Vyšetření pruchodnosti vejcovodu HSG - pomohlo to některé z Vás?

danca2719
15. únor 2019

Ahoj holky,
Už nějakou dobu tady jsem a občas se přidávam k nějaké diskuze.
Jmenuji se Daniela je mi 22 let a s přítelem se snažíme o dítě už 14 měsíců s tím, že za tu dobu jsem vyzkoušela různé vitaminy,gely, čaje a taky prášky na podporu početí. Pritel byl na spermiogramu, výsledky výborné. Já chodila pravidelně k mému Dr, který pozoroval moji ovulaci,která probíhala, folikuly taky v pořádku, hormonální graf taktéž. Teď jsem v rukou odborného lékaře v IVF centru, který mi po hormonalnim grafu, kde bylo opět vše v pořádku nabídl vyšetření pruchodnosti vejcovodu HSG. Chci se zepat, zda některá z Vás má s tímhle už zkušenosti a zda se Vám po tom hned zadarilo. Všem předem moc děkuji za odpovědi. Hezky den

sudylichozrout
15. únor 2019