• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Hubnutí pro holky, které chtějí shodit aspoň 20 kg

29. března 2017 
Ahoj,sice je tu halda diskuzí pro hubňulky ale.....malokdy narazím na nekoho kdo chce zhubnout aspon 20..30kg i víc,,většina chce z 50kg hubnout na 48kg :sweat_smile: proto zakládám novou diskuzi aby jsme se mhly mi velké holky podpořit a poradit,ja osobně mám skušeností plno,po prvním ditěti sem shodila 12kg,upozornuju že to nebyli těhoteská kila po těhu mi nikdy nezustalo ani deko,a ted se do toho pouštím znovu po druhem těhotenství.takže hubnutí a sportu zdar :slight_smile:
5. dub 2014 v 09:32  • Odpověz  •  To se mi líbí (5)
@ratatooy Ahoj,taky si myslím jak to tady tak pročítám ty diskuze že zhubnout 2-3 kg není asi zas tak těžké a velký cíl jak pro nás kteří mám třeba 2 místné číslo :slight_smile:
Já jsem přibrala po hormonech vitamínech a prášcích a taky bych ráda v co nejkratší době shodila nějáký ten špek
5. dub 2014 v 09:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@sarkad2856 no ono když se hubnou třeba poslední 2kila při celkové váze 50kg tak už to nejde protože telo nejaky tuk potřebuje a tak si ho drží ,nám to pujde ze začatku celkem rychle ja sem začala v půlce března zhruba a jdou mi rychle dolů centimetry ale abych mela ideální váhu což je pro me 74kg mam vypočítáno z in-body tak bych potřebovala dolů pomale 30kg
5. dub 2014 v 10:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy No jasně tak to bych taky potřebovala kolem těch 20-25 kg tak třeba se nám to taky podaří a příští rok si tady budeme psát jak jsme to zvládly nebo i dříve :slight_smile: jde asi o to já to mám teda u sebe hodně přesvedčit s jídlem kterým bojuju :unamused: snídaně vubec mám to naučené od základky v práci sice snídáme ale vstávám po 5 a v práci jím až v 7 hod což vím že je taky blbe
A co teda cvičíš?Taky tu Jill nebo něco jiného?
5. dub 2014 v 10:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@sarkad2856 no jídlo je zaklad ja jsem teda zvykla snidat od mala ale kolem puberty sem nesnidala takže sem si rozhodila metabolizmus jinak ted už jim dobře jak se nenasnidam je mi zle,cvičím jak co jill ale z tý me dost boli klouby ted sem si oblibila lesly nelson a walk at home je to taková chůze prakticky aerobic ale neskáče se a ma ruzne dlouhý videa 1 mile,2 mile až nejvíc sem videla asi 5 mil,chodím ty 3 mile to je an 3/4hodiny
5. dub 2014 v 10:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy Snažím se teda vařit dietněji omezit sul a tuky. No to jídlo bude a asi je muj celkový hlavní problém,nejde ani tak o porce,protože toho zas tak moc nejim spíš možná ta pravidelnost aby si tělo zvyklo.Kouknu se pak na ty videa no já tu Jill taky něják nemužu cvičit :unamused: .Tak to by bylo fajn je toho tolik já cvičila i tifany
5. dub 2014 v 10:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@sarkad2856 no ale pozor na to,vetšina dělá chybu že jí spíš málo proto tloustnou,ono to neni tak jak si myslime že jsme tlustí spřežírání ale z podvýživy me teda hodne pomohla tabulka na www.stobklub.cz kde jsem si zadala co jsem jedla a čučela jsem jak puk,nechapala jsem proč nehubnu a pak to bylo jasny jedla sem samy sacharidy,testoviny,ryži,pečivo a nejedla jsem žadny bilkoviny a tuk
5. dub 2014 v 11:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy a nebo naopak ráno nic moc a večer člověk neví co by sežral :unamused: ... Je pravda že pečivo moc nemusím vždy jsem měla raději na včeři zeleninové saláty .No ale ty těstoviny jím celozrne ty tmavé,rýži si dám taky jinak ted jsem často dělala místo rýže kuskus ale taky hlavně že je rychlý :slight_smile: ale taky kouknu a možná se taky budu sama divit
