icon

Jen takový povzdech když mají přidat důchodcům tak je hned schválené bez řečí ale těch slibovaných 5000 Kč na dítě je obrovský problém furt se jim něco nelíbí , už přestávám doufat , že to dostaneme

avatar
Odpověz
14. čer 2022
avatar

@murynka jenže to musí schválit senát a podepsat prezident

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Protože je to jednorázová nesmyslná pomoc, která nás a naše děti jenom zadluží. Nízko příjmové skupiny potřebují koncepční řešení, ty jedna dávka nevytrhne. A pro ostatní je to nesmysl. Vláda by měla inflaci řešit koncepčně, jednorázová dávka nijak nepomůže.

U důchodců je to jinak - cely život pracovali a dneska nemají skoro ani na nájem, důchody se musí valorizován.
Příkladem je třeba eba můj tchán - jeden z nejlepších statiku v Čechách, ještě ve svých 85letech dělá posudky na hrady a zámky, už tady není moc lidí, kteří umí to co on. A důchod má takový, že 60% mu sežere jen elektrika, kterou i topí. Bez naší podpory by jedl asi kořínky.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti Zadluží nás spousta jiných kravin, aspoň je to pro lidi.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky nesmysl. Je to jen rozhazování. Lidi s příjmem milion to fakt nepotřebují.
Samozřejmě, že se to líbí každému, protože kde najdeš 5tisic, ale je to prostě nekoncepční populistická kravina.
Mimochodem jaký je rozdíl jestli je dítěti 17 nebo 19 když studuje? A jeden má na příspěvek nárok a druhý ne.
A proč na něj teda nemá nárok každý kdo odvádí daně? Proč je někdo diskriminovany jen proto, že si umí vydělat peníze (a adekvátně tomu odevzdává daně státu, zatím co určitá skupina přispěvek dostane automaticky, bez ohledu na to zda někdy aspon 1 korunu státu odvedli)

Odpověz
14. čer 2022
avatar

U tohoto prispevku mi vadi pouze a jenom to, ze to dostanou zase ti co nikdy nemakali. Pravidla maji byt nastaveny jinak a to tak, ze to ma dostat kazdy rodic, co radne odvadi socialni minimalne nejakou dobu. Zase to bude jen pro ......

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti Když myslíš... na rovinu? My třeba na to dosáhneme jen tak tak, a opravdu si nežijeme na vysoké noze. Já musela zůstat doma kvůli synovi s PAS (ale loni jsem měla rodičák, který se počítá), cca dvacet tisíc měsíčně jde jenom na barák, k tomu jedna dcera na VOŠ, druhá na SŠ a dvojky půjdou do školky.
S druhou částí komentáře naprosto souhlasím, je to neskutečně nefér a měly by to dostat všechny děti, co studují. Tím spíš, když rodiče odvádí daně. A že jich fakt není málo. Ale to je i se vším ostatním - porodné atd. Tam je to totéž, kdo pracuje a odvádí daně, v podstatě má smůlu a přispívá na to těm, co nemakají.
@kakba Souhlasím, ti, co odvádí daně, by si právě aspoň takovou jednorázovku zasloužili.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti máš pravdu v tom, že když už chtějí rozdávat, tak by měli dostat ti, co mají alespoň něco odpracováno. Na druhou stranu @fouskovi má taky pravdu...vždyť když měli zvedat rodičák, tak to byly furt nějaké problémy, ale pak neměli problém dát rouškovné důchodcům -taky populistické jak prase. Pro rýpaly-nic proti důchodcům nemám

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti je to marný, je to marný. Jako když začne vykřikovat matka, která do práce jít může, cosi o důchodcích a jak se maj, otevírá se mi nuž v kapse. Babičkám je 85 a 89 let a ani jedna by fakt brigádu dnes nezvládla. A už ani nikdy nezvládne. Celej tenhle populistickej kolotoč je otřes a vládá si díky tomu může s andrejkem podat ruku (a jo, samozřejmě jen pliju jed protože, že my nic nedostaneme😂)

