icon
1 / 1
avatar

Taky až si sama řekne. Já jsem si je nechala píchnout v 18. A o nic jsem nepřišla. Mimina s nausnicemi se mi nelíbí a nechci ji to dávat také kvůli akupunkturním bodům

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@dominikasn Mně se cizí mimina s náušnicemi líbí moc. Jen u toho mého ne 😀

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Taky čekám, ikdyž každý v okolí furt reje a reje 😊

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Eliska je mela temer hned

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe zase rozporuplne tema 😀

me se miminka s nausnicema libi taky... nejlepsi takove ty mini mini kyticky na sroubek .... aaach

ale presne jak rikas, miminka nepotrebuji zdobit a libi se mi vic tenhle nazor - ze diteti zpusobujeme bolest a riskujeme infekci, nepohodlne spani, riskujeme ze si na to budou sahat nebo tahat , JEN proto aby byly krasne ---

takze kdybych mela dceru , dostane taky az si sama rekne 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Dala jsem hned a nelituji. Kdybych šla s dcerou teď tak odcházíme jen s jednou protože k té druhé už by nedošlo 🤣

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Mám čerstvě čtyřletou ještě bez náušnic. Tchyně měla kecy a manžel občas.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Obě dcerky mají perlové náušnice cca od půl roku. S největším šokem jsem se setkávala na stáži v Německu, kde se všichni podivovali nad tím, že je má roční dítě 😄.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Obě dcery stejně jako už je psáno výše, téměř hned...

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Patřím k výrazné menšině a už jsem si vyslechla mraky keců na toto téma na moji osobu. Počkám, až si malá řekne sama. Důvodů mám několik. První je ten praktický, náušnice jsou prostě komplikace, hnisání, zatrhávání za oblečení, špatné nastřelení, přestřelování, ztráta náušnic, a že se s nimi nesetkávám tak výjimečně ve svém okolí. Proč jako. Nejvíc mě trápí to oblečení, sundavání triček a mikin přes hlavu je prostě obtížnější. Druhý důvod je, že nevidím důvod kvůli rádoby kráse trápit miminko dvěma vpichy, mimino z toho nic nemá, je to jen kvůli dospělým, samo dítě to vnímá tsk nejdřív kolem 3. roku (neříkám, že nejsou holky, které dřív). Za třetí mně osobně se náušnice na takhle malých mininkách málokdy líbí, nesedí mi to k nim. Za čtvrté mi přijde nepohodlná náušnice při ležení, ten konec někdy tlačí do hlavy i mně, tak proč to dělat dítěti. To jsou moje důvody, proč si dcera počká, až bude chtít, jsou jí téměř čtyři, zatím řekla jen jednou v nějaké slabé chvíli. Dostala na doma klipsy, aby mohla mít náušničky, když chce, leží mi tu v krabičce, líbilo se jí to dva dny, není úplně parádnice.
Upozorňuji, že nemám absolutně nic proti jiným, které nechají nastřelit hned, ale překvapuje mě reakce mnohých, co je to zase za moderní trend jako, že se vždycky náušnice nastřelovaly hned. Já sama je měla až v 10 letech a jsem už dost stará generace.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@petrasik jojo i v Nemecku i Rakousku oni to vubec neresi jako v CR ... tady nema vetsina deti nausnicky...miminko tu vidim s nausnickama jen obcas a to spis turecka rodina

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Starší jsme nechali píchnout v 5 měsících, mladší sme chtěli taky, ale z různých důvodů to neklaplo, tak jsme čekali, až si řekne. Přišla s tím ve dvou letech, řešila to tehdy docela intenzivně, že má ségra, že mám já a že chce taky. Snažila jsem se ji připravovat na bolest - chtěla je. Tak jsme nechali nastřelit. První náušnici netušila, tak to bylo v klidu, pak řev na půl města, ale tu druhou si taky nechala dát. Pak na sebe byla strašně hrdá a všude se náušničkama chlubila.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Já jsem je holkám nechala nadtřelit hned, co to šlo. Jednak z toho důvodu, aby si to nepamatovala ( nedokážu si představit, že bych s nimi ska až teď) a jednak moje maminka to zažila až jako 18 a říkala, že horšího nic nezažila. Je to každého věc, nicméně u mě má mít holčička náušnice.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Nechali jsme nastřelit hned, vše bez komplikací a nikdy nezavazely🙂 Navíc se mi to hodně líbí a dceři taky, na naušničky je pyšná🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@sebestka 18 lete holky si chodi pichat nausnice i jinde nez do ucha a nemyslim si ze toho litujou...

