Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Mohu být po užití Postinoru těhotná?

anduli4
15. kvě 2015

Zdravim vsechny damy, potrebovala bych moc poradit. Vzala jsem si postinor asi 5 hodin po styku. Doufam, ze uz nikdy vice, protoze mi bylo opravdu zle. Nicmene, ted je to tyden od uziti tohoto prasku a dostala jsem znova menstruaci. Jsem v teto oblasti uplny novacek, postinor jsem mela poprve. Chci se tedy zeptat, jestli to ze jsem dostala menstruaci znamena, ze uz tutove nemuzu byt tehotna? Nebo si mam jeste pro jistotu udelat tehotensky test? Omlouvam se, jestli je muj dotaz stupidni, ale nemam se koho zeptat, tak abych mela jistotu 🙂
Dekuji moc predem za odpovedi! 🙂

ilonkaseda
16. kvě 2015

myslím,že těhotná nejsi,ale pro klid si tedt udělej,proč ne

alubif
16. kvě 2015

Myslím, že těhotná nebudeš, ale v rámci klidu bych jeden udělala, ani postinor není zcela stoprocentní.

kasparka1
16. kvě 2015

Ja postinor taky uzila v mych asi 16letech. Vim jak mi po nem bylo zle a zvracela jsem po nem. Je to drijak, neskutecny,takze ti to rozhodilo menzes. ja dalsi menzes po nem jsem dostala az asi za dva mesice. To se ti muze stat prhj dalsi ms taky. Tehotna na 1000 000 % nejsi.

anduli4
autor
16. kvě 2015

Dekuju vam mockrat za odpoved. Ja si ten test pro jistotu udelam 🙂
Jeste vas teda moc moc poprosim, jestli byste mi mohly doporucit nejakou znacku tehotenskeho testu, ktery je opravdu spolehlivy a kdy si ho mam udelat?
Dekuji za odpoved 🙂

kryndy
16. kvě 2015

Mně paradoxně postinor pomohl otěhotnět o měsíc později, protože mě hormonálně srovnal. Jinak pět hodin je rychlovka, to zabral 🙂

kryndy
16. kvě 2015

A test třeba od dr. maxe. Ne mammatest, aby tě nevyděsil duch 🙂 Je jedno kdy. Kor když už menzes proběhl.

anduli4
autor
16. kvě 2015

Dekuji jeste jednou moc 🙂

domi656
2. čer 2015

Zdravím dámy. Chtěla bych se zeptat. Před týdnem a 2 dny jsem si vzala postinor. Vzala jsem ho včas ( 2 hodiny po ). Stalo se to v ovulačních dnech. Bylo mi jasné, že budou nežádoucí účinky. Ale je normální, že po 9 dnech mě pořád pobolívá v podbříšku? Můžu to tedy připisovat k nežádoucím účinkem postinoru nebo to znamená že můžu být těhotná? ☹ Děkuji

hromka35
12. čer 2015

@domi656 může být obojí...ale v těchto dnech už zřejmě víš jak to dopadlo..každopádně pouze na postinor nespoléhat dámy.. 🙂 užila jsem 8h po styku a hele, za pár týdnů budu mít mimčo 🙂

cotty
23. čer 2015

Musela jsem užít Postinor přibližně 2 dny před menstruací, kterou jsem nedostala. Kdy od inkriminovaného okamžiku můžu udělat spolehlivý test?

Sem začni psát odpověď...

Odešli