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Doufám, že to nakonec nechválí. Tohle je tak strašné rozhazování peněz až to hezké není. Je to úplně, ale úplně k ničemu.
Trošku průměrně inteligentní člověk tohle snad pochopí 🤷

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@drep tohle je pro mě obrovské zklamání, protože jsem věřila, že s Fialovou vladou to bude jiné.
My taky na nic nedosáhneme a proč? Protože se celý život snažíme zabezpečit sami sebe, nebereme podporu, žádné příspěvky a platíme daně jako k*ava.
Bohužel většina populace vidí jen ty prachy (a docela by mě zajímalo v kolika rodinách ty peníze půjdou skutečně dětem) a nevidí ty dosahy do budoucna, kdy to stejně zaplatíme zase jen my pracující a odvádějící daně.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

A další diskriminace je podle mě to, že oficiální manželé s prijmem nad milion na to nedosáhnou, zatímco ti, že manželé nejsou, ale žijí spolu tak žena řekne že je samozivelka a na příspěvek dosáhne. Nebo ví někdo jak to chtějí ověřovat?

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Ja popravde doufam, ze to neschvali. A to stejne u pridani statnim zamestnancum. Pokud povoli, tak naprosto selhala pravicova vlada jako takova. A to me strasne mrzi, protože hodne lidi jim davalo sanci a verili, ze rozhazovacna politika AB skoncila. A jsme tam, kde jsme byli...

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti Tady u toho se najednou počítá i s druhem / družkou, což třeba při úlevě na daně možné není, byť se tam píše "na dítě vyživované ve společné domácnosti". Prostě čím dál jemnější síto, aby propadlo co nejméně lidí.
Stejně si myslím, že to je jen proto, aby zavřeli h*bu těm, co jim vadí příspěvky na UA. Jinak by je snad tohle napadnout nemohlo...

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky a kdo dokáže že ziju sama neví s někým? Nikdo.... Jde o čestné prohlášení a to bohužel většině z lidí u nás vůbec neříká o co jde.
S Ukrajinou bych to vůbec nespojovala, to je jiná kapitola, která s tímhle nemá nic společného. A komu podpora Ukrajinci vadí, to už je fakt úplný blb (pardon za výraz)

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Me to taky zklamalo. Treba to neprojde?
Stari lide jsou jednou z nejohrozenejsich skupin, a na rozdil od deti a zviratek nejsou tak marketingove zajimavi. Pracovat uz na rozdil od mladsich nemuzou, k tomu nemoci, casto zivot v osameni, horsi orientace v novych vecech atd.
My na ten prispevek narok mit nebudeme. Kdybychom meli, poslu ho, treba na duchodce, nemocny decka nebo na UA. My a nase deti se bez nej obejdeme.
@tuamoti ja se bohuzel domnivam, ze UA muze byt jednou z veci, ktera teto vlade podrizne vetev. Takze v dalsich volbach se mame mozna zase na co tesit. Babis by v te dobe mel byt ve vezeni, ale dost mozna taky bude prezident?! Pripadne se zase sapat po premierskem kresle?

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@jasekd naprostý souhlas.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti souhlasím s Tebou. Také pevně doufám, že to nakonec neschválí. O budoucnost našich dětí mám velkou obavu. A tohle jim ještě ztencuje led.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Stále doufám, že tento nesmysl neprojde 🤦‍♀️

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@rotkapchen jenže bohužel tohle jsou populisticky gesta pro nevzdělanou část populace. A k tomu když přidá AB kecy jak by mel byt další příspěvek každý měsíc a rodicak zvedl na 400tisic a prostě rozdával a rozdával... Tak tihle lidé vidí jen ty prachy, které sami neumí vydělat a prostě půjdou a volí ho .. a neřeší kde se na to vezme, to je za hranicí jejich chápání ..

Odpověz
14. čer 2022
avatar

A proč bychom to vůbec měli dostat???
Z jakého důvodu? Že nedokážeš zabezpečit své děti? A nebo mi řekni jeden jediný důvod, proč má hnup Jurecka rozdávat z ničeho 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
!!!Ja pevně doufám, že to neschvali!!!

