Recenze obchodů 🙂

monika_pinkorblue
10. lis 2016

Dáváte recenze na obchody, ve kterých nakupujete vánoční dárky? Kam nejradši recenzujete? Nakupujete podle zkušeností ostatních nebo dáváte přednost obchodům s nižšími cenami? 😉

luonnatar
14. lis 2016

Hodne dávám recenze na Heureka. Vybírám i podle ceny

verdos
15. lis 2016

Včera jsem si při nakupování uvědomila jednu důležitou věc, kterou ještě při nákupu zohledňuji. Zapojení do projektu GIVT (givt.cz). Jsem registrovaná teprve od května, kdy tam vstoupila také naše lesní školka, takže jsem si na to hned nevzpomněla. Je to pro nás malý příjem, ale v naší situaci, kdy školku vedeme jako neziskovku a navíc ji v podstatě částečně sami dotujeme, se každá koruna počítá. Velmi mile mě překvapilo, když jsem zjistila, že obchod Pinkorblue je do tohoto projektu zapojen také. Jste skvělí! 🙂

monika_pinkorblue
autor
15. lis 2016

@verdos Dekujeme za pochvalu 😉 Snazime se pomahat 🙂

verkaunka
15. lis 2016

Hodně koukám na recenze a koukám i na ceny. Poslední zhruba půlrok jsem napsala sama i tuším 4 recenze na obchody, ale musím to udělat hned, jak si vzpomenu u PC, jinak bych se k tomu nedostala...když mi pomůže recenze od ostatních, tak ráda pomůžu svou zase já, a všechny byly dobré....

78marcela
16. lis 2016

Recenze davam vetsinou po vyzvani, jinak ne. Sama koukam na recenze, jen kdybych mela koupit neco vetsiho a drazsiho. U mensich polozek vetsinou nekoukam a orientuju se podle ceny.

ninive211
16. lis 2016

Na recenze koukám, hlavně v případě, když vybírám dražší věc (např. pračku apod.) Hodně se řídím např. hodnocení na Heuréka (ani když ani tam není vše, ale přijde mi to přehlednější, než prohledávat samostatně desítky internetových obchodů. Sama jsem recenzi psala asi jen 2x, vždy po vyzvání. Kdy bych ale napsala recenzi určitě, kdybych byla absolutně nespokojena s jednáním obchodu nebo s kvalitou výrobku. U mě tak nějak platí, že pozitivní recenzi si člověk nechá pro sebe nebo rozšiřuje osobně, s negativní recenzí se svěří určitě. Zatím nebylo potřeba 🙂

1velrybka
16. lis 2016

Recenze někdy dávám, většinou, když na mě někde vykoukne "nečekaně" možnost ohodnotit. Že bych sama vyhledávala možnost, jak napsat recenzi, to jen zcela výjimečně.

Vybírám nejdříve podle ceny, pak také zda mají poštovné zdarma a v neposlední řadě se podívám, zda se mi obchod zdá spolehlivým. Před pár dny jsem pro dceru hledala dárek, jehož cena se na internetu pohybuje od cca 1034 do cca 1700 Kč, takže rozdíly opravdu veliké. Mezi nejlevnějšími jste byly vy (rozdíl mezi vámi a nejlevnějším byl asi 3 Kč), u vás bylo navíc poštovné zdarma (nad 850 Kč), takže ve výsledku jste byli jednoznačně nejlevnější a pro mě tedy jasná volba 🙂

nuggett
17. lis 2016

Recenze na obchody jenom pokud mi přijde prosba emailem. Ale u oblečení a věci názor píšu. Já sama se pak dívám a názory ostatních mi dost pomůžou při rozhodování.

bledulka84
7. pro 2016

Tak teď jsem si, po své osobní špatné zkušenosti sjela poslední zkušenosti s PinkorBlue na Heurece a teda, je to hnus... Po tom, co čtu doufám, že alespoň dostanu vrácené peníze zpět.
Může se k tomu, co se v obchodě děje paní Monika vyjádřit?
@monika_pinkorblue

verdos
7. pro 2016

@bledulka84 Nestrašte mě, mám tam zaplacenou objednávku, se kterou se zatím nic neděje :(. Co máte za špatnou zkušenost?

monika_pinkorblue
autor
8. pro 2016

@bledulka84 Dobre rano. Implementovali jsme novy interni system a s tim nam vznikly nejake komplikace. Kazda objednavka je individualni a nepostihlo to vsechny zakazniky. Bohuzel, spatne recenze se pisou vzdy. Muzu Vas poprosit cislo objednavky? Proverim, v jakem je stavu. Dekuji, Monika

monika_pinkorblue
autor
8. pro 2016

@verdos Dobre rano, napiste mi prosim cislo objednavky a overim ji, v jakem stavu se nachazi a kdy bude odesilana. Jeste bych rada dodala, ze aktualni doba dodani se nam i diky vysokemu poctu objednavek pohybuje na hornich hranicich a to okolo 8 pracovnich dnu od data objednani (v pripade dobirky) a od sparovani platby v pripade jinych platebnich metod..

bledulka84
8. pro 2016

@monika_pinkorblue mohla byste tedy proverit i moji? CZ992012489 sice mi vcera dosel automaticky generovany e-mail, ze mi mely byt zaslany penize zpet (prestoze jsem pozadovala vymenu zbozi za nove a bez vady), na ucte svazanem s kartou, kterou jsem platila ovsem penize stale nejsou a vymenene zbozi mi samozrejme take nedoslo. Uz je to 14 dni od vraceni zbozi a drzet si takto dlouho zbozi/penize je hodne nekorektni :( kdyz clovek netusi, jestli se darku pro dite docka nebo ho na posledni chvili bude muset shanet jinde. Ono jde i o to, ze maminky nemaji doma tisice navic, aby mohli koupit zbozi jinde a cekat mesic na vratku penez :(

monika_pinkorblue
autor
8. pro 2016

@bledulka84 Omlouvame se, ten automaticky generovany email nemel byt poslan. Skutecne byla vytvorena nova objednavka na kolobezku, ktera se jiz bali a do Vanoc ma prijit. 🙂

bledulka84
8. pro 2016

@monika_pinkorblue dekuji za upresneni, jsem rada, ze dojde vymenene zbozi🙂

verdos
8. pro 2016

@monika_pinkorblue #CZ292064582 je to objednávka z 26. 11. placena převodem 29.11. Vzhledem k tomu, co píšete a že mi nepřišlo ještě potvrzení o přijetí platby, tak je možné, že třeba zboží ani nepřijde do Vánoc (když třeba platbu spárujete až příští týden + 8 dní + nějakou dobu to potrvá, než to dojde)?

monika_pinkorblue
autor
8. pro 2016

@verdos Vase platba byla prijata a zbozi by se melo kazdym dnem posilat na PPL k dodani. PPL by Vas meli zacatkem tydne informovat, kdyztak se mi prosim ozvete. Monika

verdos
8. pro 2016

@monika_pinkorblue Díky 🙂