icon
avatar

Hrůza 😪

Odpověz
26. zář 2019
avatar

No moje nervy😲

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Vyborne..tleskanek mamince na urovni..sedet at jde!!!!! Kez by se vzpamatoval narod a jednal v zajmu ditete a spolecnosti.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

to by chtělo tak svíčku, ale jako k modlení, aby to přežil...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

co na to říct.......chlapečkovi přeju hodně zdraví......a matce jednu po tlamě 😠

Odpověz
26. zář 2019
avatar

No jestli matce rozjelo očkování roztroušenou sklerozu, tak se vůbec nedivím, že je k očkování skeptická!

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla ted je otazka, jestli je toto dokazatelne......

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla na neco se to svest musi ze jo

Odpověz
26. zář 2019
avatar

A to mi vysvetlete jak je mozny odmitnout povinny ockovani?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@triskova_v dnes je zjevne mozny vsechno..hlavne neockovat

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Tak tohle je ovšem mazec 🙄

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@nadja73
@vitkovakaterina no jasně, ale pokud o tomto přesvědčená je, tak se tomu nedivím. Já posunula u staršího syna očkování a objevil se mu atopák. Kdybych tehdy očkovala v řádném termínu, tak mě nikdo nepřesvědčí, že ten atopák nemá s očkováním souvislost. Chápete, jak to myslím?
No a jestli to ona taky tak vnímá, tak já ji prostě chápu.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Dost se pozastavuju nad tím, že v takové situaci lékaři neřešili, jestli je očkovaný proti tetanu, protože je to nenapadlo. Myslela bych, že u podobného zranění je to první, co je musí napadnout. Matka je asi zvláštní tvor, že nepodala ani antibiotika, ale že v takovéhle situaci lékaři primárně neřešili riziko tetanu, to mě tedy šokuje víc...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina ja dokazu pochopit nejaky posun ze zdravotnich duvodu, u nedonosonatek a tak. Ale kdyz trilety kluk neni ockovany hexou, tak je neco spatne. Nemela by to treba hlasit obvodacka? Neco jako zanedbani pece?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@triskova_v odmítnout můžeš naprosto cokoliv. Ty jsi rodič, ty jsi ten zodpovědný.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@rebe vzdyt jsou mu tri roky. Hexa je doockovana cca do roka a pul. Trvanlivost v tele ma 10 let. Tak proc by meli predpokladat ze ho nema pichnuty?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Za me neockovani je nejvetsi stupidita a sobeckost v jednom. Nepochopim,odsuzuji..

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@triskova_v Staci podepsat blbej papír a je po problému.... 🤦🏻‍♀️At si , pipina, zatleska 🤬

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Nesnáším vyhrocené diskuze o očkování, dceru nechávám očkovat normálně. Chápu i ty, které ze zdravotních důvodů neočkují/očkovat nemohou, ale nesnáším dojmologii ohledně možných nežáfoucích rekcí a konspiračních teorií. Už by se měl nekdo zamyslet nad tím, proč asi byly některé nemoci v Evropě vymýcené. Ano, bylo to díky očkování, už se "vrátil" černý kašel, spalničky, teď tetanus. Bravo, jen tak dál, vracíme se do doby Marie Terezie.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla chapu, ale dneska se s oblibou vsechny nemoci sveta schazuji na ockovani. A i k tomu, ze ani nepodavala ATB mluvi o necem vic nez jen o moznosti roztrousene sklerozy z ockovani. Kazdopadne doufam, ze klucik bude v poradku.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivaze 👍 umrtnost deti bude vysoka.....zamyslis se nad tim logicky. Roznese se vsechno zase jak semena po poli..a zas se naskytne otazka.."ty mas decko ockovane,tak se snad bat nemusis"

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina No, takže pak celý slavný očkování bude k prdu, jak píšu, jen tak dál asi o dvěstě let zpátky. A jak píše @nadja73 na očkování se svádí už opravdu vše, místo aby se lidi například zamysleli nad životním stylem.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Děti hexu mají, ale neočkování celkem chápu, pokud matka vyhodnotila riziko RS po očkování jako vyšší než dané nemoci. Nicméně to nepodání antibiotik už je zvláštní, pokud je to pravda. Já bych brala monovakcíny - tetanus a žloutenku až někdy v půl roce (mimino si nepíchne hřebík do nohy), černý kašel v 9 týdnech (to je u mimin riziko), pravé neštovice vůbec (jsou vymýcené), atd,... jako narvat do mimina očkování proti 6 nemocem je taky nářez. MMr odkládám po druhém roce, prostě se nú bojím víc než spalniček. Mimochodem, tetanus není nakažlivý, způsobují ho bakterie, které se množí jen bez přístupu vzduchu (sama přeočkovaná nejsem, nějak jsem to mezi těhotenstvím akojením nestihla a riziko pro sebe považuju za zanedbatelné)