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tuamoti Ano, přesně přesně. Je to cesta do pekla.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky Pokud na to dosáhnete "jen tak tak" tak to rozhodně nepotřebujete. My na to pro změnu "jen tak tak" nedosáhneme a přijde mi to v pořádku.Rozhodně to nepotřebujeme. Ano určitě je skupina co to potřebuje , ale kritériea by měly ještě zpřísnit ....

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky
k čemu ti u dítěte s diagnózou PAS pomůže jednorázový příspěvek??? Mě osobně k ničemu...a to má dcera diabetes a vývojovou dysfazii, to že můžu být doma a manžel nás zabezpečí neznamená, že chci něco po státu, to je mé rozhodnutí...

Odpověz
14. čer 2022
avatar

A já pevně doufám, že to schválí. Všechno se podstatně zdražilo, jídlo, elektřina, benzín atd.. Většina maminek to uvítá před dalším školním maratonem, který nese k tomu všemu viz. nahoře- nákup školních potřeb, oblečení, což nejsou zrovna levné věci a jsou to vždy výdaje navíc! A vzhledem k zdražování, které ještě poroste, je to bezpodmínečně nutné!!!

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@fluli hmm, dobre. A co myslis,ze se stane, kdyz se do obehu dostane zase nekolik miliard? Inflace se opet zvysi. A kdo to zaplati? Stat penize tisknout neumí...

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@nikolite Neříkám, že to akutně potřebujeme, ale neříkám, že se to nehodí, vzhledem k tomu, že teď opravdu příjem nemám, a že na daních jsme odvedli oba opravdu nemálo. Proč to mají zase dostat ti, co třeba celý život nepracují? Když jsem teď skončila na ÚP, koukali tam na mě skrz prsty, že si nehledám práci... no, asi kdybych mohla pracovat, nedávám výpověď, že? To, že si můžu požádat o příspěvek na péči, abych nemusela být v evidenci ÚP, jsem zjistila před dvěma týdny. To mi tam třeba taky nikdo neřekl. Tak proč bych teď měla ofrňovat nad příspěvkem, který se opravdu hodí?
@veruuu_kubesovic Neříkám, že mi pomůže u jeho diagnózy, říkám, že se to prostě hodí. Ano, zůstala jsem doma, protože jsem musela, nebylo to úplně moje rozhodnutí. A ne, opravdu si nežijeme na vysoké noze, byť máme i s rychlejším čerpáním mého rodičáku loni téměř milion hrubého za rok... Jo, ono to zní krásně, milion za rok. Jen pořád nevím, kde ho máme, a jak to, že si podle toho tedy nežijeme. 😀 Ne, promiň, to byla nadsázka... Ale fakt se nám s dvojčaty a dcerami na školách náklady zvedly natolik, že ten milion fakt nepociťujeme. A prostě z jednoho platu je to teď ještě o něco horší.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

My na to dosáhneme... Ale pořád doufám, že to neschválí. Úplně zbytečný miliardy v prdeli. Zbytečně. A kdo se chce ohánět "Ukrajinci dostanou a my ne". Ukrajinci přišli o střechu nad hlavou i když nechtěli. Pokud Čech přijde o střechu nad hlavou z vlastní blbosti, protože si nabere půjčky kvůli pi**vinám pro zábavu, dobře mu tak. Má nárok na dost velký dávky a zdravý ruce k tomu. Kdyby dali větší úlevy na daních pro pracující, udělají mnohem víc pro stát. Takhle to dostanou nepřizpůsobivý a budou vybírat stát vesele dál 🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky nezlob se na mne, ale každý má mít tolik dětí, kolik uživí 😔

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@ee.liska souhlasim s tebou... Ale dvojčata a nemoc moc neovlivníš. 🙈 Ale tohohle by se měl držet každej.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@vlaxyz to máš pravdu. Ale stejně s tím cca 85k příjmem to není o žádném z ruky do huby

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky on ten jednorázový příspěvek musí někdo zaplatit. Stát to nebude. Ten vám pak zpětně na daních ukrouhne z příjmů ještě víc. A budete nepřímo dotovat právě ty lidi, kteří nepracují. Horší varianta by byla, že si tento dluh zaplatí až naše děti. Určitě nám pak podekuji za jednorázový příspěvek na školní batoh 😏

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@ee.liska no... Právě že... Tentokrát bych spíš chválila výdělek než příjem od státu. Ovšem, to by ten příspěvek musel být adekvátní všem 🤦‍♀️🤦‍♀️ Tady vidíš, že ač mají velký příjem, co si sami vydělají, nestačí na jejich náklady. Teď záleží jestli jsou to opravdu náklady nebo jen standardy. 🤷‍♀️

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky Příspěvek na péči o nenocné dítě je úplně něco jiného. U něj naopak upřímně doufám ,že je co nejvyšší a že vám pomůže 🍀.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@nikolite
Jen pro info, kolik se pobírá příspěvek na péči, většinou bývá 1.stupen, to už musí jooo něco být, aby priklepli 2.stupen, záleží však na revizním lékaři, který to posuzuje od stolu aniž by dítě viděl...

Odpověz
14. čer 2022
avatar

Taky se mi příspěvek moc nelíbí, i když by se nám momentálně hodil. Stavíme dům a prostě peníze chybí na dodělávky. Musela jsem začít makat, abychom měli a to máme mimčo 10 měsíců a 3 letého prcka. Bohužel, musí se to nějak udělat, je to pro ně.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@ee.liska Však my je uživíme. Ale ne vše se dá naplánovat. Např. dvě děti najednou, nebo porucha syna a kvůli ní náhlá výpověď v práci, tím pádem výpadek jednoho platu. Ale to jen k tomu, že každý si má pořídit tolik dětí, kolik uživí. My je uživíme, příspěvek pro nás není životně důležitý, ale neříkám, že se nehodí, když už se nabízí. 😉

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@ee.liska 85K? To fakt nemáme... Jo, v hrubém a loni, kdy jsem čerpala vyšší rodičák, bohužel. Teď fakt jedeme z jednoho platu, a ten opravdu není 85K ani v hrubém.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@tyhi Právě proto se mu nebráním, když už to rozhodli, a když už jsme si ho na daních zaplatili. Ale fakt si myslím, že tohle bude ve státním rozpočtu plivnutí... ušetřilo by se daleko víc, kdyby nemakačenka nedostávali takové dávky každý měsíc. Sociální politika je tu prostě úplně špatně.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@vlaxyz Opravdu náklady, které se ovšem díky jednomu platu stály standardem. Kdybych nedočerpávala loni narychlo rodičák, rozhodně bysme na to nedosáhli.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@nikolite Asi dosáhneme jen na první stupeň, bo jsem ho prý moc vychválila. 😃 Prý se to nestává, naopak se prý spousta rodičů vymyslí, co děti nezvládnou, i když to umí, aby dostali co nejvíc. Ale mně nejde primárně o příspěvek, ale abych nemusela být vedena na ÚP. Protože ani v září nebude líp, abych mohla už hledat práci, spaní ve školce nedá... to jeho spaní je peklo.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky vůbec se tu nevzrušuj. ☺ když to schválí, sáhneme po tom každá a nikdo jim to nenechá. Proč taky. Kdybys viděla na zemi pětilitr necháš ho tam? Nevíš jestli to vytrousil miliardář, když strkal obnos peněz do peněženky nebo samoživitelka, která z toho měla platit nájem. Nemusíš tu nikomu nic vysvětlovat. Buď z toho člověk jako ty zaplatí potřebné věci nebo si za to panička koupí novou peněženku od Korsa. Tak jak tak to do té kasy vrátíme všichni. Není to tvoje chyba, ale chyba státu, že tohle vůbec navrhli ☺

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@veruuu_kubesovic Jj, to mi taky paní říkala, že dvojku dávají málokdy. Ale vzhledem k tomu, že ještě před dvěma týdny jsem nevěděla ani o tomhle, bych byla ráda u za tohle. I když se mnou vyplnovaly spoustu lejster na různé další příspěvky. Mně nejde o příspěvek, ale teď fakt hlavně o to, abych nemusela být na ÚP. I když už vím, že bych se jako pečující o dvě děti do 15 let mohla nahlásit i sama na ZP, ale teď jsem se zařadila do programu rekvalifikace, a o ten se mi úplně přijít nechce.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@vlaxyz Jj, já to tak beru.😉 Už jsem si zvykla, že tady je to poslední dobou riskantní napsat svůj názor. Proto už sem moc nechodím.

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky je to sociální síť... Všechno s rezervou ☺

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@vlaxyz Jj, já to tak beru. 😉

Odpověz
14. čer 2022
avatar

@oveckaluky
Noo já se teď hlásila na pojišťovnu, skončil mi rodicak a že do 10let věku dítěte s lehkým stupněm závislosti můžu být doma a zdravotní pojištění za mě platí stát a můžu si i přivydělat 😉 jinak Pnp se vyplácí zpětně, já to třeba zjistila na diabetologii úplně náhodou a cca 3 měsíce trvalo vyřízení 🍀🍀

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@oveckaluky ale my ho na daních nezaplatili, jde to do dluhu, který budeme my nebo naše děti teprve platit. A je to úplně zbytečný dluh. Téměř na stejné úrovni, jako si půjčovat na vánoční dárky a celý rok je pak splácet. Vážně to potřebujeme?

Odpověz
15. čer 2022
avatar

Já se obávám, že na nějaké systémové řešení už je pozdě. Než se vůbec vymyslí, schválí a aplikuje, uběhne klidně i rok a ta drahota je teď a tady. Během pár měsíců se procento lidí pod hranicí chudoby výrazně zvýšil a v tuto chvíli je opravdu nejjednodušší a nejrychlejší řešení nasypat lidem peníze.

Odpověz
15. čer 2022
avatar

Já tomu moc nefandím a doufám, že to neprojde.
Nechci být nepřejícná, my na příspěvek nedosáhneme - díky Bohu za to! Ale nelíbí se mi, že když se letos vyplatí, tak ještě náš syn to bude splácet. Protože ta finanční propast a dluhy se budou neustále prohlubovat. Je to nějak nesmyslně a povrchně nastavené. Ten, kdo nevidí dál než je roh problému to schvaluje a nápadu tleská. Ten, kdo si dokáže spočítat 1+1 dohromady tuší, že to je další průšvih...

Odpověz
15. čer 2022
avatar

Tenhle rozhovor není úplně blbej, byť s Kalouskem já osobně ne ve všem sympatizuju:
https://www.stream.cz/prostor-x/kalousek-vlada-...

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@levandulovy_caj Čím plošněji dosypeš lidem peníze, tím víc přiložíš pod kotel a tím delší dobu bude inflace setrvávat či růst.

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@bramarfi tak to každopádně, ale stejně tak to platí i při zvyšování platů...

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@levandulovy_caj jo. A takhle se to nascita, systémovost žádná a pak jsme v pytli. Proto se mi to tak strasne moc nelíbí. Ne proto ze bych dětem nepřála peníze☹

Odpověz
15. čer 2022
avatar

Strašně mě štve, že takto chce Fialova vláda zavřít pusu "našim lidem". Ti ji stejně nezavřou a je to jen další zbytečný dluh.
Třeba jak píšeš @oveckaluky, že 20tis vám jde jen na barák. Předpokládám, že tím myslíš hypotéku. Tak - a teď to neber osobně, protože my taky hypotéku máme - kdo vlastní byt/barák a platí hypo, není "potřebný". Hlavně když tu hypo bere, musí vědět, že ji bude schopný splácet i při neočekávaných událostech. A není to teda jen hypotéka, ale jakákoliv půjčka. Když vidím, jak si lidi berou půjčky třeba na dovolenou... Měla jsem takovou masérku. Klidně i 2x ročně u moře na dluh a pak měla problém to utáhnout se splátkama...

