Kdy proběhla ovulace?

eleanora00
2. srp 2023

Ahoj Všem 🙂

už se nějakou dobu snažíme o miminko. Co se týče ale ovulace a bazální teploty, tak jsem nováček a začala jsem si to poznamenávat.

Každé ráno si měřím bazální teplotu a večer dělám ovulační testy. Podle testu mi však přijde, že ovulace proběhla jindy, než podle naměřené bazální teploty.

Mohla bych Vás poprosit o radu?

Děkuji moc

lencaa11
2. srp 2023

@eleanora00 hlavně ovu test se by se měl dělat 2 krát za den dopoledne a pak večer třeba jinak ovu test je pozitivní ale je to ukazatel hormonů ne záruka ovulace na 100 % a TT máte moc brzo já bych jen měřila teplotu a milovala se podle chuti a test v den Ms vyzkoušet

eleanora00
autor
2. srp 2023

@lencaa11 děkuji za rychlou reakci. Řídila jsem se návodu na ovu testech, kde psali bud ráno v určitém časovém rozpětí a nebo večer v určitém časovém rozpětí. Podle ovu testu chápu, že ovulace proběhla 27.7., ale podle teploty to tak nevypadá. Tak jsem z toho jelen :D

lencaa11
2. srp 2023

@eleanora00 ovu podle testu teprve proběhne 12-48 h od testu a taky nemusí víc bych se koukala na teplotu ta je víc jistější

eleanora00
autor
2. srp 2023

@lencaa11 na internetu jsem se setkala s více čísly, které poukazují na ovulaci. Jaká hodnota/ jaký stupeň bazální teploty poukazuje na ovulaci? omlouvám se, že se tak blbě ptát.

lencaa11
2. srp 2023

@eleanora00 měla by bejt teplota 3 × po sobě vejs než 6 měření před tím ale zas je to individuální a každá žena to má trochu jinak +- tu teplotu a hlavně asi víc vám řekne něco o cyklu když si budete merit cca aspoň 2-3 měsíce aby jste měla přehled ...

misha31
2. srp 2023

@eleanora00 bazalni teplota se musi merit vzdy ve stejny cas za uplne stejne situace - nevstavat, teplomer prichystany u postele. Takto to vubec nema vyznam

lilian2111
2. srp 2023

Já mám třeba pozitivní ot v den ovulace, což tak vypadá i u tebe. 🙂

bejuna29
2. srp 2023