ja sla v 16 na jazyk .... a jako hruza to nebyla ....

o tom jestlu ma mit holka nausnice... no to uz bych se vracela k genderove diskuzi a to nechci😀

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Nechali jsme nastřelit hned, jak to šlo. Mám prostě pocit, že to k holčičce patří. Řídila jsem se hlavně tím, že já sama, kdybych si měla nechat nastřelit náušnice, tak bych to nedala. Od mala se bojím píchání a jehel a prostě bych si je nastřelit nenechala, i když by mě to hrozně mrzelo. Jsem vděčná za to, že mám náušnice od mala a že jsem se nemusela rozhodovat sama. Proto jsem je nechala nastřelit i Terezce, tak snad mi to jednou nebude mít za zlé 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Baru dostala naušnice cca v 5 letech. Až když je chtěla. A zároveň s ní jsem si musela nechat jednu nastřelit i já - u mě to byla v jednom uchu 4. 😉

Odpověz
28. říj 2019
avatar

malá si už začíná všímat a že by taky chtěla.. 3 roky.. U nás nemohla mít ze tdravotních důvodů. Ne že by to měla zakázané ale bylo nám doporučeno nedávat, když byla prcek. Malá musí počkat do zimy, na kontrole se zeptám zda už můžeme a půjdeme taky na to. 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Cekala jsem a cekam, az si reknou. Starsi holky je chtely obe cca ve ctyrech letech, jsem zvedava, kdy s tim prijde nejmladsi 🙂.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Malá má od půl roka 🙂 Já jsem ráda, že se babám v práci podařilo manžela ukecat, aby měla mala nausnicky brzy, sundat si je může taky vždycky, dírky časem zarostou ale to pichnuti fakt bolí, tak lepší v miminkovskem věku 🙂 Taky mám náušnice od miminka a jsem ráda, stačilo mi bohatě když jsem si v 17ti nechala píchnout další šířku do ucha, au 😃

Odpověz
28. říj 2019
avatar
Autor komentář smazal
avatar

A taky si myslím, že náušničky holčičkám sluší 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 ať si to píchají kam chtějí. Já jsem věděla že je chci ušetřit tomu, aby o tom věděly.Já moc té dnešní módě, že vše nechám na svém dítěti, moc nerozumím.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka tak ono hlavni pointa je ta proc trapit dite a riskovat zdravotni rizika kdyz jde jen o vzhled o nic jineho ....🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka a ne neni to moda nazvala bych to spise nakym hlubsim premyslenim ...

Odpověz
28. říj 2019
avatar

jinak jsem tak ve 12 nechala nastrelit 2. dirku a ne neboli to .... takze nejaky argument o usetreni bolesti mi prijde divny....

jako prijde mi to podobne jako kdyz nektere nabozenstvi nechavaji obrizku.... taky my nad tim kroutime hlavou ....takze uplne stejne se zase nemecky hovorici narody koukaji na ceske mimina co maji nausnice

jde o to ze to chteji tak rodice , trva to par minut a neche to to dite ale RODIC

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 když jde jen o vzhled, tak proč trápit dítě v 5,10,15 letech a riskovat jejich zdraví? A je to móda, protože neznám jednu jedinou holku dříve narozenou, která by neměla náušnice odmalinka. A nemusíš mě přesvědčovat o tom, proč to ty nebo někdo jiný dělá jinak. Jednak já svůj názor nezměním a jednak je to každého věc.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka tak samozrejme , jde o modu hlavne to ze proste ty to znas tak - protoze se to tak delalo.... takze je to ted pro tebe zmena ze to tak nekdo nedela....

a dite v 10, 15 se kvuli nausnicim netrapi ptz je samo chce ... takze rozhodne o tom ze na tu bolest pristoupi....

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@skorapka Taky jsem zvědavá, jestli neodejdeme jen s jednou 😀
@petrasik Perličky pro děti jsem snad ještě nikdy neviděla. Ukážeš mi, jaké? Perličky miluju.
@alkena To je jeden z důvodů, proč jsem ráda, že jsme namonec počkali. Těší se, sama si vybere a právě taky očekávám ten pocit hrdosti.
@sebestka Pokud to opravdu tolik bolí, chápu to jako velký důvod takovou bolest miminku nezpůsobovat. Za mě má mít holčička pipinu, to, jestli má dírky v uších nebo ne, krátké nebo dlouhé vlasy a nosí růžovou, oranžovou nebo třeba spidermany, mi přijde naprosto podružné.
@yenefer1 Neznám moc holčiček, které by litovaly, že nemají náušnice. A ty, kterým vadily kvůli sportu, je prostě vyndaly a dírky zarostly. Myslím, že se nemusíš bát 🙂 A Terezičce moc sluší!

