icon

Máme 8 mesicu a ještě ani jedno očkováni . Jsem na sebe pyšná 👍🏻

avatar

jen tak pro zajímavost , k čemu je to dobrý ? Jako , že čím straší dítě tím lépe ? Stejnak se tomu nevyhne v rámci povinných očkováních, jinak by nemohlo do školky.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

To se mate cim chlubit...

Odpověz
27. srp 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

Super 🙂 my uz mame sice 3hexu za sebou ale take jsme odkladali...

Je to lepsi pro imunitu ditete

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@misullka20 Starší mela očkováni (hexa vakcíny) vzdy špatně reakce , poruchy spánku , nechutenství , protivnost . Po přečtení par knih ohledně očkováni jsem si řekla ze u syna takovou chybu jako ze v 9 týdnech ho očkuji neudělám . Samozdrejne každá jsme jiná . Každá máme jiný názor . Ja zastávám ten čím později tim lip . Dcera dostala mmr až ve 26mesicixh ( klasiky se dává v 18 ) takže tak odeme .

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Prvni dite mam teprve na ceste, ale ockovani mu urcite dam vzhkedem moji zdravotni minulosti. Je to nezodpovedny a kecy ze dite trpi nebo je z toho mentalni jsou reci. Ja se segrou jsme ockovane i vsichni v okoli a jsme ok a netrpeli jsme.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Ja si o tom myslim sve,ale razim heslo zij a nech zit....Moje deti to nejsou a je to kazdeho vec 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@luonnatar ano mam se čím chlubit ! Jelikož do svého dítěte necpu od narozeni sajrajt ! Každopádně at si každy dela co chce ja si na svoji zeď napsala jen svůj poznatek , komu se to nelíbí at si .... Políbí

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@majzlikovaadela Nikdo te nenutí aby jsi chápala ✌️

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta a později mít reakci nemusí? A co když onemocnění kvůli neockovani?

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Maly ma 19 mesicu a take zadne ocko 😉 a zdravy jak repa 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Gratuluji, az budete jednou litovat, vas problem...ale kazdehonvec, to je fakt...za zdravi a zivot ditete ruci rodice, hodne stesti, budete ho potrebovat ;)

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta sajrajty 🙂bože

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@bara88 Později ma vic imunity . Je větší . Ja se tady z nikým hádat nehodlám !

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta no ja vyjadrila take svuj nazor....pokud by ockovani bojkotovala kazda maminka tak tady s prominutim pochcipame.protoze nemoce vymizeli jen diky ockovani a v dnesni dobe privalu uprchliku bych si to rozhodne nelajzla....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucypuky Můj člověk . Tleskam 👍🏻👍🏻👍🏻

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@luonnatar Ja ho nebojkotuju pozor !!! Ja ho oddaluju !!!

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Hlavne bych se kor bala kdyz je ted tady vsude spousta utecencu.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@bara88 Říkám hádat se nebudu moje dite ! A s tebou uz vůbec ne ! Mimochodem ty nesmis nikde chybět co 😅😅😅

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sierav Ano máme nastehovani tri doma a 20 v baraku 😅😅😅😅

Odpověz
27. srp 2015
avatar

taky jsem u Emy začala s hexou až v 8mi měsících a snášela to úplně v pohodě, imunitní systém je vyzrálejší a líp se s tím popere než když dostane první dávku v 9ti týdnech....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta aha ja tajy nemela doma nastehovany ukrajince a dalsi a chytla jsem tuberkulozu. Ono to neni jen o velice blizkem kontaktu vis.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta no však jo, my taky odsunuly prevenar o asi rok... je to každého věc, jen sem se ptala 🙂 ale imunita se tvoří až do 4 let, takže myslím, že tolik to rozdílu nebude... jasně něco jiného je novorozeně..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Kubík mel první hexu až v 10 měsíců. A máš pravdu čím později tím lépe, a nemam to ze své hlavy, ale přímo mi ti doporučila neurolozka 😉. V 10mes. Už by měl být imunitní systém dost vyzrálý.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Je fajn, že k tomu přistupuješ individuálně ke svému dítěti a s rozvahou. I v téhle oblasti je třeba být opatrný. Očkovat hlava nehlava taky není ideální. Obě strany mají své klady i zápory.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sasetkap presne tak....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta jinak právě syn vše zvládnul na jedničku a nemám ani nikoho v okolí kdo by s tím měl problém.. hlavní je že do školky jsou děti očkovaný, tam se ty nemoce stejnak šíří nejvíc 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sierav zrovna proti tuberkulóze se už běžně nyní neočkuje, jen rizikové skupiny.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

jinak je to stejnak o štěstí či smůle, nedáš dítě očkovat a nikdy nevíš co opravdu může mít za nemoc.. dáš ho očkovat a může mít nějaký následky.. je to pořád na 50 % na 50 %

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Tak jasně každý ať ockuje jak chce ale být na sebe za tohle pyšná to nějak nechápu za co?

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sierav Ty jsi chytla tuberkulozu ne tvé dite . Deti mají velice jiný imunitní systém . Ja tady nikoho nepřesvědčuji a nikdo nepřesvědčí me . Nejsem zastánce ne očkováni . Jsem zastánce očkovat až bude dite starší !!! 👌😉

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Ach jo, proc hned vsichni tak rypou (ja ockuju, ale proc hned nekoho napominat, kazdyho vec).

