Zpožděná, slabá MS, test negativní. Mohu být těhotná?
Ahojky všechny snažilky i maminky, řeším teď takový problém. Ve čtvrtek 23.7 jsem měla dostat menstruaci, ale ta se nedostavila. Druhý den jsem dělala testík a vyšel negativně, a z neděla na pondělí jsem to dostala ale jen slabě a netrvalo to ani dva dny normálně to mám 3-4 dny. Dneska už jsem bez ale nevím zda je nějaká šance že můžu být těhu nebo ne. Děkuji za odpovědi ještě nejsem úplně ve všem v obraze je mi 22 let snažíme se jen asi měsíc. 🙂 🙂
@filajka1 zajímá mě jestli někdo neměl něco podobného třeba, vím že je nejspolehlivější krev ale jen mě zajímá jak to chodí abych tam nešla zbytečně , nevím jestli je možné že bych měla menstruaci a byla těhotná, ale děkuji za vaši velice ochotnou odpověď jsem v tomhle směru nováček a snažím se tu dozvědět co nejvíce informací
Taky se snažíme. Vysadila jsi teď HA před měsícem ? Můžeš mít ještě rozházený cyklus a proto ta krátká MS.
@vendy200 ale to ti opravdu nikdo nerekne. Duvodu muze byt několik, jeden z nich urcite mozne tehotenstvi a nebo také srovnani organizmu po vysazeni HA. Zkus si udelat tyden po vynechani MS další test a pokud bude negativni, zajdi za dr. Vezme ti krev a uvidi, popr. pichne vyvolavacku.
Ahoj, pokud jsi vysadila HA, tak můžeš mít hodně rozházený tělo. Já po vysazení nemenstruovala 2 měsíce, pak přišla MS a pak zas 2 měíce nic... trvá to někdy i rok, než se tělo vzpamatuje. Každopádně se taky stává, že se zadaří ihned po vysazení. Tak uvidíš, udělej si test.
Asi nejsi tehotna, ale mozny je samozrejme vsechno. Zkus test a kdyby vychazel stale negativni, bylo to proste jen lehky rozhozeni cyklu (pocasi, stres atd.), deje se to bezne a je to normalni. Resila bych to pres doktora az ve chvili, kdybych nedostala dalsi ms.😉