Manžel nechce druhé dítě...

sslunnecnice
20. zář 2023

Mohli byste mi prosím poradit? Manžel nechce druhé dítě, dcera bude mít 10 let, 4 roky nám vzal jeden lékař, předepisoval mi léky na jednu nemoc tvrdil mi že bude dítě nemocné. S výměnou doktora přišel šok, že to jde, léky byly vysazeny. Dcera šla do 1. třídy. Manipulativně čekal až dcera vyroste. 3 roky nám vzala snaha, zkoušení částečně zdravotní problémy. Doktor poslal manžela na spermiogram, byl tam ale doteď to neodevzdal. Navíc má manžel gynekologa v rodině, ke kterému chodím. Chtěla jsem názor jiného lékaře, který by to za ty roky řešil umělým oploděnim, to manžel taky odmítá. Gynekologický jsem v pořádku, bude mi 38 let a manželovi 45 let. S manželem se kvůli tomu hádáme, nechce ustoupit ani si o tom promluvit. Ani to nechce probrat, na moje přemouváni mlčí jako bych byla vzduch.
Kdysi jsme byli domluvení na 2 dětech, klidně bych měla 3 děti. Nedokážu rozbít rodinu a hledat někde jinde. Říkají mi biologické hodiny, nejsem pěkná a nechci ublížit dceři.
Máte někdo nápad jak to udělat, je hodně tvrdohlavý a navíc nevím kdy mám ovulaci. Ovulační testy fungovaly, ale vždy přišly měsíčky. Doktor mi poradil náramek awawoman, to manžel zakázal taky...
Má někdo nějaký nápad aby se to povedlo?? Už jsem zoufalá...

konidana
20. zář 2023

@sslunnecnice co aby se povedlo? dítě? navzdory manželovi? Aby ho pak třeba vůbec neměl rád či nenáviděl jeho i tebe? Měly byste se domluvit. A tady asi nejde kompromis, musí ustoupit bud on nebo ty. Jeden z vás bude muset upravit jeho očekávání a smysl života. Jen ty ale můžeš nejlíp odhadnout, kterou tu variantu kdo z vás rozdejchá líp.

tereza0111
20. zář 2023

No tak asi se s tim smirit a respektovat, ze manzel druhe nechce?

lauriak
20. zář 2023

Ten prispevok je starsne zmatecny. Vobec sa z toho neviem vysomarit. Ale co ti poradim, ked tvoj manzel druhe nechce, tak druhe nebude 🤷🏼‍♀️ Ja sa mu popravde moc nedivim. Ma 45 rokov a odrastene dieta. Naco by isiel znova do mimina?