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Presne my oddalovali vzdy alespon o 2 mesice.
Kdo cte, ten vi, ze latky ktere vpichuji ted se vyrazne lisi od tech co vpichovali drive. A tudis jsou jine vedlejsi ucinky.
Kecy to nejsou, jakto, ze nekolik stovek maminek ma po ockovani nespave dite ? Jakto ze maji (vcetne me) hypotonni = hadrovite dite ? Ten kdo nezazil spatny ucinky ockovani bude kecat ze nesmysl. Ale prala bych vam videt, jak z ditete ktere paslo koniky se stal hadr, guma jako po porodu s vyklajici a neudrzitelnou hlavickou, a nevite zda se to ztrati nebo ne...
To vsechno je nahoda jo ? A ze se to stava po ockovani nekolika destkam maminek je taky nahoda ?
Nevim nevim

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@bara88 za to ze nebezi hned s miminkem pro injekci a jde svym zpusobem "proti davu"

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@bara88 Jsem pyšná ze jsem oddalila očkováni . Za měsíc bude stejně muset jit tak či tak . Ale tohle je pro me výhra . Nektere dr na to nepřistoupí . Proto jsem pyšná ze ještě očkováni neni . Je zdrávi jak ripa a to máme doma holku co chodí mezi deti každy den .

Odpověz
27. srp 2015
avatar

mě např.sama pediatrička řekla,že očkování je velký zásah do imunity, u první dcery sama odkládala hexu až po 6.měsíci protože byla droboučká a MMR vakcínu bez mrknutí oka očkuje klidně až po druhém roce a sama mi řekla,že mnohem víc nebezpečný jí připadá pneumokok než nemoci které se očkují v hexa vakcíně krom černého kašle

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@alamo Přesně tak ! Dekuji

Odpověz
27. srp 2015
avatar

a taky neryju do maminek co očkují v 9.týdnech a nejlépe ještě 2 vakcíny najednou, ježí se mi u toho chlupy, ale radši to přejdu s tím,že moje dítě to není

Odpověz
27. srp 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar
apacheee
AMBASADORKA

Eli dostal prvni bodanec v 11 mesicich,po navratu z dovolene musime na druhou davku a uz ted jsem z toho spatna😢

Odpověz
27. srp 2015
avatar

No vidíte a muj nazor je uplne opacny, první dcera byla vzdy ockovana v nejpozdejsim termín co šlo, jak jsem mohla tak jsem oddalila a má slabou imunitu,hned je nemocná, za to druhá, byla ockovana vždy jak rekla doktorka a jeste nemocná nebyla..a od zname to mají holky stejne.. Tedy ockovat pozdeji neni rozhodne zadna vyhra.. tot zase muj nazor na vec 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nelllla to je právě to že je to 50 na 50 takže je to podle mého jedno :D

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Super!!!!
Já po první zkušenosti se synem kdy mi po očkování přestal 2x dýchat měl, horečky, hypotonii a nohu za sebou tahal do 10ti měsíců, nejedl, nespal- měl encefalitický pláč a skončili jsme na neurologii, rehabilitacích a v očkovacím centru v Motole jsem taky očkování oddálila aspoň do půl roka. Nevím co na tom někdo nechápe když o tom nic neví, doktorka z očkovacího centra nechápe jak můžou pediatři píchat 2 očkování najednou nebo dítě co má "jen" rýmu...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Mě naprosto překvapuje kolik maminek je přesvědčeno, že když své dítě naočkuje, tak že danou nemoc nemůže dostat. To jen hovoří o tom, že o očkování totálně nic neví a to mi přijde smutné ☹ Než dítěti podám jakýkoli lék, natož vakcínu, přečtu si aspoň PIL a zjistím si, co a jak funguje...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Dcera 2,5 roku kompletně neockovana a zdravější dítě neznám 😀...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nelllla to budou spis geny, nez vliv ockovani 🙂 nase byla ockovana zatim jen v 10 mes a roce a ctvrt a mela dohromady za dva roky asi dvakrat rymu a jednou kasel.. Takze celkem zdrava 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

gratuluju, přeju vám pevné nervy, my taky ,,bojujem,, 😀 děláte dobře
@nikoleeta

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Taky tak..a mudra dorážíí a doražíí a my vymýšlíme a lžeme jak se dá😀

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Za nasich mladych let se normalne ockovalo a nikdo nevymejslel nesmysli.nebo mozna na to zensky nemeli cas...dnesni doba internetu a googlu ju strana vec....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

není to jen o googlu a internetu ale o zkušenostech maminek

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Za nasich mladych let bylo vsechno jinak 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

@makynaeliska a je zvlastni prezili jsme!

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@zirafkas pulka ma zkusenosti dobre,pulka ne.ockovani je proste. Vecne tema

Odpověz
27. srp 2015
avatar

ježiši to je marné, dokud někdo na vlastní oči nepocítí vedlejší účinky, nebo neuvidí, tak neuvěří...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

ano... ale přežili jsme a proč ?
A proč teď je tolik NÚ.... ono když se začtete a porovnáte si co píchali nám a co píchají našim dětem ... je to rozdíl...
Já odsouvala také a i přesto jsme měli hypotonní dítě...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@luonnatar Bohužel, ten kdo nepřežil, ten vám to už nesdělí. A "nebojte" se, v ústavech končili taky lidé po následcích očkování, jen vám to nikdo nepotvrdí, nemluvilo se o tom tolik jako dnes. Každá vakcína si vybere své...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sasetkap nesdeli.to je fakt 🙂 a to je prave to.problemy byli,jsou a budou....tak proc je to ted vecne tema.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@luonnatar Problémy byli jsou a budou ale když mužů tak oddalim a nedám svému dítěti hned do těla jedy ktere sice vytvoří obrane látky daně nemoci ale také v Teličku muze posunout imunitu na bodu mrazu

Odpověz
27. srp 2015
avatar

A pak že neočkovací maminky jsou netolerantní a mají chytré řeči? Tak si milé dámy přečtěte tu vaši tolerantnost a ohleduplnost. Vaše výkřiky plné sarkasmu, ironie a nepřejícnosti (vlastně vy ji přejete - jen to špatné) ...a teď se vubec nebavím o smyslu té kz jako takové, ale o tom, že jakmile se vynoří jakákoliv poznámka na toto téma, tak hned vidíte příležitost, jak to tady ostatním nandat... fakt klobouk dolu za vaše silácké řeči.

