Jsou symptomy těhotenství před menstruací spojené s antikoncepcí?
Ahoj, ráda bych se poradila, protože jsem už docela zoufalá. Užívám antikoncepci avšak můžu mít momentálně zvýšené jaterní testy a bojím se, že antikoncepce nefunguje. Ptala jsem se lékařů a prý by jsem měla být chráněna. Ale pro jistotu jsem použila i Pharmatex, který asi nezabral. Sex byl 6.7 kdy jsem použila také 2 pharmatex čípky. Jeden se rozpustil celý a druhý úplně ne, malý kousek zůstal n nerozpuštěný avšak vím, že mi stačil ten jeden rozpuštěný. Od 10.7 pociťuji únavu a od čtvrtka i bolest hlavy. Mám pocit, že jsem těhotná. Sex jsme měli i 7, 8 a 9.7, avšak použili jsme kondom. Jsou to příznaky a jsem těhotná? Test si udělám v úterý. Menzes mám dostat v neděli příští týden. Jsem ve velkém atresu
@lencaa11 Když jsme použili kondom tak je to ok. Ovšem měli jsme jen pharmatex čípek a přerušovaný styk a toho se obávám. Doufám, že vydržím do neděle neudělat test
Únava a bolest hlavy může být i z horka, buď v klidu.
Ne, 4 dny po sexu fakt nemuzes mit těhotenské priznaky.
@j.a.n.i Ano to vím, proto mi to celé přijde divné.
Ne, nebudes tehotna. Posledni dobou je horko, cloveka to vycerpava
Test vám stejně teď nic neukáže a zbytečně stresuje sebe a příznaky které máte nemůžou bejt od tehotenstvi to by se vám projevilo cca za 14-20 dní od styku ne pár dní 😉
Úplně v pohodě budou funkční
Pokud se hodně bojíš těhotenství, či naopak si ho hodně přeješ nejsou obecné příznaky a pocity vůbec směrodatné, psychika je mocná😉.
@eviicka Všimla jsem si, že se to střídá. Dnes jsem se dobře vyspala a neměla jsem únavu a ani bolest hlavy. Tak už jen vydržet do menzesu
@lencaa11 Takže nedělat test před ms? Ta má přijít v neděli a nevím jestli otestovat ve čtvrtek nebo počkat do neděle
Počkala bych do vikendu
@lencaa11 Udělala jsem dnes. Test vyšel negativní ale na černobílej fotce vidím cosi a nevím jestli rysku nebo ducha . Dnes je to 14 a 12 dní od styku
Je to negativní test 👍