Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Účinky po užití Postinoru nebo těhotenství?

elisendy
14. čer 2017

Dobrý den, doufám, že jsem v dobré kategorii…před měsícem a půl jsem začala používat pharmatex globule, měla jsem styk za použití té globule a partner se udělal do mě, zhruba před 3 týdny se nám protrhl kondom tak jsem použila postinor, v té době kdy jsem použila postinor už jsem řešila bolesti v levém podbříšku, strašné píchání, ted´ již týden mám hnědý výtok, migrény a rozbrečim se kvůli hlouposti a MS mám mít tak za 14 dní, myslíte ze to můžou bylt účinky postinoru nebo můžu být těhotná?

lucccinek
14. čer 2017

Zkusila bych udělat test a uvidíte 🙂 těhotná můžete být a nemusíte hodne stesti 🙂

elisendy
autor
14. čer 2017

@lucccinek dobře děkuji za radu🙂

lucccinek
14. čer 2017

Nemáte vůbec za co a dejte fotecku jak jste dopadla 🙂

lencak80
15. čer 2017

Muzu se zeptat jak dlouhe mate cykly? 3 tydny zpet se vam protrhl kondom a ms mate mit az za 14dni? Nemohu se zorientovat ve dnech. Jinak po postinoru verim ze spineni byt muze a celkove muze byt cyklus rozhozeny vzhledem k velike davce horomu co jste si do tela nacpala.