@nikoleeta gratuluji a mrzí mě, že se tu opět ztrhla takhle odporná diskuze..i když tohle není diskuze.. to jsou jen silácké řeči někoho, kdo o tom ví akorát to, že je to móda..jako vtip dobrý...
přeji bezproblémový pruběh očkování a dobu po něm .. hezký den 😉

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@indy2 to mate tak,jakmile je nekdo "odlisnej"od davu dostane to s plnou paradou...Jsem tu chvilku ale co tu obcas ctu je sila....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Jsou proste temata kdy se strhne doslova lavina viz.ockovani,kojeni,noseni,bio atd.atd.Me na tom vcelku desi to ze si vetsina razi svuj nazor a mysli si ze je "nejlepsi"...Milionkrat jsem se presvedcila ze kazde ditko je jine...Co vyhovuje jednomu,nesvedci druhemu a naopak...Ale delat takovej hon mi prijde nad moje chapani

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@makynaeliska no právě.. a pak si ještě v úplně jiných diskuzích stěžují, jak jsou ti jiné matky netolerantní a šáhlý ☹ jako pardon, ale ať si přečtou toto.. jakmile by se někdo opovážil kritizovat očkování ve vedrech, kombinování vícero očkování apod, tak jsou hned označené za ty, co provokují a kritizují.. tohle je opravdu síla.. já jsem tu už nějaký pátek, ale tohle téma vždy bude problémem pro některé zde... bohužel..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@indy2 proto ja jen mlcim vetsinou a do vetsich diskuzi se nepoustim,nema to cenu...Kazdy se stejne vetsinou razi to "sve"

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@makynaeliska děláš dobře 😵 taky jsem to už v jistých směrech vzdala 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

já lituji, že jsem očkovala!! dobře děláš! Jen tak dál...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

píchla jsi do vosího hnízda 🙂 🙂 🙂 🙂 to mě tady vážně baví 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@p_ch ted jsem si cetla vas pribeh s dovolenim a jste neskutecne silna 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@makynaeliska nejsem silná... jsem blbá protože jsem to dovolila! Nesnáším se za to... ale bohužel to už nezměním :( teď jen musíme bojovat...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@p_ch nema cenu se vracet do minulosti,a obvinovat se verte mi....🙂 Pro me silna jste a doporucuju vas pribeh k precteni vsem tem maminam co tady neco odsuzujou

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Protoze kazda !!Mince ma vzdy dve strany

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@makynaeliska nemá no.. to je pravda. Daliborek je ale přesto všechno miláček.. Proto jsem to psala.. aby si všichni vážili že mají zdravé děti a proto aby si někdo uvědomil, že očkování se dá odložit...

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@p_ch jste skvela 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@makynaeliska děkuji... a už stačí, nebo se budu červenat ;)

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@p_ch jen do toho 😉

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@indy2 Viď co je na tom to nejhorší ? Ze takovou lavinu jsem nečekala . Jen tak sem si Placla a ejhle kolik matek sem naštvala , nejlepsi ovšem na tom je ze me se nic nedotklo . To jsou moje deti , ony mají svoje .

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Teď už bych se snažila taky oddalovat.Malej má příznaky poruchy autistického spektra a myslím,že očkování v tom taky hrálo roli,i když si nedělám iluze,že by tohle oddálené očkování ovlivnilo.
Takže očkovat ano,ale pokud to jde dálit,je to jen dobře.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Takovéhle zprávy vždycky strhnou lavinu 🙂 Ale není to ani tak odlišností názorů, jako spíš vystupováním uživatelek.

O očkování je toho k načtení hodně dobrého i zlého. Hodně dobrých i špatných zkušeností, desítky studií, které si protiřečí.
Na jednu stranu rozumného člověka mrzí, že není tak úplně možnost volby bez následků. Na druhou stranu si ten samý člověk může říct co by bylo s lidmi, kdyby se neočkovalo vůbec.

Stejně každá z nás ve finále dělá to, co jí připadá pro její dítě nejlepší. A o tom to celé je 🙂 Všechny máme stejný cíl - zdravé a spokojené děti.
Takže dámy pohov 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Ja nevim,ja se neshoduju s nekteryma nazorama tady vubec,kdybych ja tady psala jak u nas vypadalo ockovani,nocnik,kojeni,jidlo,brek atd.ukamenuje me tady asi kazda druha,ale proc?Ze mam na neco jiny nazor ???Kde jako jsme?Nebudu utocit na nikoho preci jen kvuli tomu,ze mam jiny nazor🙂 Nejsem zadna fanaticka matka,taky urcite delam chyby,no a co....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@indy2 opet jsi napsala presne me pocity 😉 neuveritelny :-*
Taky oddalujeme.. Starsi synek byl po ocku hypotonni mam podle fotek jasne dukazy, rozhybala ho az vojtovka a ve finale chytil ve 14mesicich cerny kasel a hemofila.. A tam ty nasledky byly horsi nez nejaky cviceni.. No tak co si mam myslet.. Ze je to sajrajt co neuchrani a skodi? No zadny moje dite hexu uz nedostane.. Doktorka sama prisla s alternativou myslim si ze chape ze mam z ocka vitr

Odpověz
27. srp 2015
avatar

A je zajimave jak ti, co psali ze to jsou kecy a nesmysli utichli co... Kdyz tu jsou jasne dukazy o tom, co vsechno ocko zpusobilo.

