• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Můžu být těhotná, i když beru hormonální antikoncepci?

27. září 2016 
ahoj beru HA Nyssiela a nyní mě několik dní bolí žaludek a pálí mě žáha v noci menses mám mít až tak za 14 dní můžu být těhotná? Zažili jste to někdy? Díky za rady
20. lis 2013 v 10:01  •  2 děti - čeká miminko, termín má v říjnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Podle mě to těhotenství nebude. Většinou právě 14 před MS nastává teprve ovulace a vajíčko čeká na oplodnění, pokud jsi před 14 dny odmestruovala, je to dá se říct jistota, že těhotná nebudeš, natož aby se už projevovaly příznaky těhotenství. Taky těhotenství se hlásí jinak než žaludkem a žáhou:slight_smile: Takže za mě jsi v suchu:slight_smile:
@janina419
20. lis 2013 v 10:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janina419 Jestliže jsi před 14dni mela menstruaci, tak I KDYBY to bylo těhotenství, tak rozhodne na nějaké příznaky je brzy.
@dadushe Při užívání HA ani ovulaci nemá.. :wink:
20. lis 2013 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evulinkab Pokud bere správně, tak jasně:slight_smile: Od toho to máme :sunglasses:
20. lis 2013 v 11:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janina419 Ahoj, tak nejdřív k otázce jako takové - ano, dá se přes HA otěhotnět. Znám takové případy osobně a o dalších jsem četla na různých diskuzích. Je to ale malá pravděpodobnost, pokud bereš správně a nenastalo nic, co by účinek HA mohlo snížit. Ale v tvém případě si myslím, že to nehrozí - nebo aspoň ne jenom podle těch tvých "příznaků". Ty můžou mít mnoho dalších příčin. Pokud ale víš, že něco mohlo v tvém případě snížit účinnost HA, pak by mohly být obavy na místě.
20. lis 2013 v 11:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, já otěhotněla přes prášky, ale nebylo to jen tak z ničeho nic.... přítel mi od začátku vztahu tvrdil, že děti mít nemůže na 90 % páč je po jedné operaci, ale prášky jsem brala i tak a následující věci jsem proto neřešila tak jak bych měla. v lednu jsem onemocněla, brala antibiotika, pak se mi to vrátilo během týdne a dostala další atb, po 14 dnech jsem dostala zánět močových cest a dostala chemoterapeutika a někdy během té doby se dostavila ovulace po 12ti letech braní HA. kamarádka otěhotněla o 4 měsíce později, kdy měla 4 dny po sobě průjem. Nebýt ale těhle okolností, tak by k tomu nedošlo... takže pokud něco podobného není tvůj případ, nemyslím si, že by jsi měla těhotná... :wink: navíc takhle brzo by jsi těhu příznaky neměla :slight_smile:
20. lis 2013 v 17:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janina419 Ahoj,ja jsem 2x otehotnela s antikoncepci. Mela jsem menzes normalne. A neprodelala jsem zadne nemoci v dobe otehotneni. Ale vetsinou se otehotni kdyz mas nejakou nemoc a beres na to antibiotika. V tom pripade HA nefunguje na 100%
Ale jak pise @selverin jestli jsi neprodelala takove veci nemela by jsi byt tehu.
20. lis 2013 v 18:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
děkuji všem za rady nikdy jsem právě problémy neměla s pálením žáhy jen v těhu ani nemocná jsem nebyla a nic co by mohlo snížit HA tak problém bude zřejmě někde jinde ale nevím kde no stejně děkuji
21. lis 2013 v 07:36  •  2 děti - čeká miminko, termín má v říjnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janina419 Jak to tenkrat dopadlo? Ja beru Nyssielu a uz 14 dni mam to samy co jsem mela u prvni dcery tak doufam, ze jen nejake hormonalni zmeny :slight_smile:)
3. říj 2014 ve 20:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj chci se zeptat jestli kdyz beru HA a otehotnim muze mit nejake nasledky na plod,mam docela obavy z nechteneho tehotenstvi
6. lis 2014 v 19:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zdravím :slight_smile: také beru Nyssielu, a stal se mi takový problém, nebo spíš moje velká hloupost, brala sem platicko, bez přestávky, a hned najela na druhé, byli sme na dovolené, a v druhém týdnu dalšího platička, sem si dva prášky po sobě zapomnela vzít, tentýž dny, sem měla nechraneny styk, a do dvou dnů poté, se mi dostavilo krvácení ze spádu, ikdyž sem si tabletky podle návodu dobrala. No, a teď je otázka, zda bych mohla otěhotnět, a nebo sem byla chráněna.. u doktora sem byla, a ta mi nic takového nedokázala říct, jestli by to bylo možné, věděl by někdo, jak to v této situaci funguje?
19. led 2015 ve 12:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, beru HA ale občas se mi stane že zapomenu prášky užít 2 dny za sebou. S přítelem jsme spolu spali po neužití 2 tablet. Je tedy možné že bych otěhotněla ? Já ani přítel na tento závazek nejsme připravení =) děkuji za odpovědi :slight_smile:
16. bře 2015 v 11:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, beru HA ale občas se mi stane že zapomenu prášky užít 2 dny za sebou. S přítelem jsme spolu spali po neužití 2 tablet. Je tedy možné že bych otěhotněla ? Já ani přítel na tento závazek nejsme připravení =) děkuji za odpovědi emoticon
16. bře 2015 ve 12:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenca97 když jsem brala HA, tak se mi stávalo že jsem zapomněla a nikdy jsem neotěhotněla, ale víš jak stát se může cokoli, takže těžko říci. Ale spíše si myslím, že ne.
16. bře 2015 ve 13:11  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky,chci se zeptat HA beru okolo 2 let,teď jsme s přítelem spali a on se do me udělal ,myslíte ,ze mužů byt těhotná ,nebo to takhle děláte normálně? Dekuju za odpověď
6. zář 2016 v 18:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zdravím, beru první antikoncepci Ebelya přesně 42 dní. Asi před 2 týdny jsem měla první pohlavní styk a partner se udělal do mě. Od té doby mám zvláštní ale celkem silné bolesti břicha a jsem stále unavená. Dnes dobírám poslední pilulku z 2 platíčka. Za tu dobu jsem 1 zapomněla si pilulku vzít v 8 hodin večer jako každý den a vzala jsem si ji až ráno okolo půl 6. Nyní čekám na menstruaci která by měla přijít ve čtvrtek. Mám tedy trochu strach. Myslíte že můžu být těhotná? Děkuji za odpověď
27. zář 2016 v 17:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek