela pouze v do rem at se zamyslis zda to bude ok i za par let..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@luciedol ale já neříkám, že nekupuju kvalitní jídlo 😀... ale jak říkáš, beru to tak, že to jde koupit i v akci a né za draho 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger Přesně tak, obaly jsou dneska základ 🙂 a člověk časem zjistí, že když jí kvalitní věci, tak vlastně mu stačí méně, protože ho více zasytí... takže kvantitu pak vymění za kvalitu 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger ano je to moje věc jestli se ničím nebo ne... ale prostě ty to akorát nutíš, že je to všehcno špatně a tak dále.... já jsem sem jen napsala, kolik my dáme za jídlo... a hold když se ti to nelíbí je tvoje věc.. 😀 já prostě jen nevím, za co bych měla dát 12 tisíc 😀 maximálně až budu mít dvě děti, což bude po říjnu 😀 ale prostě dá se ušetřit i na kvalitním 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 za ty penize ala sunkovej salam a tavenak za dvacku se fakt kvalitne nenajis!! To konecne pochop ze to co ty beres jako kvalitu kvalita neni!!

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger ježiši já to dala jako příklad chápeš to? 😀 v lednici mám momentálně třeba veselou krávu, která byla v akci za 19 korun 😀 ale nebudu jí kupovat za 35 normálně 😀 prostě hold patřím mezi ty co si nákup plánují, a jdou po akcích 😀 a né že naběhnu každej den do krámu a beru co mi padne do oka 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 Jestli se vejdeš 3tis měsíčně do kvalitního jídla, tak mi, prosím, pošli Tvůj nákupní lístek, protože bych se sakra ráda přiučila 😀 ne vážně, podle mě to reálné není, ale třeba máš opravdu vymakaný způsob nakupování a to je super. Hlavně, že jste zdraví a máte se fajn 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@luciedol presne tak 🙂 my jime celkem hodne ale co se do por i tyce 6-7x denne a male porce a ne 3x denne a kopice. Stejne tak ani moc nejime pecivo z obchodu to uz musi byt abychom jedli chleba 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger a věř, že je nás takových hodně co nakupují mojím stylem :-d ale taky je nikdo neodsuzuje, stejně jako já neodsuzuju tebe, že bys nesežrala šunkovej salám ale musíš mít šunku od kosti :-d mě je tot totiž úplně jedno 😀 je to prostě každýho věc tak už to pochop 🙂 at si každej jí co chce...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 nekupuji jen tak neco planuji co koupim.koukam do letaku a stejne za trojku i ve dvou bych se nevesla. Jen mouky kvalitni okolo30-50kc za kg nekdy i vic . treba ja varim s kukuricne a ryzove mouky a ne klasicke zitne ci psenicne a o tom to je

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@luciedol ano zdraví jsme, a je to prostě o tom sednout si jednou týdně k letákům a podívta se kde co mají... a podle toho nakupuju. já prostě neumím jet do krámu bez seznamu a dávat do košíku věci co mi padnou zrovna do oka... vím, že to mají v akci a jedu k tomu.. at je to máslo ze 40 korun an dvacet nebo šunka od kosti z 150 na 120... vezmu toho víc a mám klid... máslo se dá dát do mrazáku, stejně jako spousta jiných věcí..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger přesně o tom to je, a taky tě neodsuzuju, že si nekoupíš obyčejnou mouku :-d mě stačí obyčejná mouka za 10 korun, stejně jako půlce národa 😀 ale neřeším to.... a ted se do tebe určitě nebudu navážet, že je to blbost jíst jenom tu a tu mouku a takový... je to čistě tovje věc co ty si kupuješ.... tak to prosím přestaň dělat taky 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ja se nenavazim jen jsem rekla ze se to tak neda delat do nekonecna!! Obycejna mouka skodi a to bez debat...takze klidne se navazej a bud sprosta na moji rejzovku me to neurazi spis naopak zasnu jak nejsi schopna prijmout neci nazor ze za 35kc na den je sebevrazda

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger já jsem schopná to přijmout, ale ne tvým stylem..😉 já nemám důvod se do tebe navážet :-d mě je totiž úplně jedno co ty jíš... a stejně tak to může být jedno i tobě 😀 hold nemusím mít každej den jiný jídlo, stačí mi omáčk na dva dny 😀 a jsem spokojená 😀

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 debatu s tebou koncim jsi sprosta a arogantni ja to do ted brala a jen se ti snazila nastinit muj postoj k jidlu za 35 kacek na den .Neutocila jsem ale ty to vse beres jako krivdu a utok. Ok jak chces a delej si co chces ale pak necekej ze celej svet si z tebe sedne na zadek

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger proč by si ze mě měl sedat na zadek? jenže ty se to snažíš podat rpostě tak že jinak to nejde.... jde to..a obzvláště ted přes léto, kdy má člověk záhon plnej zeleniny... prostě to jde, ale ty se to snažíš prosadit že to jinak nejde.. a mě je to prostě nepříjemný.. okej, řekla si svůj názor, ale nesnaž se mi ho vnutit...

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 tak s přístupem "mám to u prdele" je škoda jakékoliv debaty. O taveňácích nevím nic, ty nekupuji. Když už mléčné výrobky, tak je koupím na farmě, resp. vozí nám je, nekupuji v obchodě, stejně tak maso. Ale pro tebe je tohle nejspíš sci-f 🙂 A neodsuzuji, je mi úplně jedno, co pozřete 🙂 Vy evidentně jíte, aby jste žili, dobrá, beru 🙂 My si rádi jídlo užíváme a podle toho ho také vybíráme 😉

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@zuzineckah ježiš já se tu snažím říct, že je každýho věc co jí... já prostě jen kupuju kvalitu bud v akci nebo nekvalitu, ale stačí nám to.. hold nemám peníze na zbyt abych si kupovala šunku od kosti, když není v akci ☹ a není pro mě nic scifi... jen se mě prostě dotýká, když se do mě někdo naváží jen kvůli tomu, co jím ☹ a i z nekvalitních surovin se dá uvařit kvalitní jídlo ☹ hold jsem tak prostě naučená,že když potřebuji kukuřici tak nekoupím Bonduele, ale koupím obyčejnou ☹

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 souhlasím.. Zůstala jsem sama se synem a po zaplaceni všechno mi zbylou 4 tisíce na měsíc. Takže samozřejmě chodím po akcích nebo levnÝch potravinách . V Bille je výborná ta jejich znacka. Výrobce je ČR. To mi stačí. Povětšinou to je kuninska, chocenska mlékárna. Zásadně nekupuju polské věci..

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 jde spíš o to jak si to podala, nediv se tím reakcím. Sama napíšeš, že je jak dražší tak levné je na jedno brdo. Není. Na to jsem reagovala. Tak se uklidni...
Samozřejmě, že je to každého věc. Ale když někdo nemá peníze nazbyt, tak je snad jasné, že nebude mastit pusus argentinským steakem, ale taky nerozumím proč by měl říkat, že vše je na jedno kopyto Není. Toť vše.

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@zuzineckah mě to prostě přijde stejný... já si nemůžu pomoct... je mi jeno jestli si ke guláši vezmu těstoviny za 10 korun nebo za 40... nasytí mě to úplně stejně 🙂 a to se jí tu snažím celou dobu říct, a ne aby se do mě navažovala že to dělám špatně a tak.... 🙂 hold na to prostě někdo má a někdo ne.. 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@zuzineckah a nevím rpoč bych se měla uklidnit, já jsem to na tebe nemyslela nějak špatně ☹

Odpověz
23. čer 2016
avatar
Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 jenze testoviny za 10 kc nejsou z kvalitni semoliny jako ty za 40 kc! Ryze a dalsi veci jak by smet . Kvalitni veci muzes koupi za dvacku v akci kdyz normalne stoji40 kc ale dle nutricnich hodnot je to stale jinde o level vyse nez testoviny za 10 kacek

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@avenger tobě jde prostě furt o ty tvoje nutriční hodnoty.... furt mi to budeš nutit...Já ybhc to ukončila tím, že ti může být jedno co jím.... já jsem tak spokojená... přítel taky, vyrostli jsme na tom oba dva... dřív taky byl jeden druh toho a jeden druh toho, a babičky se dožívají 90ti let 🙂 a nikdo neřešil nějaký složení 🙂 no a já prostě jedu ve starých šlépějích mojich rodičů 🙂 prostě někdo má na to sledovat složení a někdo na to nemá, někomu to stačí někomu ne 🙂 a tot vše což?

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 ne neni to jedno kvalita surovim za poslednich 25 let sla velmi do kopru. Nemuzes srovnavat stravu nasich babicek a nasi stravu ted. To nelze stejne tak koukni kolik se objevilo tzv civilizacnich chorob za poslednich 15 let. O to jde ze kvalita testovin za dvacku sla poslednich x let do kopru... Ze maslo uz neni co byvalo a ze za maslo se ted vydava i cream bonjur a podobny chutky. Ze spekacek neni poctivej spekoun s 96% masem ale ze za spekacek se povazuje i kus umelohmitiny ve strivku s 15% podilem masa. O to jde predevsin

Odpověz
23. čer 2016
avatar

Na jidle nešetřím. Denně nevařím , ale i tak dame za jídlo dost. Vzhledem k cennam a kvalite potravin. V domácnosti jsme 3

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@bobule2015 no ale tak to je trochu jiný level, babičky rozhodně neslavily 90tiny díky šlichtě, kterou sehnaly v obchodě. Babičky měly 99% domácích výrobků a to 1% od souseda 😉 Takže tohle opravdu není argument 🙂

Odpověz
23. čer 2016
avatar

@zuzineckah jo není, ale tím chci říct, že mám taky spoustu domácího.... že byhc si třeba nekoupila testoviny s omáčkou v pytlíku....

Odpověz
23. čer 2016
avatar

A nechte mě už žít.... Může Vám bejt jedno na co umřu 😀 já jsem spokojená s tím co mám 🙂

Odpověz
23. čer 2016