Odpověz
27. srp 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

Niky taky mě mrzí, že se to zase zvrtlo v takovou hroznou debatu...za mě máš palec nahoru. Já na tom jsem stejně jak ty...nejsem úplně neočkovací, ale oddaluju a nedávám nic nepovinnýho...ale naučila jsem se to už nikde neříkat....mrzí mě, že je pořád většina maminek, co očkování slepě věřím, ale když o něm začnou mluvit tak zjistím, že si o něm nikdy nikde nic nepřečetly...ani ten příbalový leták ne! Ale svůj názor nevnucuju, radši se nevyjadřuju....Adrianka dostala svoji první hexu taky až v 8 měsících, další v 10 měsících a poslední v roce a půl. MMR ještě nemá (je jí 26 měsíců), ale už jsem se na tom s dr. domlouvala...
Dr už se mě ptala i na očkovaní Valinky (má teď 3 a půl měsíce), tak jsem jí hned řekla, že to bude stejně jako u Adrianky...
A musím říct, že co se týká imunity, je na tom Adri výborně (ťuk, ťuk, ťuk)...za svůj dosavadní život prodělala jen pár nachlazení a na počet by mi stačily prsty jedné ruky...děti okolo nás jsou častěji nemocné....ale nechci to přikládat jen tomu odkládání očkování, nevím jestli je to tím, ale i kdyby to k tomuhle jen trošku pomohlo, tak jsem za to ráda!!
Každý chce pro své děti to nejlepší a tak jsem celkem alergická na to, když o tom někdo mluví tak, jako že je to móóóda >☹

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Za mě je to VYBORNA kz. Třeba otevře oči par maminkam,ze není nutné očkovat tak malá miminka,ze naopak je lepsi vyčkat par měsíců a teprve pak začít.
Já jsem taky na sebe HRDA,PYSNA,maly má 15 mesicu a ještě nic nema,ikdyz se už pomalu chystáme. :(

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta fandím vám. Delas dobre...souhlasim. Čím déle tím lépe a ještě lépe vůbec nikdy.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sierav TAdy jsou ty vaše řeči ot om, jak se nemůže stát nic po očkování - http://www.pacienti.cz/brozura_ockovani_deti_v_...
, srovnejte si jen počet nemocí, proti kterým jste očkovaná vy a vaše dítě, látky přidané ve vakcínách atd. ..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@majzlikovaadela Podle me jsi napsala úplný pytel nesmyslu . Ja to napsala na svou zeď , jelikož jsem hrdá ze mu je proste 8 mesicu a ještě proste v sobě nic hnusnyho neměl . A ted v klidu na ocko pujde protoze je větší . Od narozeni spinka celou noc je hodný hezky papá směje se od rána do vecera , neříkám ze je to tim ze neni očkovány ale je možné ze kdybych ho naockovala jeho chování by se mohlo změnit . Nikdo dospěly si nedovede představit co to v těch malinkatých telickach dela . A vis co ? Me je v celku jedno jakou jsem rozpoutala debatu . Když vas to baví . Ja taky neříkám očkovacím maminkam at neockuji.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Moje děti mají jen základní očkování a byli očkování tak jak řekla doktorka.....nějak jsem to neresila nějaký odklad a brala jsem to automaticky..... Nikdy jsem se očkováním nezabývala.....reakce nikdy neměly na očko.....a syn nebyl vůbec nemocný ani ve školce a to je co říct a malá taky je zdravá.....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla Konečně další co me chápe

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@verusa.j Kdo potvrdí, že to je opravdu 100% zaviněné očkováním? Myslím, že je stejně možné, že by něco takového mohl spustit jakýkoli prodělaný stres, případně klidně i něco dalšího.
A to je přesně to mezi nebem a zemí o čem se tu jsou schopné maminky hádat skoro až do krve. A to je smutné.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@zpch Nebojím se ! A nemyslím si ze budu potřebovat stesti zrovna na tohle ? Proc myslíš ? Ze nenaockuju své dite v termín který je jen striktni ?? Líbí se mi ze většinou negativní názory píši matky ktere o tom ví úplně hovinko !

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka no ono když to potom vidíte ndedojbože na svém dítěti a mnoho dětí má vylemi podobné reakce velmi krátce po očkování tak už to holt pro mě nic mezi nebem a zemí není, já se ale ohledně očkování s nikým nikdy nehádám, já v tom mám jasno

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka může to být opravdu různými podnety,ale ani to ockovani není vyvraceno.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@verusa.j Já také nikoho nechci rozhodně přesvědčovat 🙂 Já svůj názor mám a stejně tak respektuji i názor ostatních. A rozhodně jim ho nechci vyvracet - věřím, že tak činí s nejlepším svědomím udělat pro své dítě jen to nejlepší.

Jen nejsem tak striktní v soudech 🙂 Pořád to ve mně hlodá na obě strany. Co když to dítko prostě nebylo úplně zdravé (a teď nemám na mysli zjevnou nemoc typu rýma, kašel apod.), co když mělo nějakou skrytou nemoc či poruchu, která očkováním (ale případně i jiným zásahem) mohla dát dohromady diagnózu typu autismus apod. V tu chvíli by se zdála jako jasná příčina očkování, ale co když to je jen jakýsi spouštěč? Co když spouštěč může být v blbé situaci i pád z kolotoče, prodělaný stres, když se maminka ztratí z dohledu..
Nevím jestli se z toho dá pochopit, co mám na mysli. :(

Pro mě tam asi vždycky bude to něco, co zřejmě žádná studie nikdy nebude schopná tak úplně odhalit.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla to samozřejmě nepopírám 🙂

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka sdílím tvůj názor .

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka já taky sdílím tvůj názor a myslim,ze chvíli kdy očkovat rozhodne mateřský instinkt. Když matka citi,ze není vhodná chvile,mela by ho poslechnout.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka no to byl důvod proč jsem i já odložila až do dovu let věku dítěte, které už znám, vím, jak se běžně chová, znám jeho nemocnost, genetické nemoci už by se alespon nějak projevily, no a když je vše do té doby ok a těsně po se něco začne měnit, pak prostě očkováníjiž nelze omlouvat

