Mimoděložní těhotenství

lorellin
23. zář 2016

Ahoj potřebuji pomoct, hlavně psychicky.....na začátku srpna jsem otěhotněla a po pár týdnech prodělala samovolný potrat bez revize. Brzy jsme se začali znovu snažit a protože pracuji jako zdrav. Sestra, nechala jsem si nebrat HCG které bylo ještě vyšší než při potratu. Hned začal kolotoč vyšetření a teď to vypadá že kromě tehotenstvi které se potratilo mám ještě mimodelozni. Za pár dnů mě čeká operace a pravděpodobně i kyretaz a odstranění vejcovodu. Mám hrozný strach ze budu mít problémy s dalším otěhotněním, nikdo snad nemůže mít takovou smůlu jako já ☹ není tu někdo komu něco podobného dopadlo dobře?

maudd
23. zář 2016

Ahoj, nemám osobni zkušenost ale kamarádka mela mimoděložní. Na jare minuly rok ji vzali vejcovod a ted už ma 5m mimco. Takže držím palce, určitě to vyjde.

tesarovani
23. zář 2016

Ahoj, 1. tehotenstvi-samovolny potrat, 2. tehotenstvi-mimodelozni (odstraneni vejcovodu), 3. tehotenstvi-miminko nam umrelo ve 33.tt, 4. tehotenstvi-mame konecne krasnou holcicku, 5. tehotenstvi-jsem ve 12.tt, takze uvidime 🙂. Nevzdavej to, i kdyz je to na zblazneni, stoji to za to...

lorellin
autor
23. zář 2016

Díky moc.....když jsem se s mířila s potratem tak přišlo tohle.....jsem asi jeden případ z milionu a zrovna jsem se trefila....

astyna
23. zář 2016

ahoj, jestli tě můžu povzbudit - moje teta prodělala ve 20 letech mimoděložní, těžký průběh, nebyly ještě uzv, museli ji vzít skoro celý "spodek". Přes to všechno má 4 děti - a z toho jedny dvojčata 🙂 trvalo to asi 10 let, než se dalo její tělo do kupy.

ester_ka
23. zář 2016

@lorellin ahoj, drž se, jsou to šoky, soucítím s Tebou, já jsem měla mimoděložní těh. v červenci, vzali mi vejcovod a druhý je prý v pořádku, naštěstí...počkali jsme šestinedělí a v září zkusili štěstí, ale zrovna dnes jsem dostala menses, takže nic...tak příště, můžeme se podporovat🙂

ester_ka
23. zář 2016

@lorellin ale nechápu, že Tě nechají pří mimoděl. čekat pár dní...na co?

lorellin