Odpověz
26. zář 2019
avatar

U nás se už neockuje TBC. Máme rodinu v Itálii a tam se to taky neockuje. Paní učitelka nakazila celou třídu TBC naší netere.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@similenka To jen tak pro zajímavost..... Myslela jsem, že u nás se pořád ockuje...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Vim že jsou fanaticke neočlivatelky, ale ja bych byla opatrná s těma soudama...Vime že to tak skutečně je? ja jen že moje dítě nema na žadne očkovani protilátky a to je naočkované řadně podle kalendáře, takže by ze mě take klidně mohli udělat noviny fanatičku, jen at maji o čem psát ;) v kazdem pripade preji klučinovi at je zdraviii

Odpověz
26. zář 2019
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@nadja73 nevím, proč nepodávala ta antibiotika. Ale upřímně, když si dítě narve do nosu nějakou kovovou věc, tak mi taky nepříjde nutné ho cpát antibiotikama. Možná, že jí nikdo nepoučil, jak závažné to je, pak by třeba taky jednala jinak.
Těžko soudit, nikdo z nás nevidí pozadí rodiny, jen titulek článku.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@danunkam no to je taky dobrá připomínka, málo kdo má zkontrolované protilátky.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Ted to tam jedna pise. Ze se tahle matka radila na portalu matek "bezmozku" ktere ji psaly,at je nedava ze je to zcela zbytecny. Nechapu jak se ji nekdo stale zastava. Je zodpovedna za sve ciny.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@triskova_v Protože to je standardní postup.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla predpokladam, ze to byla takova ta placata baterie, ktera je hodne nebezpecna, pokud ji treba dite sni, proste,pokud je delsi dobu v tele. A ATB ji uriocte nedali jen jako prevenci, aby diteti davala, tohle prece musi dostat s dostatecnym poucenim. Ale jak rikas, nebyli jsme u toho, cerpame jen z clanku, takze jen reaguji na to,co ctu a i tak kroutim hlavou, kdyby byla jen pulka pravdy.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Bleju z ni..lichorerisnice..nasadim koprivu,zasypu majorankou a vono to nejak dopadne. Hnus..

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@rebe Přesně, zvlášť v době, kdy se vede diskuze o tom, že hodně rodičů neočkuje, mohlo -a podle mě dokonce mělo- lékaře napadnout se na očkování zeptat... na druhou stranu matka to měla hlásit, ale chápu, že jí tetanus v kontextu baterie v nose nepřišel na mysl. Otázka je, jestli by očkování stejně neodmítla, když dítěti ani nedala ta antibiotika ☹️.
Chlapečka je mi líto, snad to zvládne ☹️

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@nadja73 jj, ty malé jsou fakt nebezpečné. Syn snědl lego a dr mi tak říkala, že hlavně, že to nebyla ta malá baterka.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina hele, na lichořku mi nešahej. :D

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla ja proti ni nic nemam 😂 piju kapicky celej podzim vzdycky 😅

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina 🙂 uff, majoránku klidně kritizuj, ale lichořka je dobrá. 🙂

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina Těžko říct, jestli by rady byly stejné, kdyby tam zmínila riziko tetanu...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@rebe první co mi přišlo divné je, že ani na jedné pohotovosti neřešili očkovací průkaz a zda je dítě očkované.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Holky, klid. Jedna věc je realita, druhá věc je článek. Bůhví, jak to bylo 🤷

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova je jedno jak to bylo. Dneska takovy tupky mezi nami jsou. Vsechno by zamazli bio jelennim lojem,koprivou..

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@dandaa Já si říkám, že možná i ta matka by jednala jinak, kdyby ji poučili o riziku tetanu.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina tak to už je moc, no :( Synovi tahali z nosu kousek plastu a pamycon jsme pak poctivě kapali. Fakt nebudu riskovat nějaký hnusný zánět apod. Akorát teda ta baterka asi musela být někde v hlíně, ne? Když naní byly bakterie tetanu

