Pocity po IUI. Môže to byť Utrogestanom?

11. února 2009 
Ahoj kocky, som 3. den po mojom prvom IUI a trochu ma pobolieva podbrusko a obcas mam aj zaludok ako na vode. Mali ste tiez tieto pocity po IUI? Moze to byt tym Utrogestanom?
18. říj 2007 v 08:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Swiko,

po prvních dvou IUI mě bolelo břicho jako tebe, pak to vždycky přešlo a pak po týdnu se mi zvětšila prsa a měla jsem výtok..

Po 3, 4 a pátém IUI už bylo tělo na to tak zvyklé, že nereagovalo vůbec, jen vždycky před menstruací.

Já ultrogestan nebrala, brala jsem puregon..ultrogestan vlastne beru ted, a mám podobné příznaky jako ty..+ únava.
18. říj 2007 v 09:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Sice neberu utrogestan, ale dostinex na snížení prolaktinu, ale projevují se mi snad všechny nežádoucí účinky, které můžou a navíc jsou taky snadno zaměnitelné s těhu příznaky. Asi to bude důsledek toho, že se Ti mění hladiny hormonů. Navíc podle letáku by ty účinky měly spíš ustupovat, ale mně se spíš zesilují.
18. říj 2007 v 09:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
3 dny po IUI může tělo reagovat nA VŠECHNO MOŽNÉ - PRAVDĚPODOBNĚ OPRAVDU TEN uTR., ale klidně i na samotný zákrok, Pregnyl, stres... Ale 3 dny po IUI bych opravdu žádné těhupříznaky nehledala, na to je ještě dost brzy (pardon za Capslock )
18. říj 2007 v 09:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
swinka:Sice nerada,ale musím napsat,že ty příznaky bych připisovala utorši.Já ho beru a mám bolesti v podbřišku,velkou únavu a je mi blivno.
18. říj 2007 v 09:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, mě dr radila, že když mi bude po utrouši blbě, mám ho spíš zavádět a nepolykat, že někomu, kdo má citlivý žaludek nemusí dělat dobře...ale únava je po utrouši děsná, pořád bych spala...
a swiko, 3 dny po IUI je fakt moc brzo, to mimís možná teprve doputoval do dělohy, kde se bude ještě 3 dny vznášet a až 7 den se teprve začíná uhnízďovat a nevím, jestli ti píchali Pregnyl, ale ten mívá takovéhle jakotěhu účinky klidně i týden...
18. říj 2007 v 10:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jo, Pregnyl je další věc, vždyť je to megadávka těhuhormonu Bych mohla povídat, mám ho v sobě odvčera
18. říj 2007 v 10:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky,
já si to zavádím právě z důvodů vedlejších účinků, ale včera mě bolelo břicho i tak..sice už mě to přešlo, ale je to fakt chemie a člověka to pěkně rozhodí!
Je třeba být trpělivý a prostě čekat a čekat..

Len, ty máš po IUI?
18. říj 2007 v 10:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Meleri, za pár hodin
18. říj 2007 v 10:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
meleri, mě břicho jako na mrchu v podbřišku vevnitř bolí s utroušem pořád, od té doby, co ho zavádím...prý to patří mezi jeho vedlejší účinky meleri a ty máš po IUI nebo po IVF?
18. říj 2007 v 10:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Chiwule,

mám po IVF ICSI. Měla jsem HSS tak mi po transferu nic nepíchli, takže až do tedka jsem žádné příznaky neměla, akorát včera to bolelo teda dost jako mencky..dneska jsem se trochu hýbala, tak to přešlo. A jak ty? Po IVF? Já včera taky spala, ale dneska už je to pryč..taky byl úplněk a na mě to i ve dne nějak působí...
18. říj 2007 v 10:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
meleri, já jsem po druhé IUI. Při první jsem utrouše neměla, tak je to pro mě nové. Když se nám teď nezadaří, jdeme rovnou na IVF já v poslední době jen co se dotknu postele, tak spím jak dudek skoro usnu i na sedačce u pc
18. říj 2007 v 11:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ja som Pregnyl vobec nemala, lebo som zacala ovulovat skor, ako sa predpokladalo. Brala som predtym iba Clostilbegyt od 5. do 9. DC a 10.DC som isla na IUI. Dr. sice vravela, ze najvacsi folik ma len 14 mm, ale hormonalna hladina vraj potvrdila ovulaciu. Tak vobec neviem, ze ked mi robili folikulometriu, ci uz bolo po ovulke a teda tam uz vacsi folik nevidela, alebo ci mozem ovulovat s takym malym folikulom? Nevyznate sa do toho? Inak ten utros tiez zavadzam od zaciatku a brucho ma pobolieva a s tou unavou je to hrozne...
18. říj 2007 v 11:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Swiko,

tak to ti fakt neporadím..

