• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Inseminace byla rychlá, nic jsem necítila. Je to ok?

25. srpna 2009 
Ahoj kolegyňky, dnes jsem byla po dlouhé době (několik let) na inseminaci a zdálo se mi to nějaké odbyté... Dřív to trvalo a taky trochu bolelo, než se šlaufek došťoural do dělohy. Dneska to bylo hotové hned, nic jsem necítila, jako by nandal a hned zas vyndal zrcadla. Navíc mi to všechno vyteklo, než jsem sešla schody. Na záchodě už jsem měla celé kalhotky růžové, jak to obarvili při čištění. No není to divné??
24. srp 2009 ve 14:48  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj equinko, já myslím, že inseminace nemusí být bolestivá. Nejsem lékař, ale myslím si, že to, že to nebolelo, neznamená nic špatného. Pokud tě to trápí, proč se nezeptáš doktora? Držím palce.
24. srp 2009 v 18:36  • Odpověz  • To se mi líbí
equinko já taky myslím, že inseminace nemusí být bolestivá, ale co vím rozhodně by si tam po ní měla nějakou dobu v klidu poležet a pak být "ucpaná" :grinning: právě proto aby všechno hned nevyteklo... :wink:
24. srp 2009 v 18:43  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj equi, tak ja mam za sebou inseminace dve (dnes jsem bohuzel zjistila, ze obe neuspesne), kazdopadne to probihalo uplne stejne jako u tebe a i to tak holky popisuji.... takze zadne ucpavky se nekonaly. :dizzy_face:
24. srp 2009 v 18:44  • Odpověz  • To se mi líbí
Eq, IUI mě také nebolela a pak jse tam musela ležet s pánví výš než hlava 20 minut.
24. srp 2009 v 18:44  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj.Jsem po uspěšné IUI,taky me to nebolelo,po vstriknutí jsem uz nevstala,presunuli mne do postele a podlozili hodne nohy,zavezli na pkoj a pul hodiny jsem ležela.Asi na tom něco bude. :wink:
kobli gratuluji :slight_smile:
24. srp 2009 v 18:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Díky Karlo a tobě taky, my už to máme ale z KETu, ale i tak jsme šťastní :dizzy_face: . Držte se