Odpověz
26. zář 2019
avatar

ta matka mluví o tom, že nenechala dítě očkovat z důvodu, protože sama je přesvědčená, že očkování u ní způsobilo onemocnění roztroušenou sklerozou... jenže vzhledem k tomu, že se dodnes neví proč a co RS způsobuje, nelze použít spekulace o neočkování a jeho prevenci proti RS jako pádný argument... tetanu se nejvíc daří v místech s nedostatkem kyslíku, čili v půdě, ale může být i v trusu zvířat, průser je, že se umí zapouzdrovat a existovat někde roky. Každopádně je fakt, že proti tetanu se očkovat musí, to je strašná smrt, fakt strašná, když přijde na nejhorší.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina Není jedno, jak to bylo. Já třeba ockuji, povinné, s odklady. Ač teda něco nerada, ale.... Nicméně, dokud člověk nežije bezmoc po očkování, ví o tom prostě kulový. Když se pak něco stane ve tvé rodině, okolí, máš už jiný pohled na problematiku očkování. Neříkám, že bylo správné neočkovat, to vůbec. Ale na druhou stranu, nevíme to pozadí, důvody. Je jednoduché někoho rychle odsoudit, ale my nevíme, jak to bylo....
Já si třeba tukam na čelo, kdy tady čtu, ockujeme všechno, ockujeme naráz, ockujeme nemocné děti, vždyť mají jenom rýmu. Pak to může dopadnout i hodně blbě ☹

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova pozadí víme, důvod proč matka neočkovala víme taky, víme i to, že matka nepodávala dítěti antibiotika, takže víme i jaké to mělo tragické následky, protože děcko bojuje o život. Ještě něco co nevíme?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova ty jdes tezce do extremu. Debil ockuje pri nemoci ditete..debil ockuje nekolik vakcin naraz..a debil neockuje vubec. To je ma odpoved. Tetanus odmitla..zjevne se na neco neustale vymlouvala. To ze decko ma teploty,breci,nespi..to je normalni po ockovani. Ale to ze budu na to svadet atopak,adhd,autismus a vselijaky jiny veci. To je proste jen hledani nepodlozeneho duvodu proc zase neockovat. Hele ja to nebudu rozebirat. Neockovany decko nema co delat mezi ockovanyma. Nepustila bych takove dite byt by bylo moji kamaradky k tem mym. Proste mi to vadi. At kazdej nalozi se svym ditetem jakkoli. Me se to prici.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@tinaprofi To je pak otázka, kdo věří všemu na netu, no 🤷

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova a ty tomu neveris? Vzdyt tyhle individua tu jsou mezi nami normalne!

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova jak věří, to uvedla matka v lékářské zprávě, důvod neočkování...takže jakékoliv omlouvání matky pro její rozhodnutí je prostě mimo...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina Proč by neočkovane dítě nemělo být mezi očkovanymi?
Já neříkám, věřím, nevěřím. Beru to s rezervou. Články mají vždycky zajímavý název, musí upoutat. Realita bývá většinou krapet jiná. Takže úplně nevěřím každému slovu ve všech těch článcích 🙂

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova protoze ja to odsuzuji. Je to prenasec nemoci..proste to tak mam

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova To je kopie lékařské zprávy. To není něčí názor. Neočkované děti mezi ockovanymi způsobují že to očkování nefunguje. Je nutna určitá míra proočkovanosti v populaci, jinak ohrozuji ty neočkované nejen sebe, ale všechny okolo.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@tinaprofi Čistě teoreticky. Kdybys byla nějak nemocná a měla pocit, že za to může očkování, třeba bys něco neočkovala. Neříkám, že ta máma to udělala dobře. Jen se snažím pochopit. Jako člověk neví jak by jednal mít třeba RS nebo něco jiného. Určitě by to rozhodování bylo jiné než zdravá matka/zdravé dítě 🤷

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@janovkov Já teda nevím čísla, ale pořád je hodně dětí očkovaných podle očkovacích kalendářů. Nebo se mýlím?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova ale jsou mezi nimi ty co ockovane nejsou..pokud neprojevujes strach o svou malou divim se. Mam dela na detskem odd. A mohu ti rici ze to co se deje s detmi ted se nedelo nikdy. Jde to do sracek. Za 20 let pokud to tak pujde dal se vrati infekce a nemoce a bude to likvidovat deti tvych deti. O tohle jde me. Cokla si clovek naockuje..ale decko necha napospas

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova douhlas Ivi.. ja byla vždy pro očkovani a vždy jsem očkovala, pak ale N prodělala černy kašel ( nikomu to nepřeju zažit) a ja začla jednat a patrat jak je to možne.. Je velka spousta deti co ockovana jsou a protilatky nemaji, pry je ale chrani ti okolo očkovani no a prišvih jsou pry tineočkivani, ale vim ja kde je pravda? Očkovani už moc nevěřim, ale asi i tak bych naočkovat nechala..