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla S tím určitě souhlasím, ne nadarmo se říká, že ženy mají po porodu jakýsi šestý smysl co se dětí týče.
@verusa.j Vůbec nic nechci omlouvat, tak to není. Jestli to tak vyznělo tak se omlouvám.
Já chápu, že v takové situaci je to určitě těžké. Nebudu říkat, že vím jaký to je pocit, protože to (ťuk ťuk) sama neznám. Jen vím, že člověk má v takových situacích lepší pocit, že je na co to "svést" a že je nač se zlobit (a teď zas prosím, nemyslím to vůbec zle, chápu to). Jenže stejně si člověk nemůže být nikdy jistý, zda by se to třeba za dva měsíce neprojevilo při nějakém jiném spouštěči.
A ano, koukám se na to z pohledu člověka, který takové věci nemusel nikdy řešit (ťuk ťuk). Takže mám asi jiný pohled, víc neutrální, než člověk, který si něčím takovým prošel.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

taky bych na to nebyla moc pyšná, ale je to každého věc, ale měl by si člověk uvedomit, že když chytí pak dítě nějakého pneumokoka, může to být hodně vážné. Já bych tohle neriskovala.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@sheinka jo no,proto mě hodně stve,kdyz si z něj někdo dělá srandu,shazuje ho věty typu "Ty to moc resis" apdobne. Nebo lékaři často ubiji matku argumenty,která má pocit,ze vnitřní pocit není žádná hmatatelna vec,zadna podložená lékařská studie.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla To je zas ten hloupý společenský nátlak no :( A chápu, že maminka, hlavně s prvním dítkem bývá i psychicky dost vyšťavená a je asi mnohem těžší stát si za svým, především když je to proti společensky uznávané normě. V tom by ji podle mě měla podržet a ujistit rodina, že dělá dobře. Ale chápu, že je to taková utopie a že to asi moc nefunguje :(

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal pneumokoku je moc a moc druhu,ockuje se jen proti hrstce. Takže v bezpečí mimco urco nebude.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla je jich spoustu, ale pořád lepší když je očkované proti těm 1šti nejčastějším než proti žádným.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

dovolim si pripojit moj pohlad na vec https://www.modrykonik.cz/blog/pectore/article/ignoranti-medzi-nami-2kmkkc/ .... bezdovodne neočkovanie možte ohroziť všetkych.....

Odpověz
27. srp 2015
avatar

bojíte se NÚ a toho, že děti nemoc postihne se nebojíte?

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal ano,presne tak. Bojím se více NU než nemoci,na které se ockuje. Netvrdim,ze očkovat nebudu,jen pořád nevím kdy.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal ty nejčastější neznamenají nejnebezpečnější..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@pectore autorka ale nepíše neockujte!,ale ze ocko posouva,aby se neockovalo úplně malé miminko..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla Ale právě pro ty malé je to více nebezpěčné.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal i ty nežádoucí účinky jsou pro ně nebezpečnější. Navíc je nemusíš ani poznat,protoze to děťátko ještě tolik neznáš a svadi se to pak na zuby,na změny rezimu,na bolení bříška,..

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@golla v životě je risk vše...naše malá má očkování teď v 5 měsících a nechci nic vynechat naopak kdyby bylo něco co by mě dr doporučil/a dám na jejich radu.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal Ty jsi ty! Mas své deti . Ja se v příspěvku na nicí názor neptala a přesto jsou tu výjimky ktere se proste ozvou 😅

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@indy2 přesně stejné myšlenky mi běžely hlavou. Děkuji za jejich formulaci!
A jen takový postřeh z dřívějška, když jsem byla malá, sousedi měli holčičku, ze které se stal po očkování (dnešní MMR) téměř nemohoucí tvoreček! Bylo mi pět a nechápala jsem, že je starší než já a sotva chodí, slintá, oslovovala jen maminku.. Nikdy na to nezapomenu! Moji rodiče jí znali před očkováním, byla to normální šikovná holčička. Každého našeho očkování se pak báli, jako všichni v ulici. Tehdy to nepopírala ani dětská lékařka.. A její mladší bratři očkování nebyli! To bylo před zhruba 30-33 lety. Martinka umřela ve 27 letech se stejnou mentální úrovní, kterou si nesla od útlého dětství..
No, takže mě ty argumenty o tom, že "za nás" tohle nebylo a neřešilo se to, tak nějak neberou..
Plně důvěřuji naší lékařce a ta žádný problém s odkladem, nebo alternativou nikdy neměla.
Pokud cítíte očkování jako dobrou věc, pak je to v pořádku a jistě proběhne vše bez komplikací. Máte li pochybnosti, tak čtěte, ptejte se a rozhodujte se dle své intuice. Cítíte li, že to není cesta pro Vás, hledejte tu, která bude pro vás schůdná a nedejte se!
Úplně všem maminkám přeju zdravé děti bez výjimky a nezávisle na jejich projevu!

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal Co je pro ne nebezpečné ? Po většinu času jsem s kojencem byla doma navíc byl kojeny . Vysílané negativní energii a ta se k vám vrací . Ja jsem pozitivní a mam pozitivní jak deti tak přítele . Vesmír je veliky a cítí veškeré vlny s člověka .

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal to je o tom mateřském instinkt. Já věřím jen sama sobě a tomu,co citim,dr si ráda poslechnu,ale pak si vezmu par dni na vstřebání. V některých věcech mám jasno hned (třeba NIKDY bych nedala 2 vakcíny najednou) a některé potrebuju uzrat (napr.kdy začít ockovat).

Odpověz
27. srp 2015
avatar

Taky odsouvám MMR co to jde a u druhého plánuju taky odkladat. Clovek jak vyzraje do urciteho stadia, pochopi.... ty co nepochopily, jeste nejsou zrale 🙂 doufam, ze brzy otevrou oci vsechny maminky

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta když to napíšeš tak je jasný, že se někdo ozve a řekne svůj názor. Já na vesmír atd nevěřím mám spokojené dítě a rodinu.

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@lucykal Tak ja narozdíl od tebe ti to preji , očkováni ne očkováni . Zkus se nad tim zamyslet . Ja se na nicí názor neptala . Jen jsem chtela z radosti na svou zeď nApsat jak to cítím . Ostatní očkovací matky A jejich moudra jsou mi vyloženě nekde

Odpověz
27. srp 2015
avatar

@nikoleeta já jsem nenapsala, že bych někomu přála něco špatného dítě naopak byla bych ráda kdyby měl každý spokojení a zdravé dítě které bude žít dlouho.