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka ja te nepresvedcuju , ja jen pisu ze muzou byt na to ruzne pohledy, pro tebe je holka s nausnicema , co umi varit a doma uklizet ... ja to tak nemam ...

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@sebestka A to, že se náušnice píchaly miminkům, nebyla móda? Já nepotřebuju, aby moje dcera měla náušnice, líbí se mi bez nich. Z mého rozhodnutí bych je nepíchala ani teď. Ona je chce, jsou to její uši, u náušnic nemám problém jí vyhovět. U tetování bych problém měla, tak jsem ráda, že je zatím jen móda náušniček a ne tetování 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 hele, já jsem svůj názor sdělila a nemám potřebu se s tebou přít. Já to tak prostě mám a můžeš se třeba na hlavu stavět, ale mě nepřesvědčíš. Znovu píšu, ať si to každý dělá jak chce. Nikde není psáno, že já nebo ty, to děláme špatně.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe V pořádku, ptala ses, tak jsem odpověděla. Bolest si miminka nepamatují, teď by si to moje holky pamatovaly a to jsme s manželem nechtěli. Vy jste to chtěli tak, aby si o tom malá rozhodla sama, tak to tak máte. S tetováním mám názor stejný jako ty.

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@sebestka Vždyť se nemusíme navzájem přesvědčit, v diskusi přece stačí vysvětlit svoje postoje a argumenty, podle kterých se rozhoduješ. Pak je ale pochopitelné i reagovat naenty ostatních. Nesouhlasit spolu přece můžeme 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe ano, to ano.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe píši SZ.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka já tě nechci přesvědčovat, je v naprostém pořádku, že to vidíš takhle a máš holky onaušničkované, nesouhlasím jen s tím "nerozumím této módě nechat to na dítěti", protože jak píše
@veronicka89, je vlastně u nás móda ty náušnice dávat v podstatě hned. Já třeba vím, že jsem opravdu v menšině, v okolí nemám holčičku bez náušnic. Ale pro mě ten primární důvod není nechat to na ní, jak jsem psala.

Mě by zajímalo jenom vysvětlení toho, že tady hodně z vás píše o velké bolesti. Nerozumím tomu, proč je tedy v pořádku jí dělat miminku, ale v předškolním věku nebo později, kdy podle mě dítě musí už chápat, že když něco chce, může to bolet, je to už nepřijatelné. Ty jediná tedy píšeš, že si to miminko nepamatuje, ale to přeci není důvod proto tu bolest jen kvůli kráse způsobit.
Nechci se opravdu dohadovat ani přesvědčovat, jen mě to upřímně zajímá ve vší slušnosti diskuze, proč u miminka to nevadí 😉

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@malenka3 Přidávám se k menšině bez náušnic.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@malenka3 jako ja si myslim ze se spoutu mamin nad tim ani nepozastavuje... proste se picha a hotova pichalo se to tak moji mamce babicce proto i dceri....

pak si myslim , ze tim jak se mimco chodi treba ockovat atd , je uz maminka tak nejak obrnena tim ze to pichne dite bude brecet a a pak to bude dobry ...takze zadna tragedie...

ale argument o tom ze to bude v 5 letech vic bolet nebo ze si to dite bude pamatovat . . .taky nechapu no , jako mimimnka nam to nereknou ze jo jestli si to treba v roce pamatujou 😀 a podle me 6 lete dite v 7 urcite nebude mit nocni mury---z pichani nausnic 🙂

