Nástup do ZŠ i přes doporučený odklad. Jak se dítě adaptovalo?

26. bře 2021

Je tu někdo, kdo dal dítě do školy, i když PPP navrhla odklad? Jak se adaptovalo?

hermiona1
26. bře 2021

A co doporučují v MŠ? Přece jen tam dítě znají lépe než v PPP z jednoho vyšetření. Jsem učitelka v MŠ/logopedka a ze zkušenosti - spíš nám pak rodiče chodí nešťastní, že ten nástup do školy uspěchali, dětem ten rok navíc většinou hodně prospěje. Samozřejmě záleží, v jakých oblastech vidí PPP problém. Do nástupu do školy zbývá ještě skoro půl roku, dítě může ještě "dozrát". Těžko radit, každé dítě je jiné.

pampeliska1313
26. bře 2021

Já jsem tedy teprve těhotná.🙂 nicméně souhlasím s komentářem nade mnou. Potom v první třídě je to občas trápení, nejen pro dítě, které je třeba nezralé, ale i pro rodiče. Nejde totiž jen o to, aby “v pohodě zvládalo učení” ale aby třeba zvládalo i případný neúspěch, kolektiv apod apod... samozřejmě, konečné rozhodnutí je na Vás, ale konkrétně do “mojí třídy” dochází psycholog, paní učitelka je nešťastná, že je tam hromada dětí nezralých a srovnalo se to opravdu až v tý druhý třídě, někdo nám v první třídě odešel do přípravky a když to dítě potkávám ve škole teď - nebe a dudy. Ale to není o Vás, každé dítě potřebuje na dozrání určitý čas, uvidíte.🙂

natysnovec
26. bře 2021

Moje zustane doma. Vsichni doporucovaly jit do skoly. Je chytra, sikovna myslim, ze skolu by zvladla. Ale emocne je to horsi. Presto necham N doma. Aby mi pak plakala a nelibilo se ji to trda ne. Nehledena to ze stejne nastoupi pristi rok.

marcicek84
26. bře 2021

Nam bylo receno reditelkou ZS,ze protoze je 2 roky korona,ze pocitaji s horsi adaptaci ditete ve skole,ze na to budou brat ohled,pokud byl nekdo v poradne s deckem ktere je ted mesic doma,vysledek je zkresleny...pokud je to dite narozene cervene srpen,tak odklad bych dala,nic mu neutece,pokud na podzim a slo by do skoly az v 8 letech,to bych asi nedala,ale asi bych v tom pripade ani nesla do poradny.

marketka_m
26. bře 2021