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova Ano. Ockovanych je jeste porad pomerne dost deti
Ale taky se mluvi o tom, ze to u některých nemoci nestaci. Viz spalnicky kde zatim nebývají nemocne deti, ale nemocni jsou dospeli kteri uz maji mene protilatek. A tim ze se ta nemoc znovu objevila, tak ty protilatky nestačí a onemocni. Kdyby byla proockovanost dostatečná, tak by se to nikd, nestalo a byly by u nass spalnicky porad vymycene.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova to dítě ale neleží s pocitem v nemocnici, to dítě tam leží s tetanem... a jeho matka mu nepodávala ani léky, sama na základě bujných teoriích o tom, že spustilo její RS.
@janovkov to moc hezky vysvětluje, pokud to někdo nechápe, tak pak to nemá smysl 🙂))))

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova Bohužel se mýlíš, např. u spalniček už ta proočkovanost klesla pod únosné procento, musí být očkovaných 95% dětí do tří let, a teď už je to jen 84% dětí do tří let. Proto se ta nemoc šíří a mluví se o epidemii. Moje dcera měla na spalničky odklad kvůli předchozí reakci na očkování a dost jsem se bála. A pak pokud je proočkovanost těch 95% tak to chrání i ty neočkované děti, které očkované být nemohou ze závažných zdravotních důvodů.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivaze U nás měla spalnicky i moje 40 leta kolegyně a vsichni, co s ni přišli do styku, coz bylo 30 lidi, kvuli tomu byli 3 tydny v karantene. Podotykam ze ona ma sve dve deti ockovane.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@janovkov prave, to chces...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Nemyslím si, že se to někdy vrátí do doby před x lety. Dřív ty nemoci byly i z jiných důvodů. Žádná hygiena, lidé i děti dřeli v dolech, nepralo se prádlo, nemyly se ruce atd. atd. Třeba spalničky byla tuším běžná dětská nemoc.
Kdysi jsem četla nějakou studii, že paradoxně největší přenášeci jsou očkované děti, mám za to, že u černého kašle, to platí nejvíc. A hodně dětí nastoupí do školky a mají téměř nulové protilátky. Ač mají nálepku očkované.
No a imunita po očkování? 🤦

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivaze Vidíš, odklad jsi dala. Já teda taky. Ta maminka dala zase odklad kvůli RS. Třeba plánovala jen naočkovat později. Třeba taky ne 😥

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova zrovna cerny kasel byl u nas na odd 3x. A vzdy neockovane!!! Hned mi to mama zjistila.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova imunita po ockovani normalni. Obe me deti ve skole a skolce. Obe chodili hned od 2 let. Denne v kolektivu od narozeni. Meli maximalne nudle u nosu. Nebo jak to myslis

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova odklad dal nas pediatr, a misto v 18 mesicich byla ockovana ve dvou letech. Jak pises, spalnicky byla bezna detska nemoc, ALE!!! nemoc, na kterou se UMIRALO a ve svete stale umira. Cerny kasel rozhodne neprenasi ockovane deti.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

to je ona... musím se přiznat, že mě absolutně nešokuje, že to není nějaká intelektuálně nesmělá prodavačka z Penny, ale absolventka filosofické fakulty 🙂))

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@tinaprofi ne vzdy studovany clovek je znamka dusevni vyspelosti a rozumu..hlavne chybi rozum selsky 😂 muj strejda - dve vysoke skoly,architekt..ptal se me mamy na jakou stranu se sroubuje zarovka.😖,

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina jo vím to dobře, mám kolem sebe strašně moc titulovanejch kreténů 🙂)))

Odpověz
26. zář 2019
avatar

A teď si představte, že otrava lithiem má stejné příznaky jako tetanus. Séroligicky potvrzen zatím nebyl.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@kajalka jako, že nebyl potvrzen ten tetan u toho chlapečka?

Odpověz
26. zář 2019
avatar
Autor komentář smazal
avatar

@golla co jsem četla, tak jen anamnézou, takže testy zatím nebyly nebo se čeká na výsledky

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@werumka mám od tebe reakci, ale tady nic není..?

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@kajalka to by bylo hodně zajímavé, kdyby se nepotvrdil. 🙂

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@golla Omlouvám se, upsala jsem se 🙂 psala jsem to samé, co kajalka 🙂

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@werumka aha, aha, nic se neděje. 🙂

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@tinaprofi Že někdo vynese a zveřejní lékařské zprávy, to je nechutné. Ale aby pak ještě po internetu koloval profil dané paní bez začernění údajů, podle kterých je identifikovatelná, to je odpornost nejvyššího kalibru. Prosím, nepřidávej se k lynčujícím hyenám.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@tinaprofi buď tak hodná a smaž to... Myslím její profil, jako tohle je ubohé...

