Pozitivní těhotenské testy, krev negativní. Poradíte?

mikky25
10. srp 2019

Krásný den všem,

omlouvám se pokud zakládám téma, které již existuje, ale nenalezla jsem. Jsem po samovolném potratu v 6tt bez nutnosti revize, které nastalo dne 14.7. do dnešní doby nepřišla MS. Mám veškeré příznaky těhotenství a i těhotenské testy ukazují na možnost těhotenství. Byla jsem u lékaře tři dny zpět, kde mi vzala krev a je negativní. Na truc jsem si dnes dělala nový, na fotce úplně dole a zřetelnější než 3 dny zpět. Kdybych měla cystu, to by asi doktorka poznala na vyšetření. Tak nevím, i kdyby to nebylo miminko, do budoucna ho jistě chci a tak potřebuji být v pořádku.

P.S. vyzkoušela jsem i různé značky těh. testů a vyšly pozitivně.

Moc děkuji za všechny případné rady, hezký den. 🙂

sudylichozrout
10. srp 2019

@mikky25 Mohla jsi otěhotnět z nového cyklu po krvácení. SP v půlce července (ber jako menstruaci), následně někdy ke konci července ovulace a nyní už kolem termínu následné ms pozitivní test. Krev mohla být negativní, protože jsi mohla mít třeba jen 9 jednotek hCG, pozitivita se bere od 10 jednotek.

mikky25
autor
10. srp 2019

@sudylichozrout Děkuji moc. Též si myslím, jen občas má člověk pocit jako by si to vymýšlel. :D Když stále utvrzují, že možné to není a prostě za tři týdny když nepřijde MS na vyvolávačku.

sudylichozrout
10. srp 2019

@mikky25 Držím palce 🙂

miky124
11. srp 2019

Jestli je to test Pepino, coz si myslim podle fotek, tak ten by falesne pozitivni byt nemel... i co jsem cetla v diskuzich, i vlastni zkusenost, vzdy ciste bilo kdyz jsem tehotna nebyla a slaba carka a tehotna jsem. Tak drzim palce 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.