Chiwule, tak to ti držím palce! A neboj, i když to třeba nevyjde, tak fakt s IVF jsou větší šance!
18. říj 2007 v 11:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
meleri, děkuji, já ti taky držím pěsti do štěstí! snad nám to vyjde oběma
18. říj 2007 ve 14:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, můžete mi tu napsat, co všecko s váma dělá Utrogestan? Já ho právě odmítla, i když mi dr. tvrdila, že to s člověkem vůůůbec nic nedělá
18. říj 2007 ve 14:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Len.
Já beru utroš už půl roku.Nevím co přesně myslíš.Utroš bud polykáš nebo zavádíš,záleží na tom co si vybereš.Někomu je po něm blbě když ho polyká,já to mám ok.Jinak trošku se mi zhoršila plet sem tam nějaký bedar,hlavně v oblasti spánků.Jenomže nevím jestli je to utrošem nebo tím že jsem vysadila ha.Jinak nic zvláštního nepozoruji.Dostala jsem ho hlavně na upravení ms,protože po ha byla totálně rozhozená.Ted je to ok.
18. říj 2007 v 15:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Len,

no za těch pouhých sedm dní co to beru tak mě akorát jedenkrát bolelo břicho jako při menckách a to včera a tím to hasne..jinak je mi pořád dobře..není to tak strašné..spíš jsou horší hormony jako puregon..
18. říj 2007 v 15:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, určitě je lepší Utroš zavádět, má tak silnější účinek. Já po něm byla hodně unavená, takže jsem to dělala tak, že jsem si ho brala ráno tak hoďku, dvě, než jsem vstávala, protože mě vždy uspal. A večer už to nevadilo.
Jinak mi po něm nebylo vůbec nic, žádné bolesti, nic.
Akorát teď ve mně asi ještě doznívá, protože mám zvýšenou bazální teplotu, a neberu ho od pondělí. Prý teplotu zvyšuje.
18. říj 2007 v 17:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Díky moc Já vím, co by ve mně měl provádět z hlediska hormonálního, akorát mám hrůzu z toho, jaké by na mě měl další účinky (pleť, únava, bolesti břicha, zadržování vody a nárůst váhy...). No a vzhledem k tomu, že jsem usoudila, že pozitivního mi nepřinese nic (moje tělo produkuje progesteronu dostatek, i luteální fázi mám dost dlouhou), zato negativního by mohl, tak jsem ho odmítla... Dr. na mě koukala jak na cvoka
18. říj 2007 v 17:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já na sobě pocituju problémy s krevním oběhem, ale to nevím, jestli za to může ultroš. spíš asi co jsem brala předtím..
18. říj 2007 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já nebrala nikdy nic (tak před dvěma lety HA) a nemám vůbec žádný problém (kromě toho, že nejsem těhu ), tak pořád nevím, proč bych ho do sebe měla cpát Jednou do mě píchli Pregnyl (a včera zas, aby tu IUI mohli načasovat) a dělalo to se mnou divný věci, tak se mi nechce brát nic zbytečně No uvidíme, jestli neotěhotním, objednám se ještě k jinému dr., momentálně jsem sběratelka různých názorů
18. říj 2007 v 17:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Cau Len,

chápu, že do sebe nechceš rvát chemii, taky mám k tomu dost odpor.
I tu HA jsem vždycky odmítala brát, vlastně s ní (naštěstí ) nemám žádné zkušenosti.
Všechno to má vedlejší účinky, ale bohužel se tomu asi nevyhnem.
Vyzkoušej víc metod, a uvidíš co ti sedne...někteří doktoři dělají IUI bez ničeho, já musela brát hormony 14 dní předem..asi záleží na každém. přeju ti, at se tomu co nejvíc vyhneš.
18. říj 2007 v 18:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Meleri, díky Já byla na folikulometrii 9.DC a zjistili, že je folikul těsně před prasknutím, takže IUI musí provést hned druhý den nebo bude pozdě, takže jsem se stimulaci předtím vyhnula Tak mi aspoň chtěli napsat ten Utr. Já bych klidně ten lék brala a vedlejší účinky přijala, pokud bych byla přesvědčená, že to pro mě bude mít nějaký přínos...
19. říj 2007 v 09:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Len,

no, mě doktor řekl, že to pomáhá při uhnízdování a vůbec to embryjo udržet, i když si myslím, že při IUI je to asi zbytečné, je to taková dost přirozená metoda, oproti IVF, kde je to všechno tak umělé.
No, mě ten ultrogestan fakt nic nedělá, spíš ty hormony na podporu růstu vajíček, to je hnus..tak je fajn, že ses tomu prozatím vyhla! Tak je třeba doufat jen v to nejlepší a to že otěhotníš a budeš mít od toho klid!
19. říj 2007 v 10:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, je tu sice "mrtvo" už rok, ale zkusím to, možná se někdo chytne
Beru dneska 3 den Utroš a bolí mě šíleně bederní páteř ( kříže) No bolí mě i podbřišek a je mi blivno, ale to jsem pž´ředpokládala z reakcí co sem si na koníkovi užpřečetla. Ale ty záda ???? Mazeeeec
Máte některá taky problémy se zády skrze Utroš ? teda jestli ste to některá u Utroše měla, jako, že by se to dalo přisuzovat jemu. Člověk pro mimíska udělá všecko to je jasné, ale ať teda vím na co se mám těch každých 10 dní cyklu připravit
Jinak přeji moooc hezké ráno, já ho mám pracovní a už teď se mi nechce
17. zář 2008 v 08:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky zkusím obnovit tuhle diskuzi - jaké máte zkušennosti ? jsem po KET bez stimulace 6. den beru utrogestan a bolí mě prsa a bříško...včera jedna větší křeč..prsa bolí jakoby z boků..
5. únor 2009 ve 14:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
A koho to tu nevidím?
Hledáme obě stejně.
5. únor 2009 v 19:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
já se snažím přijít na to, z čeho mě ty prsa bolej
5. únor 2009 v 19:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
S tím rozdílem, že Ty hnízdíš, a já to mám z utroše.
5. únor 2009 v 19:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Hnízdíš
5. únor 2009 v 19:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek