• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Depo Provera, vyvolávačka, řešení ovulace. Otěhotním?

25. března 2013 
Ahoj holky,v říjnu 2012 jsemm vysadila Depo Proveru,v prosinci jsem dostala prvni ms , spíše teda špinění,pak už ne.začatek března jsem dostala vyvolavačku,dostala jsem to do 5 dnu a krasna docela silná 4 denní menstruace,no prostě tak jak jsem to vždycky měla.DR me řekl že sliznice už krásně začíná rust a za 3 měsíce mám k němu pčijit a že mi nasadí něco na ovulaci. Mužu si třeba slibovat že do pár měsícu otěhotním,s pomoci doktora,nebo je to proste už falešné naděje ? Chtěla bych otěhotnět do června,kdy s manželem máme totiž rok od svatby,tak by to bylo moc nadherné pro nás . Kdo s tim má zkušenosti a jak to probíhalo a za jak dlouho se vám to povedlo ? Moc děkuju
24. bře 2013 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
S otěhotněním po jakékoliv antikoncepci je to strašně individuální. Já Depo Proveru taky měla, tuším do jara loňského roku a jelikož jsem potom řešila, že bychom chtěli mimi, vrátila jsem se k tabletkám...Akorát jsem potom měla malinko horší jaterní testy, tak jsem antikoncepci vysadila úplně a za asi 3 měsíce byly už jaterní testy ok....No a otěhotněla jsem koncem listopadu/začátkem prosince...Pokud ale na začátku března přišla MS, teoreticky můžeš otěhotnět kdykoliv(a třeba i bez pomoci dr)...přeji hodně štěstíčka :slight_smile:
25. bře 2013 v 05:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@speedygon no tam je prave problem s tou sliznici,že je jeste mala,jinak me bylo právě řečeno,že ikdyž budu mit menstruaci,rozhodne to neznamena že ovuluji
25. bře 2013 v 10:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
potom bych moc nedoufala, že stihneš otěhotnět ve vašem termínu....ale třeba se stane zázrak..naděje umírá poslední
25. bře 2013 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
boleli mě prsa a teda fest .... a dneska me cely den boli v podbříšku
25. bře 2013 v 16:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
tady je original bez kolečka
25. bře 2013 v 17:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@radova23 vidím ducha
25. bře 2013 v 17:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@stares fakt ? takže opravdu nejsem fantasmagor ? :grinning: :grinning: :grinning:
25. bře 2013 v 17:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@radova23 já taky vidím ducha kolik jsi DPO?
25. bře 2013 v 17:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Taky ho vidim!!:slight_smile:
25. bře 2013 v 17:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@radova23 to určitě nejsi:slight_smile:.Vidím ho
25. bře 2013 v 17:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
neco tam taky vidim ale nevim nevim...radsi vyckej
25. bře 2013 v 17:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, taky něco podobnýho..vysazeno od listopadu menses jen po injekci(2x-prosinec,leden)od února jsem dostala estrofema duphaston 2denne po jedne od 19DC 5 dni, ted mam radost jen kdyz prijde menses :slight_smile: a chodiiiiii :wink: , tak snad je to na dobre ceste...
25. bře 2013 v 17:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@ajina17 JA VUBEC NEVIM JAK SE TO POČÍTA NEBO TAK,porad mi prosim
25. bře 2013 v 18:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek