Ovu testy

gruliska
12. únor 2019

Ženy chtěla bych se poradit jsem v tomhle celkem nováček, každý den od 7DC si dělám ovu testy abych nic neprosvihla, někde na diskuzi jsem četla že když je ta čárka druhá viditelná ale ne pořád stejná jako kontrolní tak by se měl ten test opakovat ten sami den ale nevím v jakou dobu, cyklus mám teď 27dni, nebo to dnes nemám hrotit a zkoušet testovat až zítra? Poslední 2mesice na sobě cítím že by ovu být mohla bolí mě prsa, píchá mě v podbřišku, nikdy jsem to nepoznala. Za zkušené rady budu ráda, pokud možno bez nějakého odsuzovani mějte semnou pochopení. Děkuji 🤗

sudylichozrout
12. únor 2019

@gruliska ahoj, tyto testy jsou vsechny negativni. Testovaci carka musi byt stejne intenzivni jako kontrolni. Pripadne jeste intenzivnejsi. Pokracuj v testovani, dockas se 🙂 Testuj kazdy den ve stejnou hodinu, nejlepe vecer. Az bude carka silit, muzes to vzit i 2x denne, dopoledne a pak zase vecer ve stejnou hodinu, jako jsi zvykla 🙂

petulejan
12. únor 2019

@sudylichozrout není pravda že musí být negativní. Já si je také dělala a nikdy jsem neměla čárku ani stejnou,ani silnější. Záleží na každé ženě a na každou to působí jinak. Je také možné,že večer je silnější než ta ranní. A upozorňuji,že u mě ovulace probíhala.

sonnenaufgang
12. únor 2019

@gruliska ahoj, zkusila bych třeba kombinaci s digitálním ovulacnim testem od clear blue. Když by sis nebyla jistá, zda je ten obyč pozitivní, tak ověřit. Je to drahé, ale mně to pomohlo a pokud tím člověk neplýtvá, tak i chvilku vydrží. Navíc jsem ještě sledovala příznaky na sobě-hlen. Chce to cvik a sledovat se.

gruliska
autor
12. únor 2019

@sudylichozrout děkuji právě dnes je silnější než předchozí dny ale není ještě pozitivní pozoruji na sobě akorad jak jsem zmínila že mě picha v podpdobisku a bolí mě lehce prsa, budu testovat dal takže uvidím 😊

gruliska
autor
12. únor 2019