Návštěva lékařky - večerní dokrm

n_ikola
15. črc 2021

Ahoj holky, byla jsem dnes u lékařky.
Mimco má 18 dni, byli jsme na kontrolním vážení a příbytek za týden je 130 g, což dle lékařky není ani moc a ani malo.
Kojim jedno a jedno prso.

Je fakt, ze malý večer spinka a nedaří se mi ho poradně probudit a přesvědčít na pití( dneska v 4.00 pil snad 10 min a úplně KO, pak se probral po hodině a půl a měl samozřejmě hlad)
Během noci se nehlásí sám, budim ho.

Přes den mám kojit normálně na požádáni, nebo standardně jej budit.

Doktorka mi rekla, ze večer ho mám přiložit a dodělat prikrm 60 ml, buď me mléko a nebo UM.
Moc si nedovedu představit ho trápit v třeba ve 2 na prsu 10 nebo 25 minut a pak ještě do nej dávat flašku.

Není lepší mu dat více do flašky a dat mu napít takhle v noci jen z toho ?

Dekuju za vaše názory a rady, jak to mate doma zrovna vy. 🙏🏻🙄

mhpraha
15. črc 2021

já mám doma 3 týdenní miminko a v noci někdy kojím i hodinu s přestávkami, do toho malého uspávám, krmím, zase uspávám, než odpadne.., malý to bere hodně pomalu.. stejně to tak je přes den, kojení pod 30 min jsem nedala ani jednou..

n_ikola
autor
15. črc 2021

@mhpraha ja prave malého budim taky, ale bohužel to nějak nejde.
Pak spuli pusu, ze už prso do pusinky nechce 🙁

n_ikola
autor
15. črc 2021

@mhpraha jinak přes den kojim 30 minut, 45 minut a někdy taky hodinu. Ale v noci to proste malý nějak nedává 😏

rebe
15. črc 2021

Lahvička ti může zničit kojení. Existují miminka, která hned napoprvé zjistí, že z lahvičky není potřeba taková dřina, a už prso nechtějí. Dobře zvaž, jestli ti to za to riziko stojí. Pokud máš pocit, že je ten večer fakt problém, pak to udělej, jak ti radí doktorka, lahvička jako poslední zoufalé řešení až úplně nakonec. Pokud ten příbytek není až tak málo, zvaž, jestli je to vůbec nutné a nebudeš ještě raději zkoušet výhradní kojení. Je opravdu maličky,může se to změnit během pár dní samo.

n_ikola
autor
15. črc 2021