Odpověz
27. srp 2015
avatar
Komentář byl odstraněný
avatar

@nikoleeta klobouk doku a držím pěsti.malemu je rok a půl a po tom co jsme si prožili u očkování hexou D nej uz nikdy žádný svinstvo nepichne.at si tu maminky říkají co chtějí,ony jsou všechny tááák chytre když se to neprihodi jejich dítěti! Naštěstí je cim dal tím víc maminek ktere jen slepe neveri doktorům ale taky trosku zapojí mozek.doufam ue stát se v tomhle trosku pohne a nebudeme muset platit pokutu za to že chceme chránit svoje děti.za me rozhodne klobou dolu,na očkování času dost 🙂

Odpověz
28. srp 2015
avatar

za mě palec nahoru aspoň za to že máš v plánu do budoucna očkovat 🙂ale samo mám na to jinej ale nebudu ti brát tvůj názor a ani ti cpát ten můj 🙂

Odpověz
28. srp 2015
avatar

Zkus si dat tento prispevek pod ockovaci skupinku a nebudes mit zadne negativni nazory.nechapu proc to cpes sem.mimich.s tebou nesouhlasim,ja ma obe deti naockovane povinne i nepovinne a nikdy nemeli ani horecku.abys pak jednou nelitovala,ono to ockovani prece nejaky ten duvod ma a to dite si na to zvykne.cim dele to budes odkladat,tim to pro to dite bude horsi....ale to je muj nazor

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@rendamat Ja si to mužů svaz kam chci ! Je to moje zeď ! Kdo nechce at nečte . Kdo chce at si přečte . Je mi o docela fuk . Mimochodem dcera neměla teplotu také vůbec . Očkováni je jen s oddalovanim . Je to každého volba taky ti necpu aby si semnou souhlasila

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@antana123 S tebe by si ostatní měli vzít příklad .

Odpověz
28. srp 2015
avatar

Budu asi častěji psát tyhle statusy
Začínáte me bavit 😅✌️😁

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@rendamat chceš mi rict,ze organismus 5ti kiloveho miminka snaží ockovani lépe než třeba 10ti kilovy?

Odpověz
28. srp 2015
avatar

další přemýšlející rodič, tleskám 🙂 btw - kůň mě v tomhle ohledu vyškolil - kdo jde proti davu, tak to dostane vyžrat....takže v protiproudu už se neprojevuju, nemá to smysl a rozhodně se neobhajuju před těmi, co o tom evidentně ví úplný kulový 🙂 Howgh a hladký průběh 😉

Odpověz
28. srp 2015
avatar

... btw ....tento status mi pripomenul jednu taktiež "pyšnú" maminku.... ta sa prezmenu chvalila jak už šiesty den nezraža 40 teploty u svojho dvojrocneho dieťaťa.... načo mu bude davat ten sahrajt na zrazanie teploty ked predsa chce aby si vybudovalo dobru imunitu.......očividne taktiež vyborne informovana a myslím že v dnesnej dobe aj s velkou podporou na mamičkovskom fore....

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore Sorry ale srovnávas jablka s hruškami 😅😅😅😂

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@nikoleeta ahoj 🙂 tak jsem to tady prelouskala a chapu vsechny strany. Ona ta Tva kz totiz v zakladu nema zadnou informaci o tom, ze pouze oddalujes ockovani, tak se pak nedivim ruznym reakcim, ktere i nejednou chapu 😅 nase mlada mela nejednu hexu oddalenou, i nepovinny prevenar (u nas nezbytnost), ma 24m a nema jeste 1.davku MMR. Necpu Ti zadny svuj nazor, jen napisu za sebe, ze to ze neockujes dle kalendare, coz my taky ne a bez problemu, nevidim jako neco osvetoveho. 🙂 ma to sva pro i proti. Tak hezky den a hlavne zdravi pro mlade.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@nikoleeta ja nezrovnavam tak uplne...ja len pisem ze mi status pripomenul inu pýšnu a zrejme aj vyborne informovanu maminku - liečitelku, priekopničku v medicíne a kedže neockovala tak zrejme mala jasno aj v tejto teme... .Ved ona pre to svoje dieťatko robila tiež len to najlepsie..s najlepsim vedomim a svedomim ...a ak by sme nasli nieco na zrovnanie tak jedine tu prekvapujucu istotu ze robi spravnu vec...

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@gepe No však jasné ze nikde nepíšu ze oddaluju , jen jsem hrdá ze ma 8 m a je bez očkováni . A to ze se tady strhla lavina me netrápí . Snad si tady maminky i příjemné pokecáli 😅 každy je svůj každy je rodič svých deti a každy dela jen To nejlepsi . Ja mela včera pocit ze to potřebuji nekde napsat . Hodila jsem to sem a ani ted toho nelituji utvrdila jsem se v tom ze uz to opravdu neni co to bývalo 😅😅😅😅

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@nikoleeta a co byvalo a uz neni? Plno tech mamin, ktere ockuji i dle kalendare ma nacteno a prostudovano, nedelala bych z nich tupe stadni ovce 😉 ano, kazdy je zodpovedny za sve dite ci deti. Jen ja osobne to nase nekalendarni ockovani nepovazuju za vec, na kterou bych mela byt hrda, ci naopak stydet se. Proste to tak je a nikomu to nevnucuju. Neockovani v dnesni dobe povazuji za hazard, ale nesoudim.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@gepe Však ja taky nikomu nic nenutím . Koník uz neni to co býval . Kdysi si tu člověk mohl napsat na zeď třeba ,, porodila jsem a kojit nechci Protoze mi to nedělá dobre . A skoro nikdo maminku neodsoudil nýbrž ji podržel . Ted ma člověk chuť napsat ze je na sebe pyšný ze jeho dite ještě neni očkováno jelikož u dr to je dneska zázrak odložit ocko a podívej co za lavinu se spustilo . Tobě to přijde normální odložit očkováni me ne ja svou prvni dceru ockovala klasiky a bylo mi ji pak líto u syna sem si to vydupala a proto jsem na to pyšná a nepotřebuji aby me někdo chápal . A nikde jsem nenapsala o tupých stádo ovcí to zas pozor !