5. dub 2014 v 11:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy já narazila tady na to jsou tam celkem taky dobré rady sice pro začátečníky ale třeba se někomu budou hodit :wink: http://luci-training.blogspot.cz/2014/02/hubnuti-krok-za-krokem-pro-zacatecniky-i.html
5. dub 2014 v 11:22  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
autor
@sarkad2856 super čánek to se určite hodí, me se líbí odstavec pro spánek
5. dub 2014 v 11:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy jj to určitě mám ještě tohle tam je taky i krátké cviky jidelníčky a příběh :wink: http://mojetelo.blogspot.cz/2013/06/z-meho-stolu-jak-jsem-bastila-iv.html taky celkem poučné
5. dub 2014 v 11:31  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky, jdu do toho s váma, akorát teda nevím, co ze začátku cvičit. Při své výšce 159cm jsem kdysi mívala 51-53kg, teď mám 70kg! Takže těch 15kg dolů by mi neuškodilo.
5. dub 2014 ve 12:26  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky, já občas k vám nakouknu a třeba něco připíšu, neva? Chtěla bych taky zhubnout, fakt to potřebuju. Chtěla bych zhubnout na váhu, na které jsem se cítila dobře. Ne na váhu, kterou bych podle výšky měla mít, protože na této ideální váze jsem se dobře opravdu necítila, líp mi bylo s pár kilama navíc a líp jsem se i cítila).
Nedávám si velké cíle, které jsou daleko, ale dílčí, kterých dosáhnu dřív a budu z toho mít větší radost (ale s celkovými kily, které bych chtěla zhubnout zapadám do téhle diskuze, nebojte :grinning: ).
Můj první dílčí cíl je 5 kilo dolu. Už mám z toho 3 kila, takže 2 ještě zbývají. Na centimetrech je to znát trochu víc. Vyloženě dietu nedržím, protože pak bych ji třeba držela týden, dva a nakonec by to na mě přišlo a snědla bych, na co bych přišla :grinning: . Takže jen se snažím omezit sladké a jíst pravidelně 4-5x denně vyvážené jídlo. Problém mám trochu s porcema, měla bych asi jíst o něco větší porce, ale to mi zatím nejde. Doteď jsem pravidelně necvičila, jen nárazově, takže teď do toho chci zavést trochu pravidelnosti. Chodím na jógu a pak mám doma stepper, cvičím cviky na břicho a trochu posiluju ruce.
5. dub 2014 ve 13:04  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pampalin Ahoj záleží co ti bude vyhovovat já vždy nejprve kouknu na videa a pak uvážím zda to zvládnu či ne,Jinak hodně jede ta Jill, ale znám i případy kdy holky zhubly i po 15 min cvičení denně :wink: Každému vyhovuje něco jiného
5. dub 2014 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, Vy mě tu drbete za mými zády :grinning: to nic, je to v pořádku, myslela jsem to jako vtip. V diskusi 1.4.... máme i děvčata s trojmístnými číslicemi :wink:, ale samozřejmě chápu, jestli chcete diskutovat jinde. Je to těžké hubnout větší váhu, mám zkušenost ze svého nejbližšího okolí, a možná proto se snažím dát dolů co nejrychleji to, co u mě přebývá, i když Vám to přijde třeba úsměvné :wink: nebudu Vás tady rušit, jen jsem chtěla říct pár slov na svoji obranu. Držím Vám palce :slight_smile:
6. dub 2014 v 00:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena My?To se ti jen zdá :grinning:
Jak to že ti přibývá? Taky mám nějáké problémy tak válčím... Ale chci do léta aspon 10 - 15 kg dolu
6. dub 2014 ve 23:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pampalin nevím už sem asi unavena, že sem ti poslala IP :slight_smile: chtela jsem tu napsat, že jdu do toho taky, a že mám stejne miry..... :slight_smile:
7. dub 2014 v 00:07  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@carisima V pohodě :wink: .
