• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Krvácení 14 dní ode dne první menstruace

4. října 2010 
Ahojky, tak se také přidávám ke snažilkám... Na konci dubna jsem vysadila po 10 letech antikoncepci (kroužek) od té doby jsem měla menstruaci 2x (cervenec, září) a ted ji mam po třetí, nebo alespon krvacim, ale jako menstruace mi to nepříjde... , (tzn po druhé v září) od prvního dne menstuace po 14 dnech... Jsem z toho zmatená, nevím co to znamená... Jen pro upřesnění, byla jem u doktora v srpnu, tan mi našel cystu na pravém vaječníku... A ja před dvěma dny tahala sud cca o 60 kg... Poradte mi prosím co dělat... Přítel si moc přeje mimi, a já jsem zoufalá, že mé tělo nefunguje tak jak má... Děkuji
28. zář 2010 ve 23:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj ludulu věřím že by jste si přáli miminko co nejdřív,ale nic nejde hned.Tvoje tělo si nejprve musí zvyknout na to že teď pracuje samo.Co znám holky které užívaly antik.nebo měly nějakou ochranu měly nějaký problém.Je to individuální.Některé přípravky způsobí tělu šok když se vysadí.Neupínej se na to.Dej tomu čas a uvidíš že se zadaří.
4. říj 2010 ve 23:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek