• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Arleta - Kostelec nad Orlicí, podělme se o své zkušenosti

20. září 2013 
Ahojky holky, najdou se mezi vámi ty, které mají nějakou zkušenost s centrem Arleta? V pátek se tam s manželem chystáme poprvé, tak mě zajímají vaše dojmy apod. Budu se těšit:slight_smile:
8. led 2013 v 16:44  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj.my tam byly ve středu poprvé. Jak u vás?
28. čer 2013 v 19:00  • Odpověz  • To se mi líbí
Arleta je super:slight_smile: můžeme 100% doporučit :slight_smile:
28. črc 2013 ve 14:44  • Odpověz  • To se mi líbí
Dobrý den,
jmenuji se Klára Tomešová a studuji v Praze porodní asistenci. Tento rok mě čekají státní zkoušky a také psaní bakalářské práce. Jako téma mám vývoj asistované reprodukce. Proto bych se chtěla obrátit na Vás a poprosit o pomoc s vyplněním dotazníku. Je jedno, kdy jste podstoupily IVF. Dotazník ještě nemám úplně připravený, ale byla bych ráda, kdyby se některé z Vás ozvaly a můj mail a dohodli se na případné spolupráci. Děkuji předem za pomoc Klara.Tomesova@seznam.cz
29. črc 2013 ve 14:24  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj snažilky, maminky a těhulky,

na MK máme takovou společnou knihovničku, kterou si tady s maminkama tvoříme a každá z Vás se do ní může přidat. Jsou v ní jak obecné informace o věcech týkajících se těhotenství, mateřství, tak hlavně Vaše cenné zkušenosti. :wink:

Máme v ní i téma Arleta IVF s.r.o. Kostelec nad Orlicí a protože Vy s ním máte zkušenosti, myslíte, že byste mohly vložit svou vlastní zkušenost na http://www.modrykonik.cz/arleta-ivf-s-r-o-kostelec-nad-orlici/? :slight_smile:

Pokud svou zkušenost vložíte, pomůže to i ostatním ženám, které právě shánějí informace o tomto centru a rozhodují se mezi různými centry v ČR. Díky Vám najdou zkušenosti na jednom místě přehledně a rychle. :slight_smile:

Děkuji Vám a přeji krásný den!
Jennyska