Příkrmy - jakou značku mléka, kaše,aj. používáte či s ní máte zkušenosti? jaké jsou vaše zkušenosti?

joslin
4. únor 2016

Ahojky holky 🙂
prckovi bude 6 měsíců a budeme začínat s příkrmy. Pořád studuju trh a vůbec nevím, jakou značku zvolit ☹
Dívala jsem se na dávkování vs. ceny, složení....je sice hezký, že společnosti dávají sice na internet etikety výrobků, jsou ale tak pidimini info, že při zvětšení se všecky číslíčka míhají, tak porád nevím, jaké značce dát přednost. Poraďte z vašich zkušeností!! Budu ráda za jakékoliv infa/zkušenosti 😎 Jakou značku mléka, kaší, aj. podáváte prckům a proč? Moc děkuji za všecky zprávy 🙂

sixtynka
4. únor 2016

Ahoj, no, my teprve taky začínáme a zatím ochutnáváme. Snažím se spíš vařit, ale pokud dávám kupované příkrmy, tak od Hippu. Nikolka je od narození na UM od této značky, tak to pro mě byla přirozená volba a není si nač stěžovat. I když je fakt, že cenově je to náročnější, ale podle mě nejvíc přírodní. Člověk kolikrát utratí majlant za blbosti, tady to má alespoň význam

zlatkavlk
4. únor 2016

Za mě taky Hipp... máme pár skleniček, jinak se snažím taky vařit sama, rýžovou kaši - ta ji moc chutná... Chce to asi juknout a zkouknout složení, aby tam nebyl zbytečnej cukr nebo sůl... 🙂

jardicka
4. únor 2016