Aký je váš Dreamjob? ❤ 🙂

diva_ziva
23. říj 2016

Mile zeny 🙂 Prisla som si k vam po inspiraciu a trosku si zafantazirovat. 🙂 Aky je vase vysnivane povolanie, ktore vas naplna, tesi, ma pre vas zmysel? Skratka, co by ste robili, keby vsetko bolo mozne? 🙂 A kolko z vas tuto vysnivanu pracu ma? Chapem, ze su vseliake prekazky k dosiahnutiu svojho sna, u mna zatial najvacsia je, ze vlastne vobec netusim, co by tou mojim dreamjobom vlastne malo byt! 😀

rousse
23. říj 2016

@diva_ziva no já vlastně svůj dreamjob mám - jsem učitelka přírodopisu a dobírám úvazek na 1. stupni vlastivěda přírodověda a to mě baví moc. Jak biologie, tak i ty dějiny a zeměpis - to všechno uplně miluju a práci s dětma taky - neměnila bych ani za zlaté tele🙂 A kdybych si chtěla zasnít....tak bych se možná vrhla na šití, pletení a háčkování na zakázku....ale to bych asi něchtěla dělat na fulltime, protože by mi chyběl kontakt s lidma. Opravdu jsem člověk, který svoji vysněnou práci má a váží si toho. Teď jsem na MD rok a půl a už půl roku smutním, jak mi práce a děti chybí🙂

diva_ziva
autor
23. říj 2016

@rousse No to je krasne! 🙂 🙂

diva_ziva
autor
23. říj 2016

@rousse Fajn je, ze ze rucne prace mozes robit i poproi zamestnani len tak, ako konicek, ci v malom i na zakazky pre znamych atd.

rousse
23. říj 2016

@diva_ziva a přesně tak to dělám, ale je to na úkor domácnosti, takže věčně řeším, jaký máme doma bordel 😀 ale naštěstí to manželovi nevadí🙂

diva_ziva
autor
23. říj 2016

@rousse Haha, to nevadi! Bordel je dobry pre imunitu a je lepsie domacnosti prilis neotrocit a radsej robit, co cloveka bavi. 🙂

blecha94
23. říj 2016

Chtěla bych dělat testovací jízdy novejch modelů aut automobilkám. Prostě tady máš káru, nádrž paliva, jeď si kam chceš, pořádně si s tím uutem zablbni, a pak nám to všechno sepiš a zhodnoť. 😀 Popravdě, já ani nevím, jestli taková pozice reálně existuje, ale přesně tohle je moje představa o práci snů.

kacca11
23. říj 2016