Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Těhotenské příznaky, ale test negativní. Jsem těhotná?

annaur
28. lis 2017

Ahoj všem,

Možná budu mít blby dotaz ale s manželem se snažíme o miminko a nemam moc zkušenosti a tak se chci poradit se zkušenějšími ženami. 🙂
Devět let jsem brala antikoncepci. Před měsícem jsem ji vysadila a s manželem jsme to nějako neřešili. Menstruace se nedostavila, TT negativní a tak jsem po 14ti dnech šla za doktorem a ten mi dal injekci na vyvolání mentruace. Podotýkám ze to s manželem neřešíme tak spolu normálně spime. Po týdnu co jsem dostala tu injekci tak menstruace stále nikde. TT negativní. Uz cca 3 týdny se cítím hrozne nafoukla at sním co sním. Čas od času mi je po jídle špatně. Střídavě me bolí vaječníky ale jinak než při menstruaci. Nevím co si o tom mam myslet. Nějaké příznaky těhotenství asi mam ale negativní TT me mate. Nemáte někdo podobné zkušenosti?

tynka07
28. lis 2017

@annaur ahojky
zkušenosti přímo nemám, nebo jsem neměla ale,
Určitě bych prvně došla znovu na gyndu, nebo alespoň zavolala a oni ti poradí nejlépe co a jak.
Tím že jsi antinu brala takhle dlouho, tak je velká možnost, že chvilku potrvá, než se vše rozjede jak má (k tomu jde i věk, zdr.stav,...).
Další věc je ta, že pokud by tě to třeba i zajímalo, tak bych zkusila se zajímat o sebe (bazální teplota, sledování děl.hlenu či děl.čípku). Hodně ti to může pomoci, než zjistíš, jak tvé tělo teď funguje a fungovat bude. A může to i dobře pomoci k otěhotnění. Věřím, že teď se nám díky sledování i zavedlo 🙂
K TT- ... ty jsou docela spolehlivé, a myslím si, že v tomhle případě bych buď počkala, ale pokud ti dělal dr i UZ, tak to by asi viděl něco (zase pozor i takových případů pár znám, kdy se povedlo prostě hned i bez MS). Pro jistotu raději zkus OT, ty dokážou těhotenství určit dříve než TT, ale chce se to o nich něco málo dozvědět.
No a skrze příznaky, tohle je velmi těžké. Dost Vám přeju, aby se zavedlo a doopravdy a příznaky to byly 🙂 ale je velmi časté pseudotěhu, kdy si to tak přeješ a tak doufáš v ten zázrak, že tělo ti chce vyjít vstříct a dokáže fakt zázraky jako při těhu a přitom být nemusíš. Bohužel o tomhle vím dost z vlastní zkušenosti :(
Ať je to tak či tak, tak se na gyndě určitě ozvy a moooooc ti držím palečky, ať patříš mezi ty šťastlivce, co nemusí nic řešit!!!

janawaes
28. lis 2017

Vysadila jsi pred mesicem? Muze to byt z toho jak si telo zvyka byt bez antikoncepce a cisti se od ni a od vseho, ale i tehotna byt muzes. Dej tomu cas. Mi test ukazal ze jsem tehotna asi az po 8, az pak byl test pozitivni 🙂 Ale asi bych to prisuzovala k te ociste, ale casto se stava, ze sotva vysadi zena antikoncepsi, tak hned zapadne 🙂.

bacika
28. lis 2017

@annaur Já bych asi osobně počkala a zašla si třeba ještě jednou k lékaři, jestli se tam něco neobjevilo a uvidíš sama. Počkala bych alespoň na první menstruaci. Tělo se potřebuje vyčistit od tak dlouhodobého užívání antikoncepce. Najednou to ale asi nestihne, já osobně jsem vynechala asi půl roku před otěhotněním.

kjp
28. lis 2017

@annaur Přesně to co popisuješ jsem měla několik měsíců po vysazení antikoncepce. Bolesti vaječníků, nadmuté břicho, dlouhé cykly. U mě se tedy o těhotenství nejednalo. Postupně se to zlepšilo.

hlavackovi
5. čer 2019

@annaur ano měla jsem to a byla to porucha. Nebo můžete být šťastná a bude to miminko 😍😍

Sem začni psát odpověď...

Odešli