7. dub 2014 v 00:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak holky jak Vám jde hubnutí? Něják to tady utichlo :slight_smile:
2. kvě 2014 v 17:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
cus zensky, tak me se podarilo od zaří se dostat na svoji vahu 75kg. uz jsem sundala 22kg a chci pokracovat aspona na 65kg. tak drzte palce
5. kvě 2014 ve 14:12  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
ahoj holky.... já "už" shodila pět kilo, ale vzhledem k tomu, že potřebuju shodit 33, to je spíš k smíchu...
5. kvě 2014 ve 14:19  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@antymania666 Supr výkon,jen tak dál,ono to vše jde,ale poomalu :wink:
5. kvě 2014 v 17:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pepibubu Ahoj,já bych neřekla že je to k smíchu každé kg dolu potěší :wink: taky to znám
5. kvě 2014 v 17:43  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pepibubu nic nejde hned a hlavne, dulezite je se nevazit ale merit ubyvajic cm
5. kvě 2014 v 17:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, musím vám říct, že jsem zkoušela řadu dietních programů, doplňků stravy, hladovění, nejíst po 5 hodině a podobně, ale nikdy jsem to nebyla schopna vydržet a pak přišel jojo efekt a pěkně brutální. Poslední pokus jsem kvůli kamarádky, se kterou jsme se vsadily byla sázka na Obethin. Nechtělo se mi věřit, že funguje. Kamarádka s ním dala dolů už 10 kg a já jsem říkala, že kecá a je to blbost. Víte co? Hubnu takhle asi 2 měsíce a mám dole skoro 6 kg. Takže asi prohraju sázku a budu muset kámošce koupit OBETHIN :D:D:D ale stojí to za to.
16. kvě 2014 ve 13:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pepibubu
@sarkad2856
@pampalin
@helcenka
@yamdena
@carisima
Na mém blogu ve Fotkách je malý manuálek, jak psychika ovlivňuje problémy s váhou.
20. kvě 2014 v 11:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky, já měla před porodem 82 kg a ted mám 70 při výšce 163 cm. Chtěla bych se dostat na 55-58 kg. Před těhu jsem něco přibrala a začla s váhou 65kg. Již bohužel nekojím,malé jsou 3 měsíce. Zkusila jsem ted krabičkovou dietu, tak uvidím třeba za měsíc jak na tom budu. Jim 5x denně a jídelníček mám na míru. Tak uvidíme. Ráda se svámi pak podělím o výsledku. Hubnutí zdar! :grinning:
20. kvě 2014 ve 13:25  •  čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pluba Tak já tedy teď hubnout fakt nechci, čekáme mimíska! :wink:
20. kvě 2014 v 16:05  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
ahoj holky co dělat když se najím normální třeba oběd ale jak jsem doma tak mám pořád na něco chuť, na něco čím se jakoby dojíst...no nedá se to vydržet....copak děláte když vás honí mlsná jak řákám...a nemusí to být jen na sladké...já mám chut třeba na kus salámu a tak :grinning:
20. kvě 2014 v 19:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ladkaspackova Zkus ošidit tělo zdravější variantou - místo salámu libová šunka, kousek sýra, ovoce (třeba jahoda, ananas - to je takové více "lákavé" ovoce než třeba jablko...) Místo tučných kešu oříšků zdravější mandle atd.
20. kvě 2014 v 19:53  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@ninive211 :grinning: no dala jsem si třeba mrkev kterou mám ráda a pak to zajídám zelím...takže chutě jsou u mě prostě hrozné...no zkusím ošálit jak říkáš
20. kvě 2014 v 19:55  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Jdi na stranu:   Zruš
1 2 3 ... 10
Tvůj příspěvek