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@nikoleeta ja nic vydupavat nemusela 😉 ano, kun byval jiny, to mas pravdu, ale v tehlech vecech o tolik ne. Nam pred rokem a pul u ockovani praly tady smrt diteti, aj. lahudky 🙂 a k tem ovcim, ano nenapsala jsi to primo, avsak z nekterych prispevku Tvych to tak vyzniva, alespon z meho pohledu. Proto jsem i psala, ze chapu reakce i ostatnich. 😉 tak hodne stesti po ockovani bez nu. U nas byla pouze 1x ranni horecka den po.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@nikoleeta vies ono to ma aj druhu stranu mince...taketo reakcie možes s prehladom ocakavat....pretože pre tych ktorý doveruju vede a obracaju sa na certifikovane , odborne zdroje tak pre tých bezdovodny odklad očkovania može posobiť skor rizikovo ....obzvlast ak tam neni ziaden zdravotny problem... pre takych tvoj status može zniet..."Máme 8 mesicu a ještě ani jedno očkováni ..aneb svoje dieta vo veku kedy je najviac chorobami ohrozovane necham absolutne bez ochrany )..a este som na to aj pysna... ... takže nesuhlasne reakcie z druhej strany budu asi na mieste a veru ocakavatelne...

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore každý ať věří čemu chce, ne? Každý má svou realitu a svou pravdu a hlavně svůj rozum!, tak nechápu co se tady snaží některé vtloukat jiným.....

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore Ale takhle tovidíš ty, já tovidím naprosto opačně,paředevším věřím sobě, své intuici, vědě já dnes již nevěřím

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@verusa.j
@venduliii to je uplne v poriadku... verit možme čomu chceme... maminka co nechala dieta 6 dni v 40 tiez verila ze je dobre neznižovat teplotu a nechat organizmus "bojovat"...lenže je ok nechat ho znasat vysoke teploty len koli tomu ze rodic niecomu "verí" že je to spravne, prirodzene.....mame rok 2015 a my verime na intuciu viac nez na preukazatelnu dokumentaciu danej problematiky ktorej sa venuju vedne odbory so špičkami v problematike.... mame moznost veriť... ale osobne si myslim že by sme mali velmi citlivo rozlišovat informacie ..... niekto iny može veriť napr na mimozemstanov a davat detom na hlavy alobalove ciapky ...alebo neockovat aj v pripade epidemie ....rovnako tak ockovanie zasahuje do otazky socialnej zodpovednosti..... myslim že niektore nazory ktore sa v tejto teme objavuju castokrat ...to nieje len pravo na nazor...ale pozorujem prvky napr dezinformovania a manipulacie.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore jen mimochodem jak kdo muze vedet ze je v nejvice chorobami ohrozovane ? :D ale jo jen si rypejte pojdte. me je to jedno ja jsem i tak pysna.. :D

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore pokud chces psat tyhle clanky pis si je prosim na svou zed. dik moc.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@zuzana.79
@dashyyy
Holky, děkuji za reakce 🙂 mě tohle dokáže fakt vytočit... ať má člověk názor ten nebo onen, proč jsou vždy za ty problémový označovány neprávem ty protiproudní? A přesně, dokud nezažijí nějakou vážnou reakci na očkování, budou za každou cenu propagovat jeho bezpečnost a považovat odklad za módu? No fakt se mi to jen zdá... takových smutných příběhu je tolik... a že jsou to smyšlené příběhy hysterických matek? Vaše nepěkné zkušenosti mluví za vše ☹ ach jo..

Odpověz
28. srp 2015
avatar

"Krásná" debata. Jula je neočkovaná, bude jí 24m a nikdy do ní nikdo nic takovýho nepíchne, jedině přes mojí a manželovu mrtvolu! A tu brožuru, jak sem někdo dával odkaz, jsem četla a brečela jsem. Strašný osudy, strašný ☹ A lidi stejně nevidí a neslyší... Já jsem třeba měla po klíšťovce febrilní křeče, dokonce mám ve zprávě z nemocnice, že je to z očkování. A výsledek? očkovali mě dál a dál. Nicméně já už se očkovat na nic nenechávám. To byla bohužel vůle mých rodičů.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

naše doktorka každou vakcínu očkuje o dva až tři měsíce dýl než jiný doktoři a neměli jsme reakci ani jednou :-/ ono je to asi hodně o dítěti nebo náhoda nebo nevim ,..

Odpověz
28. srp 2015
avatar

Já myslím že všechny se rozhodujeme v nejlepším zájmu dítěte ať už očkujeme nebo né ale opravdu mě štve to osočování jak si vůbec můžete dovolit kritizovat rozhodnutí druhých to fakt nepochopím

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@lucykal bohužel to není tak jisté. Vím o dvou případech očkovaných Prevenarem 13, které měly těžký průběh zápalu plic pneumokokového původu. Sestřenka měla ve dvou letech díru v plíci, naštěstí to zmákli, ale fakt jsem slyšela ještě o jednom očko případu.. To samé laryngitidy, je jich strašně moc v poslední době - nemůže to být tou hexou? Nejsou pak děti náchylné ještě naopak víc proti jiným bakteriím/virům/kmenům v tom hrtanu? Já jsem dcerce dala záškrt, tetanus a černý kašel v 16 měsících, bála bych se neočkovat úplně. ale rozhodla jsem se jít tou "osvědčenou" cestou, kterou jsme byli právě očkovaní my, jak tu někdo argumentuje. U druhého asi bohužel jen a pouze kvůli zmíněné školce budu muset dát Pediacel, ale stejně se rozhodnu, až se narodí. A moc doufám, že i u nás se situace změní, jak je to na západě. Většina bude očkovat i tak, včetně mě

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@pectore ono když už jsme u té teploty, čípky jsou opravdu trochu k prdu, moje zkušenost je taková, že dcerce vyleze teplota ještě vyšší (i k 41,5). Takže pokud nemá nad 39,5 taky přes den nesrážím (ona je ale v pohodě, nic bys na ní nepoznala), na noc jí čípek dám, aby se jí ulevilo a organismus si odpočinul. Samozřejmě že dotyčná mamina měla mazat třetí den k doktorce, jen si myslím, že čípky by nepomohly, spíš dítě evidentně potřebovalo antibiotika.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@daasenka85 atb napriklad na sestou nemoc je holy nesmysl 😉 a taky doporucuju si procist neco o febrilnich krecich.

