Jak se přinutit cvičit?

Holky, děvčata, dámy, ženy prostě všechny můžete mi poradit jak mám shodit ty přebytečný kila? Nikdy jsem tlustá nebyla a už mám 11 měsíců po porodu a ne a ne se přinutit cvičit. Mám z toho depky, protože jsem čím dál tím oteklejší ( hlavně břicho) a když už mám chvíli času a začnu cvičit, tak mě to za 5 min. pustí, prostě nemám absolutně žádnou vůli. nebaví mě to, jsem vyčerpaná a bez sil. Zkoušela jsem si i upravit jídelníček, ale to mi vydrželo týden a pak jsem začala futrovat ještě víc..Jsem nechutná, strašně moc bych na sobě chtěla máknout a obdivuju vás, které poctivě cvičíte...jak se mám k tomu přinutit...? Už jsem zoufalá..děkuji
ratatooy
21. bře 2014
@skritkova ja mam velikost košíčku F,a pomahá mi jedině pevná podprda klidne i nesportovní vystužená,přes to sportovní lambada s gumou pod prsama a tílko oni ty sportovni podprdy nejsou žadnej hit na velky prsa stejne ti to tak neudrží ale víc vrstev jo to se pak ani nehnou
ratatooy
21. bře 2014
@camelinka jj podivej se jsou to 3 holky co hubnou,přitom dve jsou uplně hubený ale což no třeba chteji kondici,trener jim ukazuje co a jak a občas je tam i neco o jidle
pavlinaoo
21. bře 2014
@camelinka ahoj, koukám, že běháš. Já taky...ale výsledky tedy žádné. Místo abych hubla, tak přibírám. Běhání mě ale začalo dost bavit a tak, takže běhám dál. Vždy jsem všude četla, jak je běhání nejjednodušší a nejúčinější způsob jak spalovat a já zase mám něco extra. Je pravda, že nějím úplně dobře, ale zase to není žádná hrůza v podomě sledkého pití a kravin okolo.... Tobě běh taky pomohl, jak se zpevnit a zhubnout?
monasek84
21. bře 2014
@skritkova ad prsa, ja mam ted pri kojeni Ecka... jak pise @ratatooy ...kaslu na sportovni podprsenky... mam klasickou s vyztuzi, na to lambadu a na to jeste termo stahovaci tilko a drzi pekne, muzu hopsat jak chci 😉
majka1niky
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
camelinka
21. bře 2014
@pavlinaoo Ahoj, jojo zacala sem nekdy na podzim, protoze sem musela kvuli rugby, jinak me to fakt nebavi, takze uprimne zavidim, ze tebe to bavi 😉 . No na me to zabira dobre, respektive udrzuje me to ve "stejnym stavu" ikdyz zeru jak cune :-N , takze to mi zatim staci. Jestli pribiras na hmotnosti, tak to bude tim, ze pribyvaji svaly, proto vaha neni zas az tak stezejni, ikdyz chapu, ze je to silne demotivujici. Meris se? Zacni s merenim, nebo na obleceni urcite vidis, ze centaky ubyvaji 😉 . Kolik behas a za jak dlouho? Ono kdyz se to prepali, tak se nehubne, idealni je aerobni pasmo, kdy jeste muzes u toho kecat 😃
@majka1niky doporucuju s nekym se domluvit, ze zacnete spolecne, prihlasit se tady, nebo na FB do nejake hubnouci/cvicici skupiny, pak je motivace a hecovani vetsi 😉 . Drzim palce 😉
pavlinaoo
21. bře 2014
@camelinka Jo aha, takže ty nejsi běhací nadšenec 🙂 Běhám 2 měsíce, tak 3-4týdne a teď jsem se dostala na nějakých 6-7,5km. Běhám ale pomalu. tzn. tak lehce 8km/hod na jiné časy zatím nemám kondici. Právě, že ani ty cm nějak neubívají. Jinak kdyby to tak bylo, že cm jsou dolu, váha nahoru, tak bych byla spokojená. Asi budu muset najet na nějaký "tvrdý" vyvážený jídelníček...asi to prasím tím svým jídlem. 😕
camelinka
21. bře 2014
@pavlinaoo Nene kdepak, ja su behna z donuceni, dobre me je az kdyz sedim doma vykoupana s poharkem vina 😃 . Tak to bude chtit treba podporit nejakym posilovanim a rozjede se to, driv nebo pozdeji musi 😉 . Druha vec je to jidlo, nekomu "jen" cviceni k hubnuti bohuzel nestaci 😞
camelinka
21. bře 2014
Toz dneska sem poprve zkusila tohle https://www.youtube.com/watch?v=9O5okInhp20 , jako mazec :-p x-)
skritkova
23. bře 2014
@ratatooy
@monasek84 Holky, já jsem na tom s tou velikostí ještě hůř 😞 Mám velkej problém sehnat podprsenku, která by mi vůbec byla. Potíž je taky v tom, že potřebuju obvod 70cm, víc ani ťuk. Velikost košíčků ani nemůžu psát, je to mazec. Už mě napadlo se něčím omotat, aby se fakt ani nehly, ale čím? Běhání by mě bavilo, ale takhle se to fakt nedá 😞 Dnes jsem si zprovoznila stepper, tak zkusím, jestli mě to chytne + nějakou sestavu bez hopsání a to by v tom byl čert, aby to nešlo dolů. Nutně potřebuju 10kg, ideálně 12 - 15, ale jsem realista, takže s -10kg budu spokojená 🙂
@camelinka A jaká by měla být ideální tepová frekvence, abych hubla a "nepřepálila" to?
camelinka
23. bře 2014
@skritkova to ted nevim, ale na netu vygooglis nejaky vypocet. Obecne je to tak, abys pri tom mohla mluvit, nebo si zpivat 😃
ratatooy
23. bře 2014
@skritkova ta tepovka je ruzna podle veku,vahy an netu najdeš kalkulačku ja mam 122
pluba
20. kvě 2014
@pavlinaoo Koukněte na malý manuálek, možná, že Vás k něčemu inspiruje. Je na mém blogu ve Fotkách.
petrjicha
4. čer 2015
@pissskotka mrkni buď na fb na nějaký skupiny (je jich tam mraky), nebo můžeš taky hledat na http://www.sportcentral.cz/sportovci/ .. určitě někoho najdeš 😃
hanahola
10. črc 2015
Ahoj holky, měla jsem s tím taky problém, je potřeba mít motivaci a nějaký cíl, ale reálný, ne zbytečně přehnaný. O podobném tématu jsem četla tady http://www.pruvodcevyzivou.cz/topic/motivace-pr.... Tak třeba vám to pomůže.
sannutri
9. srp 2015
Pro začátek je nejvíce demotivující věnovat se takovému cvičení, které člověka příliš nenaplňuje. Zkus si najít druh pohybu, který tě bude bavit. Také to se cvičením ze začátku příliš nepřeháněj, ale začni pozvolna. Pokud nemáš ve své blízkosti nějakého parťáka, motivuj se fotkami lidí, kteří už vytoužených figur dosáhli. Štíhlá postava ale není jenom o cvičení. Vyvážená strava je základ, proto se zkus obrátit na výživového poradce nebo fitness trenéra, který s tebou bude celou tu cestu absolvovat a pomáhat ti dosáhnout tvého vytouženého cíle. 😉

Začni psát odpověď...

Odešli