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina a ty máš zjištěné protilátky na spalničky, atd.? event jsi přeočkovaná? A všichni, s kterými se stýkáte? Zrovna u spalniček epidemii (dle bulváru, dle počtu nemocných žádná epidemie není) nezpůsobují neočkované děti, ale nepřeočkovaní dospělí, kteří to chytnou od ukrajinců či jiných migrantů a pak se to šíří. Dřívě běžná dětská nemoc, umírají na to jen extra slabí jedinci, úmrtí na chřipku je u nás podstatně více a očkování proti chřipce povinné není. Děti očkuju, sice s odkladem, ale očkuju, ale zejména kvůli školce. A ty nú nejsou výmysl úplný, stačí si přečíst příbalový leták

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@jipe jsem dcera zdravotniku. Myslis opravdu,ze nam neco chybi???😅 a moje matka dela 33 let s detmi jako zdravotnik. Takze na me to nezkousej. Opravdu u nas je "napichano" vsechno

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@vitkovakaterina tak jo :D Ale běžné to není u dospěláků (já teda protilátky zjištěné nemám a z okolí dorovolně asi taky nikdo, co vím)

Odpověz
26. zář 2019
avatar

Já jako očkovaná málem natáhla bačkory v 12 letech na černý kašel. Čert ví, jak jsem k tomu přišla, ale ve špitále mě tenkrát drželi dva měsíce na izolaci. Moc prima zážitek. Jinak nechápu, jak se někdo může ptát, zda podat ci nedat antibiotika, když dítěti odumírá kus nosu. Očividně paní chyběla na hodinách fyziky, když neví, z čeho je baterie.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@ivakalinova tak spalnicky (zardenky, priusnice...) byly bezna detska nemoc i kdyz ty jsi byla mala. A to uz jste urcite prali a nedreli v dolech.

Odpověz
26. zář 2019
avatar

@rebe nevidím důvod, po přečtení jejich názorů si myslím, že je to fakt nebezpečnej člověk a měl by to bejt odstrašující příklad. Už v únoru nechala toho kluka přechodit zápal plic, léčila to sama nějakýma bylinama, změnou stravy, 2 měsíce trvalo než ho vzala s úporným kašlem k doktorce, která ji předepsala léky a matka mu je nakonec dala, protože děcko se kašle zbavit nemohlo. Naštěstí má to děcko tuhej kořínek. Její manžel, který věří lékařům ji sám prosil, ale protože ona je ve skupině alternativních sebevrahů, kteří ji radili, aby tetanus léčila tím, že mu nalije moč do nosních dírek, tak předpokládám, že těch léčitelských pokusů bude mnohem víc. Nevidím jedinej důvod pro anonymizaci, když se sama veřejně prezentuje svoje šílené život ohrožující praktiky.

Odpověz
27. zář 2019
avatar

@tinaprofi Nebezpečných lidí je hodně, toto není vhodný způsob, jak to řešit.

Odpověz
27. zář 2019
avatar

@tinaprofi ty ale nejsi oprávněná toto řešit, na to tady máme jiné orgány. A to ani nežiješ ve stejné zemi, jako ona..

Odpověz
27. zář 2019
avatar

@golla tak ty taky nejsi oprávněná mi říkat, o čem můžu diskutovat a v jaký zemi žiju 🙂)))) taky to přejdu... 🙂)))

Odpověz
27. zář 2019
avatar

@tinaprofi ale já neříkám, že o tom nemáme diskutovat nebo, kde žiješ. Já jen souhlasím s tím, že dávat tady její profil z fb je přes čáru. Myslím, že kdyby se do toho vložil nějaký právník, tak z toho může být i nějaký postih. V době, kdy se řeší GDPR i na vystavené výkresy dětí ve školce a podobné zhovadilosti...

..no a jinak ti tvůj názor vůbec nevyvracím..

Odpověz
27. zář 2019
avatar

Mě by zajímalo, jak se ta máma teď musí cítit, když jsou toho plné noviny a televize a internet, všude koluje její profil, záznamy z hygieny atd. A samozřejmě má dítě v nemocnici, částečně svou vinou a neví, jak to s ním bude. Jako fakt jí nezávidím. Vlastně mi jí je až líto. Určitě si nikdy nepřipustila, že by se mohla důsledkem svých rozhodnutí dostat do téhle situace. A celkem by mě taky zajímalo, jestli tohle třeba bude pro někoho jiného, kdo neočkuje, důvod své rozhodnutí přehodnotit.

Odpověz
27. zář 2019