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 Já jsem měla uši píchlé jako malá, hnisalo to, tak šly ven a dlouho jsem byla bez náušnic.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 já v těch deseti měla píchnuto a nemám nějak zvláštní vzpomínky, prostě jsem to vzala naprosto normálně. Teď máme čerstvou zkušenost s pícháním bubínku a to si myslím, že je masakr a dítě to musí kolikrát dát opakovaně. Takže ty náušnice prostě nechápu, proto se na to ptám, zajímá mě ten jiný pohled.
Protože těch komplikací kvůli "blbým" náušnicím bývá fakt víc než dost.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@malenka3 u mě to pramení z toho, co mně říkala moje maminka. Ona náušnice neměla a moje babička s dědou ji je koupili, až se vdávala( její tchýně i tchán). A říkala, jak to strašně bolelo, větší bolest prý nezažila. Asi není úplně v pořádku dělat bolest miminku( i když jsem se to snažila minimalizovat a byla jsem s nimi na nastřelení), ale to miminko si to nepamatuje, do poslední chvíle neví, co ho čeká a nemusí se "stresovat" dopředu. Kdežto třeba tříleté dítě už si to může pamatovat, může se třeba bránit ( i když to sama chce), píchne se to třeba špatně...prostě mně to přijde více riskantní.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka ok, moc děkuju za tvůj pohled.
Mamce podle mě asi museli napíchnout nějaký nerv, protože to fakt podle mě nebolí tolik, že by to mělo nechat takové děsivé vzpomínky.

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@sebestka Teda, doufám, že se nepletu, ale podle mě zkušenost tvojí maminky plyne z toho, že jí to nejspíš píchali, nenastřelovali, a ještě nejspíš špatně. Snad nejsem jen naivní, ale spousta lidí chodí celá propíchaná, tak to snad nemůže až tak hrozně bolet. Uvidíme, dám vědět po tom 11., jak to zvládla Terezka. Kolem těch tří let bych se asi taky bála, to už sice děti chtějí, ale otázka je, jak moc kvůli tomu zvládnou bolest. Ale teď si to maluju tak, že to bolí jen trochu, žádná hrůza, a že tu trochu už z vlastního rozhodnutí zvládne. Uvidíme, dám vědět. Přijde mi jako výhoda, že když to bude bolet moc, může to stopnout a říct, že už nechce.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe mam dvoch chlapcov, ale planujem este tretie, ak by to bola dcera nausnice neplanujem vobec. Mne ako malej v 1982 ako babatku prepichli usi klasicky ihlou, jednu dierku som mala na krivo a cele detstvo mi usi desne hnisali, ak som do nich narvala nausnicu... okolo 8 rokov som sa na to vybodla a nenosila nausince snad do 20tky aj dierky mi zarastli...potom som mala take matamorfozne obdobie, ked som pochopila, ze makeup nie je nepriatel a nahle v popude som sla okolo zlatnictva a nechala si nausnice uz nastrelit a NIE neboli to...stipe, je to take jemne tsssssssssss...ale nastrelenie pistolou neboli... Dcere by som nausnice dala az by ona chcela...v USA, keby ste babatku nastrelili nausnice pozeraju na vas ako na vraha ...proste to tam nie je tradicia. U nas ide len o tradiciu...ktoru nikto nemusi dodrziavat a nikto ho za to nema sudist....dievcatko rpedsa nedefiinuju nausnice...

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@malenka3 je to možné...má tři vnučky a u všech to strašně prožívala...
@rebe ano, byla na píchání, nastřelování asi ani ještě tenkrát nebylo. Já jako puberťák jsem si 1 dírku píchala sama🤦. A jako upřímně, bolelo to, ale ta touha byla větší. Ale zase, já jsem to píchnout neuměla, dělala jsem to na kolikrát...jj, dej vědět, co Tetezka. Budu držet palce, ať to nebolí. Jen ještě mě napadlo...co když bude mít nastřeleniu jednu dírku a tu druhou už nebude chtít, co potom?

Odpověz
28. říj 2019
avatar

V dnešní době to jde obojí zároveň.

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@sebestka Když už druhou nebude chtít, tak bude mít jen jednu a rozhodne se, jestli bude nosit jenom jednu náušnici, nebo dírku nechá zase narůst, a druhý pokus přijde na řadu, až si zase sama řekne. Je jí šest, tak si myslím, že už je na takové rozhodnutí dost velká.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

u nas to picha i optik ...byla jsem si zkouset bryle byla tam holcicka cca 7 let - vysvetlil naznacil pichl jednu - mala mela malimko slzicku- ukazal ji to ona nadsena asli pichat 2. dirku... strelili a dobre... mala se na sebe 10 minut chtela koukat 🙂 v zrcadle jeste a pak sli domu

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe podle me to neboli vic jak brani krve ze spicky prstu 🙂 a to si nechal ted sebik v pohode vyvsetlit ve 4 letech a bratranec si pichal do psrtu u dedy sam v 7 letech protoze ho to bavilo testovat tim pristrojem na cukrovku :D

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe jsem si jista ze to Teri zvladne v poho ... a kdybyste nahodou zustaly u te 1 tak uz i tak bude mit radost 🙂 ze to zvladla a ma to krasne 🙂 tak pak dej vedet

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Mně druhou dírku píchala spolužačka sterilní jehlou na zimaku ve druhaku na střední... Schladila ledem a než jsem se stihla nadechnout, bylo hotovo. Ale kdybych měla ještě někdy třetí a byla to holčička, tak to take nechám na "až si řekne".

