1 / 1

    No předpokládám, že nohy má ta figurína přivázané, aby ji tam držely 😉

    23. zář 2020

    @ufonaut Přesně,tohle jsem chtěla napsat.

    23. zář 2020
    wiwiane
    autor

    @ufonaut
    @nikol_3 to mě nenapadlo je to možné, ale jinak to vypadá hrozně

    23. zář 2020

    @wiwiane o tom žádná, že to vypadá trochu hororově 😉

    23. zář 2020

    Tak robot se jim asi nebude procházet po pokoji a prodýchávat...

    23. zář 2020

    @oveckaluky ale bylo by to hustý 😂

    23. zář 2020

    @ufonaut To jo.😂

    23. zář 2020

    @ufonaut @oveckaluky Ty jo holky, to by bylo až strašidelný - robot prodýchává porod, umíte si představit např. předporodní kurz, pri kterém by robot předváděl kontrakce. Fuj. Já bych se asi bála.😀

    23. zář 2020

    A jeste me dojalo, ze to je fyziologicky porod. Boze...

    23. zář 2020

    A tak ono většina porodu probíhá jinak?

    Krom těch privazanych nohou ptz figurina 😅😅

    23. zář 2020

    Ty jo stejně mě zajímá jak to dole vypadá... S tím robotem... Jako ne TO...
    Ale jako to dítě pomalu postupuje atd Joo??

    23. zář 2020

    @veronicka89 předpokládám, že se bude nějak otvírat, ať si asistentky ohmataji branku, dítě rotovat a tak. Kurník, teď mě to zajímá. Není tu nějaká asistenta, co trénovala na robotovi?

    23. zář 2020

    A já jim fandím. Když mi říkala moje doktorka u porodu, jak všechny ženy odmítají studenty medicíny, aby měly soukromí a bla bla bla... Kde asi ti medici mají nasbírat zkusenosti? Se budou holky divit, až za 20 let budou rodit jejich dcery a porodnici budou koukat na vagíny jak z jara bo ji naživo uvidí poprvé 😂😂😂

    23. zář 2020

    @evina92 Fakt je takových stydlivek víc? Myslela jsem, že jsem sama🙂 Měla jsem u porodu studentku, jednu, a na rovinu jsem řekla, že jsem ráda, že je to ženská, že chlapa bych odmítla. Jsem prostě taková, ale vím, že spoustě jiných to nevadí.

    23. zář 2020

    @evina92 taky jsem vždycky podepsala papíry, že mi nevadí medici. Přesně, kde by se to měli naučit.....

    23. zář 2020

    @zuzkasim Ano, je jich dokonce mrak! Když jsem vyplňovala formuláře k porodu, mediky jsem povolila. Bylo by mi v tu chvíli jedno, jestli je to kluk, holka, mimozemstan! 😂 Doktorka byla nešťastná.. Vischni chtějí špičkovou péči, ale praxi mají vzít kde? 🤔

    23. zář 2020

    @nadja73 Já taky, i u prohlídek na poradne... Hamiltona si na mě trénoval jakýsi snědý kluk.. Kdybys viděla ten stastny výraz, že tam smí být a zákrok provést... No Vánoce jsou slabý odvar 😂
    Nerikam, že jsem se nestyděla, je to nepříjemný pocit, ale chci, aby moje dcera jednou měla porodníka, který se nebude bát na ni sáhnout 🤷🏻‍♀️

    23. zář 2020

    @nadja73 @evina92 @zuzkasim Taky jsem měla mediky u porodu (podepsala jsem souhlas). Myslím, že to byli dvě holky a jeden kluk, ale už nevím přesně. Já jsem teda byla v takovém jakoby tranzu, že mi vůbec nevadilo, že tam někdo je.

    23. zář 2020

    No ja jsem u porodu podepsala, ze muze byt jedna studentka (nejak tak si to matne pamatuju), ale bylo jich tam asi 12. A to uz byl u mne velky ustupek, aspon ta jedna. Ale ten dav, nic prijemneho.

    23. zář 2020

    @evina92 Chápu to, ale já s tím mám prostě problém, jsem opravdu dost stydlivá celoživotně. Musela jsem toho už překonat spoustu včetně gynekologických operací, ale je mi to tak nepříjemné, že dobrovolně do toho nejdu. Jsem ochotná zase spoustě jiným věcem v jiných ohledech, co jiní ne🙂

    23. zář 2020

    Já jsem povolila kohokoliv, ale nakonec tam byla jen uklízečka :D

    23. zář 2020

    Taky jsem studenty u porodu povolila, jediná moje podmínka byla, aby jich tam nebylo dvacet a nebyla jsem jak vitrína v obchoďáku... Nakonec stihla dojet jen jedna studentka...

    23. zář 2020

    To já u porodu neměla nikoho, ale na vizitu chodil každé ráno medik a chudák, nevím kdo se styděl vic;)

    23. zář 2020

    Já taky povolila studenty u porodu,jak jinak se to mají naučit

    23. zář 2020

    Já měla u porodu myslím 8 kluků a jeden mi dal i číslo 😳😂😂😂😂 takový snad 20lety sympaťák 😂😂😂😂😂😂😂

    23. zář 2020

    @evina92
    @ivaze jednou jsem medikum neudelala moc pekne rano, i kdyz pro me to bylo mnohem mnohem horsi, kdyz jsem prisla do porodnice na potvrzeni ukonceni tehotestvi v 10tt, kdyz miminku prestalo tlouct srdicko. Ale v tu chvili jsem je tam taky nevnimala, byla jsme tak nestastna, ze i kdyby kolem me stalo 100 lidi, tak bych je nevnimala. Ale i tohle bude patrit k jejich profesi, predpokladam, ze uz jsou z nich dobry doktori, stalo se to pred 11 lety, pro me jako vcera.....

    23. zář 2020
    23. zář 2020

    Já se přiznám, že jsem si výslovně přítomnost mediků u porodu nepřála. Chápu, že se to musí naučit, a jsem opravdu moc ráda, že jsou ženy, kterým to nevadí, ale mně by to vadilo hodně. Vážím si toho, že jsem mohla své děti porodit v soukromí, to druhé opravdu jen v přítomnosti manžela a PA, v šeru, klidu a bezpečí. Abych to nějak "morálně" kompenzovala, nevadí mi medici u všeho ostatního...

    23. zář 2020

    Ty přivázaný nohy mě taky v první chvíli vylekaly, pak mi došlo jak píšou holky nahiře, že by figurína asi nedržela 😀

    @zuzkasim jj taky jsem stydlivka a odmítala jsem mediky, i když ani nevím jestli zrovna u nás v porodnici byli ale na papírech jsem zaškrtávala, že si je nepřeji, stačila mi asistentka a doktorka, pak sestra a doktorka z dětského, i ty 4 byly až až. (Manžela nepočítám, ten mi samozřejmě nevadil) 😀

    23. zář 2020

    @bramarfi moje mamka když rodina ségru (1994) tak se jí nikdo neptal, automaticky jí tam nahnali mediky kluky a nezájem že to mamce vadí. Jsem vdéčná že máme možnost volby. Též jsem si mediky nepřála.

    23. zář 2020

    @krtcice Moje máma má na to velmi nehezké vzpomínky. Po porodu jí totiž nástřih šil medik, přišel primář, prohlásil, že je to prasecká práce, medikovi poručil to přešít. Ten to přešil, znovu zkonil, primář vylítl, rozstříhal a sešil sám. Jako by tam moje máma ani nebyla, co je rodička, že? Co že je bez umrtvení, bolí to jako prase... Rok 1987, nikoho nezajímala... Strašný.

    23. zář 2020

    @bramarfi jj, preventivní nástřihy, odnášení miminek hned po porodu a nošení jednou za 3 hodiny na časově omezené kojení... Bez debat 7 dní v porodnici... bez návštěv... tátové přicházeli o první okamžiky svých miminek, viděli je max přes okno ve 4.patře... hrozná doba ☹

    23. zář 2020

    @evina92 Tak zrovna studenti u porodu by mi nevadili, ale myslím, že tam nikdy nikdo takový nebyl. Vím že u těch dvou " normálních" porodů by mi ke konci bylo bývalo jedno, kdyby na mě koukal třeba celej fotbalovej klub... nějak jsem ty lidi nevnímala. A u spinálu by mi to také nevadilo...

