icon

Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?

neznamaa
12. čer 2025

Dobrý den, po dlouhodobých komplikacích se s manželem snažíme o dítě, cca 2 roky. Tento měsíc jsme se mohli nejspíš trefit do ovulace, dokonce jsem měla takový táhlý hlen s příměsí- opravdu jen malinko krve, spíš to bylo zašpinění.
Den před tím a po tomto hlenu (10 a 12 den cyklu) byl sex.
Asi 7 dní po ovulaci jsem měla bílý krémovitý hlen, který moc nemývám, spíš vůbec.
Navíc jsem začala pociťovat svědění, ale pouze z venku. Objednala jsem se tedy k lékaři a on mi dal mast a léky, léky jsem zatím nevzala, jelikož jsem se bála, abych třeba něco neuspěchala. Zkrz nižší sliznici mi také dal 1-0-1 estrofem a 1-0-1 gynprodyl, ať trochu rozhýbeme vaječníky před ms, aby ms byla silnější, mívám ji asi 2 dny, jeden den normální a druhý den špinění.
No a já to nevydržela a dneska mám 6 dní do plánované ms a cítím se prostě jinak, tak jsem se i kvůli lékům, které by se rozhodně neměli brát v těhu otestovala.
Vyšlo toto, myslíte, že je ti ryska nebo duch, na fotce je opravdu špatně vidět a furt si říkám, že skoro týden do ms je hodně. Manzel mi tvrdí, že něco vidí. V nádobce jsem test neměla dlouho, takže by neměl být znehodnocený. Testy jsou dva, ne jeden, použila jsem oba dva v krabičce. Nevím zda počkat a testnout znovu a nebo jestli to nic není a brát léky. Kdybych byla těhotná, nevadí ten estrofem z kraje těhotenství? Po dvou letech a tolika ZP si nedělám naděje.
Děkuji za odpovědi.

Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?
Strana
z2
merope
18. čer 2025
@neznamaa

@dominika963852 moc děkuji, taky se budu modlit, aby to dopadlo, mám doma už 4 letého špunta a moc šancí mi lékaři nedávali, tak snad se na mě aspoň usměje štěstí. Teď mají zas všichni kolem mě miminka, tak by mě to asi trochu mrzelo, ale takto silný test jsem neměla ani u prvního syna.