Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Špinění po Gynexu

mirii30
7. čer 2017

Ahoj. Stalo se někomu, že užíval Gynex a po týdením užívání začal špinit? Beru druhý tyden a včera bych měla mít podle kalendáře ovulaci, nikdy se mi nestalo abych krvacela uprostřed cyklu. Děkuji za odpovědi!

luj89
7. čer 2017

Ahoj, v gynexu je myslim kontryhel. Ten kdyz jsem pila, tak jsem take spinila. Po vysazeni jsem nasledujici cyklus otehotnela 🙂. Nekdo po kontryhelu spini...

boure888
7. čer 2017

@luj89 na co je dobrý kontryhel,na ovulaci???Já ho pila měsíc a je možné že jsem měla ovulaci už 10dc???

luj89
7. čer 2017

@boure888 mel by byt na srovnani cyklu. Mozne to je 🙂. Asi budes mit kratsi cykly...

terie1988
7. čer 2017

Mně se to nestalo, ale ano, jak někdo zmiňuje, kontryhel může způsobovat špinění.. a taky může posunout ovulaci

boure888
7. čer 2017

@luj89 právě,že mám pco a brala jsem i léky a další měsíc,dle uz jsem bud bez vejce nebo ovulace proběhla dříve

Sem začni psát odpověď...

Odešli