    23. zář 2020

    Tohle je určitě hodně fajn pro nácvik řešení patologií při porodu, použití vexu a podobně. Ale tvrdit, že takhle se medici učí, jak vést fyziologický porod, to je teda totální masakr. ☹

    23. zář 2020

    Nejhorší je, že s těma přivázanýma nohama to fakt asi někde funguje běžně. Mám známou co má chlapečka o týden staršího než dcera a pamatuju si, že když tenkrát dávala fotku po porodu, tak tam právě byla vidět i její noha přivázaná úplně stejně jako tady 🤦. Žije teda na Slovensku, tak předpokládám, že tam i rodila, ale přišlo mi to fakt nedůstojné ☹

    23. zář 2020

    Švagrové při porodu taky přivázali nohy. Ale ona to nedala psychicky, přestala spolupracovat a už šlo fakt o čas aby prcka dostali ven...takže přivázali nohy a vytáhli kleště...jako na jednu stranu to zní hrozně,ale zas kdyby to neudělali možná nemám synovce.

    23. zář 2020

    Mno, měla jsem nohy přivázané u všech tří dětí.
    A podepisovala jsem souhlas s mediky. Mně by tam byli srdečně ukradení. Nakonec jsem měla jen sestry studentky.

    23. zář 2020

    @loupacek A máš z toho nějaké trauma?

    23. zář 2020

    @evina92 Nemám. 🙂

    23. zář 2020

    @loupacek To ráda čtu. Rodila jsem 2x, na koze, poslouchala rady doktorů a co tak čtu, asi to nebyl normální porod, ale nějaký horor 😀

    23. zář 2020

    @evina92 Rodila jsem stejně a trauma z toho nemám... dvojčata jsem viděla po dvou dnech, a taky bych řekla, že jsou v pohodě. Jako jasně, že mě to mrzí pořád, ale co nadělám?

    23. zář 2020

    @oveckaluky Já u prvního porodu rodila při fullstavu, neměli pro mě místo na šestinedělí, tak jsem jednu noc spala bez Járy a hned ráno jsem supajdila za ním 🙂 A Káju dopekali, takže taky noc na neonatologii... Sestry byly uuuuzasny, takže jsem s tím neměla problém 😎 Moc se to hroti... Děti nemají trauma, tudíž neřeším 🙋🏻‍♀️

    23. zář 2020

    @evina92 Vím, že porody bych mohla mít lepší, ale i horší. Mám zřejmě výhodu, že i vyvolávané porody (všechny 3) jdou u mě jak po másle. 🙂

    24. zář 2020

    @loupacek To je moc dobře 🙂 Já si dala za cíl odejít s miminkem a víc mě nezajimalo 😂 Doktorka byla skvělá, žádný skákání po břiše.. A že jsem ležela na koze? No a co ✌️

    24. zář 2020

    @evina92 taky jsem ležela na koze a mě to bylo jedno ,hlavně jsem dceru chtěla mít u sebe,rodit ve stoje bych nezvládla ,já byla ráda ,když jsem zvládla při porodu dojít do sprchy

    24. zář 2020

    @martinka0209 Mám to stejně, nohy se mi klepaly jak blázen, neustála bych to... Celkově ty novoty nějak nechápu, nemusím... Porodní plány dvacítek, které sotva ví, jak k dítěti přišly.. No, máme se s dalšími generacemi na co těšit 😀

    24. zář 2020

    @evina92 Dvacítky přicházejí k dětem nějak jinak než třicítky? Takovou přezíravost nějak nechápu. Je mi čtyřicet a porodní plán jsem měla a na kozu vůbec nevlezla. A vím naprosto přesně, jak jsem k dětem přišla.

    24. zář 2020

    @rebe Když do ordinace přijde dvacetiletá holka, má porodní plán, kde má napsano, že chce nechat dotepat pupečník a po dotazu, jak si to představuje, řekne, že neví, že to četla na netu... To si o mě mysli co chceš, ale to uz je jen módní vlna... Ať si každý rodi jak chce, ale nekomentuje a nehodnotí jiné porody.

    24. zář 2020

    @evina92 to ze chce někdo rodit jak za komunistů nikdo nikomu nebere... Ačkoliv bohužel to brání většinou pokroku...

