Poznávám všechny, ale srdíčka nechci dávám tipy: contratiempo, tiché místo, gone baby Gone, sicilske přízraky, devátý život Louise Draxe a vunec... Mrkni kdyztak na mé album filmů
Interstellar, Inception a to vpravo nahore nevim - taky neco od I? Ty lidi vypadaj jako Pulp Fiction, ale ta zelena krajinka mi tam nesedi... ale mozna kdyz to nebude maly na telefonu, bude to lip poznatelny? Jinak me hodne zasahly filmy Atlas Mraku a Prichozi 🙂
Interstellar, Pýcha a predsudek a počátek 😉
Taky mám ráda HP a LOTRa, líbí se mi teď i ty zvířata, z fantasy se mi poslední dobou líbil Sirotčinec slečny Peregrinové.
Pak mě napadá Pokání, taky pěkný film, historický.
A moje nejmilovanejsi : Be here now, Světlo mezi oceány, I dva jsou rodina, Nez jsem te poznala, Neobyčejný kluk, Želary, jiz zmiňovaný Počátek.. Je jich fakt hodně
Pycha a predsudek, Pocatek (miluju DiCapria) a treti nevim. A filmy Chyt me, kdyz to dokazes, Voda pro slony, Kraska a zvire, La la land, Hora mezi nami, Nedotknutelni...
@perla28 🙈 to jsi dobrá, že jsi dokoukala 😃 některé ty pasáže..brrr
@emmacho mě zaujala ta myšlenka a nápad, zpracovat a dotáhnout by to šlo určitě trochu líp, ale Emily mám taky moc ráda, takže jsem byla vlastně spokojená 👍
joo a když jsme u Di Capria, tak všechny : revenant, great gatsby, shutter island, vlk z wall street..a no jo, i ten titanic...supr filmy, na všechny můžu koukat znovu 😍 počátek jsem neviděla pořádně 😶
Tenhle film je pěkný 🍀🙏🏻
Děkuji za inspiraci😉
@amenophus, @betelgeuzz, @cokoliv, @dancatinterova, @ekulka, @emmacho, @kaciilehrova, @l83, @lenulab, @lstuchlova, @luidisek, @maanule, @perla28, @saji, @samcuska, @vanea
díky holky, vaše doporučení si dám do oblíbených a jak bude víc času ráda projdu a prohlédnu.. Jinak potvrzuju: Interstellar - Inception (Pokání) - Pride & Prejudice (pýcha a předsudek) 🙂))
Ještě mě napadl Podivný experiment a Spáči, to je starší film, ale stojí za to.
Budu bez srdíček, protože poznávám jen pride a prejudice myslím :D miluju Keiru ❤ a filmy, které mě oslovily: Me Before You, Pianista, Doktor Živago, Orel Eddie, Tohle je náš svět, Kód Enigmy, Chlapec v pruhovaném pyžamu, Faunův Labyrint, Amadeus, Pulp fiction....a mohla bych pokračovat, toho je :D