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@veruuu_kubesovic Jj, říkala mi, že to trvá 3 měsíce. Ale je to nějak rychlý, prý cca za měsíc projde dopis od socialku, s tím k doktorce... přišel za týden a kousek a hned na druhý den nás objednala, jdeme dneska.

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@luciza Samozřejmě, že ji můžeme splácet, s tím jsme do toho šli, jinak by nám ji ani nedali. Psala jsem o nákladech na bydlení (hypotéka, plyn, elektřina) - stejné by byly, i kdybychom bydleli v nájmu, jen takhle to jednou bude naše. Je v tom rozdíl, v "potřebnosti"? Pořád jsou to náklady na bydlení, které by neodpadly. Přijde mi zbytečné cpát peníze cizím, když je můžeme dát do něčeho, co bude jednou našich dětí, a jsem ráda, že jsme tu možnost využili (za 5 minut 12, dneska už bysme šanci dostat ji neměli) což bohužel spousta mladých dnes už takovou šanci nemá, protože dosáhnout na hypo je teď docela oříšek. A ne vždy je to kvůli příjmům, ale spíš kvůli naspořené částce.
Jasně, brát si půjčku na dovolenou je nesmysl, stejně jako třeba na vánoční dárky.
Jinak já mám trochu alergii na slovo "potřebný" ve smyslu, v jakém se u nás používá. Podle mě je potřebný ten, kdo je potřebný pro druhé, ne kdo sám něco potřebuje. Ale to už je slovíčkaření. 😉

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@levandulovy_caj Systémové řešení... tady jedině škrtnout dosavadní sociální politiku a začít znovu a pořádně. S tímhle nastavením, jaké tu je, je to cesta do pekel. Pokud se nezmění to, nic nás nezachrání.

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@tyhi Asi potřebujeme. Resp. některé rodiny opravdu ano - ale těm to zase nepomůže jednorázově, no. Jak říkám, sociální politika je tu prostě úplně špatně. Místo, aby podpořili pracující, cpe se těm, co se jim "nevyplatí" chodit do práce.

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@luciza víš kolik lidi si jezdi na dovolenou nebo nakupuje tv,mobily na dluh? Nebo i vybaveni do bytu, Avon atd..Je jich strašně moc. A pak jdou do insolvence,splati max 30% a muzou si v klidu zit dal...a za cas jit zase do insolvence. Mame to tady nejak spatne nastavené...davky pro nepracujici rodici x deti, velmi výhodná insolvence...a pro pracující rodiny s detmi se tady toho prilis nedela...ovsem zase mi tady nekdo muze napsat,ze co bych jako chtěla od státu, ze jsem si udelala deti a mam si je jako uzivit...to je pravda, ale ti dlužníci si dluhy taky nasekali a jsou uplne v klidu..to same neprizpusobivi obcane

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@oveckaluky proč myslíš, že je to špatně?

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@levandulovy_caj Protože se příliš mnoho lidí spoléhá na stát a díky nastavenému "systému" se jim nevyplatí pracovat. A to stojí stát moc...

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@oveckaluky ono ať se vymyslí cokoliv, vždy bude někdo, kdo se bude chtít svézt na vlně solidarity🙂 s tím se holt musí počítat.
Plno lidí vidí pobirace dávek jako nemakacenka, ale člověk nikdy neví do jaké situace se může dostat a bude jednou tu dávku též potřebovat 🙂

Odpověz
15. čer 2022
avatar

@levandulovy_caj To ano. Každý se do toho může dostat lusknutim prstů, sama jsem teď v podobné situaci. Ale když pak vidíš některé z nich - hromadu dětí, práce jim nevoní a nikdy nevonela, a přesto si dopřávají, tak je něco špatně. Tohle jsou vyhozené peníze daňových poplatníků.

Odpověz
15. čer 2022