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Adrianka je měla nastrelene jako maličká, asi ve 2 měsících. Strašně jsem se na to těšila! Ty svoje první (co se pak měnily asi v roce za ty peckové nastrelene) dostala od moji mamky spolu s přáním, které mne rozbrecelo (v dobrém 🙂) a které má dodnes schované.
K 6. narozeninám si už sama vybrala nausnicky svoje, víc pro větší jak říká 🙂 Zrovna ona je takový bolestynek, že bych měla fakt nervy s ní jít až někdy teď, na takový zakrok 😃 Ale určitě by je chtěla, nosí je moc rada.
Tohle je jedna z věcí, která mne trosku mrzí, že už znovu nebudu prožívat 😇💜
Terezce budou určitě náramně slušet! Těším se na fotku 🍀

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@malenka3 ono to nastrelení podle mě moc neboli a je to chvilicka, ale ty vetsi děti z toho asi mají ten strach “před tím” zatímco miminko ne 🙂 takhle to asi holky myslely
Moje dcera je třeba v tomto fakt hodně bázlivá a tipuju, že by se před tím bála dost. Některé děti to ale zase tolik neřeší.....

Odpověz
28. říj 2019
avatar

Pridavam se k mencine. Nausnice mi naši nedali, pichala mi je pediatra jehlou v 10ti letech. Jedno ucho pichla blbe, asi rok mi to hnisalo. Dcera dostane az si rekne.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@sebestka Souhlasím s tebou ohledně toho stresu u starších děti. Dcera měla problém i s testem crp. Nedokážu si představit, že ji skoro v 5 letech nechám píchat náušnice. Jako miminko si to nepamatuje. Já sama jsem si nechala nastřelil a pak píchnout další dírky v pubertě a taky jsem se bála. A náušnice na holčičkach se mi líbí, sama nevypadám bez náušnic tak dobře. Dotváří pěkný vzhled.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@vanilkacka tak jak píšu synovi jsem crp vysvětlila a v pohodě... Záleží jak sedíte boji dr... Komu důvěřuje atd...

Když mu sílí nohu řekla jsem mu že to Bude hodně bolet ale že to jinak nejde... Ucrp jsem řekla že to bolet moc nebude... Má 4 roky a chápe to

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 Tvůj syn není moje dcera. Taky dokážu vše vysvětlit. Hezký večer.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@veronicka89 hele každý dítě je jiný, fakt 🙂) tohle muzu potvrdit 😃

Odpověz
28. říj 2019
avatar
rebe
autor

@vanilkacka Tvůj komentář je pro mě neskutečně zajímavý a moc by mě zajímalo, jestli ostatní, které taky považují náušnice od miminka skoro za samozřejmost to vnímají stejně a jestli je to třeba je právě ten hlavní rozdíl. Mě by totiž nikdy nenapadlo říct, že bez náušnic nevypadám tak pěkně. Pro mě náušnice dotváří vzhled, ale nevytváří. Beru si je do společnosti, jako součást společenského oděvu spolu se sukní, lodičkami a makeupem. Ale nenosím je doma, na hřiště, do lesa, a nikdy mi nepřišlo, že bych kvůli tomu vypadala míň pěkně. Vypadám jako já.

Odpověz
28. říj 2019
avatar

My nechali nastřelit asi ve 3/4 roce. Byl to fofr, má to krásné a rovnoměrné. Žádná slza, žádný problém jako hnisání nebo tak něco. Dokonce žádný problém s oblékáním.
Teď skoro ve třech si to neumím představit.
To by byl horor 🙈
A mě se to na holčičkach moc líbí, ty malé kytičky jsou kouzelné. Nechala jsem je i déle, protože se mi moc líbily. Nějak mám za sebe pocit, že náušnice k holčičkam patří. A nakonec si stejně hodně velká většina vybere náušnice mít 🙂
Sama nosím náušnice pořád. Jak to říct. Bez nich sem jak nahá?

