• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

CAR Unica Brno

23. října 2017 
11. srp 2010 ve 12:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pampeliska36 Beroško, přeji Ti hodně sil do dalšího boje a ať ten smutek ze sebe co nejrychleji "vypracuješ". Práce léčí, neboj :wink:
11. srp 2010 ve 12:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pampeliska36 Drž sa.. Je mi ľúto, že to tentoraz nevyšlo... ale podľa kvality embrií je to u Vás len otázka času... takže vydržte a bojujte...
11. srp 2010 ve 12:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já dnes už vypila 2 litry vody, mám šílenej strach z OHSS :pensive: Cítím se strašně plná, a každých 10 minut jsem na záchodě :sweat_smile: Asi dám pěkně zabrat ledvinám, to asi taky není dobrý, že? :confounded:
11. srp 2010 ve 12:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni přesně tak za 3 měsíce,takže to vychází v říjnu,ale zatím nedorazila mrcha :cry: ,mám se objednat v září po MS
11. srp 2010 ve 12:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
No a je teda pravda, že ty hormony v těle zase začínám pociťovat. Na Diph. jsem si už zvykla, tak mě bylo fajn, teď je v těle zase něco novýho, tak tělo trošinku stávkuje a je nějaké pomatené :confused:
11. srp 2010 ve 12:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@raduza2 to budeš mít pak krásný dáreček pod stromeček :wink:
11. srp 2010 ve 12:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka pevně tomu věřím :wink: :grinning:
11. srp 2010 ve 12:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka OHSS se neboj, oni to pohlídají! Teď víc pít nemá smysl, on se rozvíjí až po OPU, takž až na prvním UTZ uvidí tvoji snůšku, tak pak budeš vědět, jestli se vůbec něčeho bát... To je jasný, že si tělo na to zase musí zvyknout, a když něco pociťuješ, tak to je dobře, je vidět, že reakce je :slight_smile:
11. srp 2010 ve 12:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka když já nasadila Puregon tak jsem měla strašny vykyvy nálad chvíli t bylo dobrý a pak z ničeho nic mě bylo do plače
11. srp 2010 ve 12:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@raduza2 no jo, testík s // by mohl být pod stromeček :grinning:
11. srp 2010 ve 12:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni možná i spíš když to bude tak jak říkal Otevřel ,v říjnu by jsme měli začít stimulovat krátkým protokolem a začatek listopadu ,když to půjde dobře tak IVF+ICSI+PK
11. srp 2010 ve 12:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@raduza2 super, tak to už to pofrčí :slight_smile:
11. srp 2010 ve 12:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@raduza2 tak to já měla takový stavy nálad první 3 dny Dipherilinu, pak jsem se uklidnila :grinning: Já se toho hyperstimuláku bojí, jsem prostě pako já vím, ale přijde mi hodně divný, že bych po první injekci už vaječníky cítila, proto raději sosám voděnku ve velkým už teďka :grinning:
11. srp 2010 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni tak to jsem zvědavá teď se mě momentálně čas staršně táhne
11. srp 2010 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
no jsem fakt moc zvědavá jak na Puregon zareaguju :fearful:
11. srp 2010 ve 13:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka tak dipherelin mě nic neuděla až ten Puregon je to tak zajímavý že každá reagujeme opravdu jinak :grinning: ,a jesště jedna věc na to že jsem měla jen 4 foli a z toho 3 vajucha nepoužitelný ,tak jsem byla příšerně nafoukla
11. srp 2010 ve 13:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka přeji aby jsi měla pěknou úrodičku a hlavně kvalitní
11. srp 2010 ve 13:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka ...a moc bych to pití taky nepřeháněla, psala to myslím i kveta, že to může být ku škodě, hormony se vyplaví rychleji z těla, a pak ty hladiny, kterých se doktoři snaží injekcemi dosáhnout jsou zase jiné než by měly být... Zvlášť těď, když začínají folíci růst bych nedělala nic, co by mi ty hormony z těla mohlo dostat ven... Počkej na ten 1.UTZ :wink:
11. srp 2010 ve 13:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni dobrej poznatek ,vetší množství tekutin by to mohlo takle skresli??,nebo spíš pokazit
11. srp 2010 ve 13:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka no peti... pokud nejsi zvykla moc pit, tak bych to s tim pitim neprehanela a pockala az na prvni ultrazvuk!
11. srp 2010 ve 13:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@raduza2 já nejsem doktor, ale myslím, že na tom něco bude...
11. srp 2010 ve 13:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kveta diky kveti :wink:
11. srp 2010 ve 13:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni aháááá, takže zahazuju flašku s připravenou vodou :grinning: Tak snad 3 litry nevadí, nééé? Měla jsem teda v plánu pít 5 litrů denně, ale asi to teda nechám až po OPU, když říkáte.....Necjci v žádným případě vyplavit hormony, folíky musí růst a růst a růst :grinning:
11. srp 2010 ve 13:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni a jak je to s těma bílkovinama a vlákninou? ta prý může OHSS taky zmírnit......co Ty na to?
11. srp 2010 ve 13:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka jojo piti vody a bilkoviny zmirnuji OHSS a hlavne tez odpocinek! ja OHSS mela po OPU a to bylo tim, ze jsem mela tech 22 vajicek :wink: takze o neco vic. mela jsem jen mirne stadium, ale presto jsem dostala kapacku.
11. srp 2010 ve 13:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka spráááááávně! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: 3 litry max, prostě tak, jak piješ normálně. Až kdyby ses u 1.UTZ dozvěděla, že folíci překročili dvacítku, tak pak bych se hned zeptala, jestli začít pít hned nebo až po OPU :wink:
11. srp 2010 ve 13:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
@drndapetka bílkoviny jsem někde četla, ale jak se ukázalo, kolik toho jsem schopná snést, tak jsem se o to přestala zajímat, protože OHSS se dočkat nemůžu (hrozí jen u více vajuch). Takže jestli to pomáhá, nevím. Každopádně bych asi spíš dala na bílkovinnou stravu (maso, mléčné výrobky) než nějaké doplňky. Třeba ty někdy zmiňované nutridrinky bych nepila apod., protože (jak už jsem jednou psala), ty jdou na váhu :wink: Kupovala jsem je dědovi, když po operaci nemohl moc jíst, aby přibral :slight_smile:
11. srp 2010 ve 13:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pampeliska36 moc mě to mrzí já tomu tak věřila třeba se zadaří přirozeně to člověk nemuže nikdy vědět.ty jo už do roboty chci tě jen upozornit že jak se dostaví MC po vysazení léku bydu hustá nebo já to tak vždy měla hodně silná dost bolestivá a já i zvracela jak ze měn šlo moc té krve
11. srp 2010 ve 13:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vodni tak už jsem zase klidná :grinning:
11. srp 2010 ve 13:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek