icon

Antikoncepce a ovulace. Možné těhotenství?

fafrle
18. únor 2025

Ahoj, mám endo a z toho důvodu užívám antikoncepci a poslední tři měsíce v kuse bez pauzy takže nemám "MS" ale začala jsem samovolně chvílemi krvácet a to potom i po Pohl. Styku tak jsem samozřejmě zašla za lékařem který mě prohlédl. Řekl mi že jsem prodělala ovulaci a nejblbejsi je že to bylo právě v době toho pohlavního styku. Pilulky beru každý den cca ve stejný čas, jsem si naprosto jistá že jsem nevynechala, tohle si opravdu hodně hlídám a nejsou to jediné léky které musím ráno užívat. Chci se zeptat, jak moc je velká šance že bych mohla být těhotná, samozřejmě pro sychr za 14 dní udělám test, to mi doporučil i lékař ale jsem z toho dost špatná. Člověk bere HA hlavně tedy kvůli zdr. Problémům ale má nějakou jistotu že je nějak chráněn a ani tan sex není často, fakt třeba jen 3-4x do měsíce a najednou zjistím že sem měla ovulaci a přímo v době toho styku jako naschvál. Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte? Díky za odpověď.

eliss232
18. únor 2025

Pokud jsi prášky brala pravidelně a nevynechala žádnou dávku, šance je stále relativně nízká, ale ne úplně nulová.

j.a.n.i
18. únor 2025

@fafrle A jak ze doktor poznal, zes prodelala ovulaci? Vlastní kristalovou kouli?

reeeza
18. únor 2025

@j.a.n.i Tak například na vaječníku se objeví žluté tělísko z prasklého folikulu. Navíc jde rozpoznat i ten prasklý folikul. Easy🤷‍♀️

fafrle
autor
19. únor 2025

@j.a.n.i
@reeeza přesně, na ultrazvuku že je otevřený ten folikul nebo tak něco. 🙃

j.a.n.i
19. únor 2025

@fafrle Nebo tak neco... Jasne , diky ha se tam muze dit cokoli, ale on dodatečně presne vi, ze to bylo zrovna pro styku.

fafrle
autor
20. únor 2025