Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Po probiotikách nafouklé tvrdé bříško, průjem?

hedus10313
21. únor 2017

Ahojte maminky.
Prosím o radu, můžou tohle vyvolat probiotika?
Dcera 4 roky, měla antibiotika, které dobrala. Včera jsem ji koupila probiotika a měla hned odpoledne jednu kapsli.
V noci se vzbudila s hrozným pláčem, že ji bolí bříško. Bříško měla nafouklé a tvrdé. Měla v noci hrozný průjem a plynatost. Zapáchá až kysele. Dnes ráno měla také průjem.

děkuji za rady.

verunka_korunka
21. únor 2017

@hedus10313 myslim ze je to spis z tech antibiotik jak vymlatili vsechny bakterie... i ty prospěšné ve střevech. Ja male davala na srovnani po strevni chřipce mesic probiotika a opravdu ji to pomohlo. Ja sama si obcas davam probiotika, nikdy jsem kvuli nim zadny problem neměla.

lv
21. únor 2017

Taky myslím, že po atb..ale také jí nemusí sedět, zkusila bych snížit dávku.

normalnimatka
21. únor 2017

no to těžko, probiotika jsou naopak proti tomuhle.

werumka
21. únor 2017

@hedus10313 Naše dcerka má po probiotikách průjem vždycky. Už jí je nedávám. Snažila jsem se o tom něco zjistit, ale prý se to může stát, ovšem důvod nikdo nezná.

martullinka
2. bře 2017

Nase mala mela po probiotikach zacpu..

prostejina
2. bře 2017

Naše měla konkrétně po biogaia průjem, dr nam poradila vysadit a průjem byl pryč..

Sem začni psát odpověď...

Odešli