    Ale nevím proč ponizovat a vysmivat se lidem kteří nechcou vzpomínat a mít porod spojeny s něčím negativním velkou bolesti privazanyma nohama a tlacení na povel!

    Ono nejde o to tak jak ty to vidíš přijít s papírem a hrát si na ředitelku nemocnice...

    Ale ja kdybych měla porod jako tady na té fotce tak se prostě necítím fajn...

    A radši se budu cítit fajn než necítít 😁

    Takze jsem ráda že mi mezi nohy čuměl 1 cizí člověk... Že bylo přítmí... Nikdo mi nic neříkal a ja jsem mohla dělat co jsem chtěla...

    24. zář 2020

    @evina92 ale zas na druhou stranu proč by to měla vědět... Ona na pupeční nemá titul a nejspíš ho v ruce nikdy neměla... Takže si myslím že je tam lékař od toho aby ji řekl jaké možnosti má... Ne?

    A zda je to možné provést...

    24. zář 2020

    @evina92 ať si každý rodí jak chce... to jsi napsala moc hezly. I s tím, ať nekomemruje a nehodnotí jiné porody, což ovšem ty sama děláš... hodnotíš tu dvacítku co má porodní plán. Není to její věc stejně jako tvoje věc byla co chceš u porodu ty?

    Já byla takový zlatý střed. Ani stopro přirozenej porod, ani komunistickej. Bylo to tak jak jsem chtěla, v porodním plánu jen klasika. Polohu jsem si sama vybrala v polosedě, chtěla jsem něco na bolest, souhlasila jsem s dirupcí plodové vody... naopak jsem za žádnou cenu nechtěla nástřih (samozřejmě pokud by šlo o zdraví či život tak o tom žádná, ale preventivně ne), chtěla jsem mít u sebe muže po celou dobu a co nejméně osob. Přivázaný nohy fakt nee.

    24. zář 2020

    @krtcice ježíš teď to po sobě čtu 🙈 moc se omlouvám za překlepy, psala jsem z mobilu a už to nejde upravit

    24. zář 2020

    @evina92 A ty si dotepání pupečníku představuješ jak, že to považuješ jen za módní vlnu? Proč máš potřebu komentovat cizí porody a ještě je takhle shazovat?

    24. zář 2020

    @rebe Upřímně? Nevím, co to znamená, tudíž bych si to do PP nenapsala... Neshazuju nic, ale když už chci doktorům mluvit do práce, měla bych vědět, co po nich chci. Nemyslím si, že ty bys okopírovala něco z netu, protože to někdo jiný v PP měl.

    24. zář 2020

    @evina92 Jasně, bylo by ideální, kdyby všechny ženy, které nechtějí medicínsky vedený porod, šly k porodu připravené a informované, aby věděly nejen co, ale i proč chtějí. Ale podle mě by většina těch věcí, které si ženy do PP plánů píší, měly být v moderním porodnictví samozřejmostí, protože jejich přínosy jsou vědecky dokázané, nemělo by třeba si je psát do PP. Ve Švýcarsku mi třeba stačilo říct, že chci co nejpřirozenější porod, a tyhle jednotlivosti jsem vůbec nemusela řešit, protože všichni věděli, co to znamená. A především teda si myslím, že odborník a profesionál by měl být především porodník, takže když jeho klientela něco chce, byť nemá přesné informace, jak to probíhá a proč to chce, měl by ji informovat a podpořit v jejím vlastním rozhodnutí, ne jí manipulovat a pak se jí vysmívat. Tento výsměch vídám vy vyjádření českých porodníků opakovaně a připadá mi to extrémně neprofesionální. Dobrý lékař nemá být jen zručný operatér, ale umět se i chovat k pacientům a klientům s emaptií a podporou.

    25. zář 2020

    @evina92 doktorum kecat do prace? A o tom to je, nikdy by me nenapadlo radit, jak operovat slepak nebo udelat cisare. Ale prirozeny porod je prirozena vec ! - to neni lekarsky ukon. Ale tak se k nemu dnes nechovame. To, co je prirozene je nazyvano alternativnim. (Ja mela to "stesti" a porodila 2 deti zcela prirozene v porodnici, bez zasahu, medikace. Ale mozna to nebylo stesti, jen jsem proste byla informovana rodicka, ktere na tom zalezelo).

    25. zář 2020