Odpověz
28. srp 2015
avatar

@gepe u šesté nemoci ale nejsou snad horečky týden, nebo se pletu? Moje máti je doktorka, takže chápu rozdíl mezi bakterií a virem, zrovna tak test CRP mi není cizí. Dobrá, možná bakterii dítě nemělo, ale to nic nemění na názoru, že s ním měla jít po šesti dnech horečkách k doktorce. A ano, febrilky jsou blbé, ale bohužel jsou děti, které na to trpí. Na naší Anet prostě díky Bohu není vidět, že má teplotu, normálně dýchá a hraje si. Kdyby mi ležela jak hadrová panenka nebo zvracela, či podobné věci, jistě ji teplotou nebudu trápit. Moje zkušenost je holt taková, jak jsem psala, že jí teplota vyleze po čípku ještě mnohem víc. Samozřejmě co žena to zkušenost, kdyby to bylo o tom, že dám dceři (postupně s předepsaným rozestupem) tři čípky a je po teplotě, jdu do toho. Takhle jí dávám čípek aspoň na noc kvůli zmíněným febrilkám, abych něco nezaspala. Samozřejmě jsem furt s ní s sleduji ji, když má teplotu. No a dávám homeopatika, na což tady sice většina věřit nebude, proto jsem to nechtěla vytahovat, ale nám prostě zabírají na teplotu líp než Ty čípky, teplota s nesrazí hned, ale odchází z ní postupně ta horkost po půl dni podávání.

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@daasenka85 jaké dáváš prosím homeo při teplotě?

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@valea Ja dávám na nemoc beladonna

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@daasenka85 Ja mam plný suplik v lednici homeopatik

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@nikoleeta a máš ještě nějaké tipy, jaká homeo na co použít?

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@daasenka85 taky nesrazim teplotu hned nějakými sragorami. Nosila jsem skin to skin a homeo a bylo po problému. Takže moje dítě je ukázkový pripad,ze homeo není placebo,homeo nám pomohlo na všechno a vzdy,vcetne porodu. 🙂

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@daasenka85 tyden netrvaji, nejednou dele nez 3 dny ano, to vis urcite sama. Super, ze mas znalosti od maminky a taky to pekne srovnane. Jen to vyznelo, ze cipky jsou vlastne zbytecne, coz neni pravda. Sama nejsem zastancem cpat diteti napr Nurofen jen proto, ze zaknoura a je "divne", coz uz jsem take zazila u jedne. K homeopatikum se vyjadrovat nebudu 🙂

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@valea Mam co potřebuješ ? Kněz každému ale pomůžou

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@nikoleeta nemáme žádný konkrétní problém. Spíš jsem myslela klasiku - teplota, nachlazení, rýma, kašel, zažívací problémy atd.

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@valea ono je lepsi řešit to individuálně až ve chvili,kdy se objeví neduhy. Přeci jen ryma má X různých podob,stejne tak zbytek. ;)

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@valea no ono je to hodne individualni.

Odpověz
29. srp 2015
avatar

@nikoleeta že se ti do takových debat vůbec chce😀 Mmchd Šíma je zatím taky neočko - ale už ho asi naočkovat nechám.... čím budeš očkovat? Já už mám recept na Hib.

Odpověz
30. srp 2015
avatar

@valea přesně jak píší holky, asi neexistuje jeden univerzální lék na rýmu, homeopatka mi kolikrát napsala na určitý problém lék, který by mě nenapadl, příčina byla třeba někde jinde než jak se jevily příznaky, takže sama si netroufnu poradit.. Třeba dcera má ekzém od ledvin, což i sedí, protože měla v minulosti třikrát zánět. Ale na teplotu dávám Belladonu 30 CH. Každou hodinu jednu kuličku (rozpustit ve stříkačce třeba pět kuliček do pěti mililitrů a každou hodinu jeden mililitr stříknout)

Odpověz
30. srp 2015
avatar

Tak jsem si pěkně početla, Emička je sice očkovaná od těch 9 týdnů, ale jen základ a poslední dávku hexy měla odloženou o 3 měsíce a MMR mi doktorka ( z vlastního popudu) doporučila až po 2. roce...a je krásně vidět která skupina je netolerantní ....

Odpověz
18. zář 2015
avatar

@anetadr tak uz je ockovanej , schema 2+1 🙂 ale ja myslim ze za me super v skoro 9 mesicich🙂

Odpověz
18. zář 2015
avatar

@nikoleeta nás to pořád teprve čeká:(

Odpověz
18. zář 2015
avatar

@anetadr vecer mel teplotu a ted uz je treti den uplakany. ale nevim zda zuby nebo ocko. lezou mu vrchni.. nebo oboje dokupy.

Odpověz
18. zář 2015
avatar

Tak já syna nechala povinně očkovat, ale to nepovinné očkování nemá.. A je zdraví, čilý a ještě nebyl nemocný.. Každý na to má svůj názor.. A pokud vím tak každá máma ví co je nejlepší pro její dítě! 🙂

Odpověz
20. zář 2015
avatar

Teda, aby se clovek bal rict nahlas svuj nazor

Odpověz
6. únor 2017
avatar

@mikakrup 😀 uplne jsem na tuhle konverzaci zapomela:D opet jsem se pobavila:D

Odpověz
6. únor 2017
avatar

@nikoleeta tak verim,ze ji za par mesicu ozivis ;) kdybych napsala ja nasi situaci, tak me upali 😈

Odpověz
6. únor 2017