Odpověz
28. říj 2019
avatar

@rebe Dobré ranko. Jak jsem jiz psala, tak náušnice dotváří můj vzhled. Skoro vůbec je nesundavam, protože s nimi prostě vypadám lépe. I když nejsem namalována a vezmu si náušnice, tak hned víc zářím. A nosím je fakt všude. Krásné to shrnula @ivakalinova.

Odpověz
29. říj 2019
avatar
rebe
autor

@vanilkacka Jasně, já to chápu, jen jsem chtěla vysvělit, jak to cítím já. Ale i když já to vnímám jinak, mi tohle připadá jako nejsilnější a nejsnáz pochopitelný důvod, proč jsou pro někoho náušnice na miminku tak důležité. A říkám si, jak bych to dnes viděla já, kdyby manžel tehdy nebyl proti a dali jsme náušnice malé taky hned.

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@vanilkacka Naprosto souhlasím, takhle přesně se cítím, když jde o náušnice, vždycky jsem je ráda nosila a moc se mi to líbí, takže jsem hned věděla, že to chci i pro naši dceru. Naštěstí to i ona má stejně🙂

Tisíc lidí, tisíc chutí. Je zbytečné se tady kvůli tomu hádat...

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@rebe Ještě dovysvětlení. Dceři jsem nechala píchnout náušnice cca v 10 měsících jen proto, že jsem nechtěla, aby si to pamatovala a přece jen takové miminko se při aplikaci ještě lépe drží než teď ve skoro 5 letech. Pro mě jsou moje děti krásne i bez náušnic, ale bylo mi jasný, že je dcera bude chtít. Už teď řeší, kdy dostane další a jestli může nosit moje. Ale pro mě jako ženu jsou náušnice stejně důležité jako oblečení. Mám několik decentnich zlatých náušnic, spíš nenápadné. Myslím si, že každá ženská je hned s náušnicemi větší kočka. I ty na tvé úvodní fotce jsi hned mnohem výraznější a zajímavější, když máš náušnice.

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@svobel Já myslím, že tato diskuze je poklidna, vůbec není důvod se hádat 😀😀😀

Odpověz
29. říj 2019
avatar
rebe
autor

@svobel Myslím, že hranici hádky jsme ještě nikde nepřekročili. 🙂
@vanilkacka V našem rozhodování ta bolest roli nehrála, prostě to tak přišlo... Ale teď se mi to takhle líbí. Rézce je šest, přestává být malá holčička, bude školačka. Takže to bude takový přechodový rituál, při němž se bude muset trochu překonat, aby měla, co chce... Věřím, že to nebude bolet moc a bude v tom jen ta symbolika.
A ještě mě zajímá, když mají holčičky náušnice, tak za ně netahají? Já je přestala nosit hlavně kvůli dětem, visací jsou vždycky tak rok úplně tabu, urvali by mi je i s ušima 😀

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@rebe u nás žádný problém ani s jednou. Já nosím velké kruhy, tak se jim několikrát jako miminkům podařilo za ně chytnout, ale nic se nestalo.

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@rebe Za náušnice mě netaha ani jedno moje dítě, ale nenosím visací nebo veliké. Bohužel nemůžu zatím nosit řetízky na krku, to by asi nedopadlo dobře.

Odpověz
29. říj 2019
avatar

@rebe A za nausnice si dcera nikdy netahala, ani nemá problém s oblikanim.

Tak hlavně ať se dcerce nausnicky líbí a vybere si podle svého gusta.

Odpověz
29. říj 2019
avatar

Zajimava debata🙂 Ja mam holcicku po dvou klucich a krome parady zvitezil pocit, ze miminko to ma raz dva odbyte, sestra prisla k nam domu, bylo to behem chvilky, prisala se ke me a po par cucech mlika byl klid. Ted ma necele dva roky a je to takova paradnice, ze vim ze jsem udelala dobre🙂
Ma mala zlata srdicka (libi se mi s hodne kaminky, ale ty brzo ztrati trpyt) a je to na ni kouzelne, nic se nezatrhava apod. Byla by krasna i bez nich, ale je v nich vic holcici, jako miminko byla casto v bilem nebo neutralnim, nepotrpim si dodnes na zaplavu ruzove.

Odpověz
29. říj 2019