• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Čekání po ET, jak se zabavit, aby to utíkalo?

27. ledna 2014 
Poslala bych ti srdíčko,ale už bohužel nemám :frowning2: Tak aspoň :astonished: :slight_smile:
25. říj 2013 v 17:26  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@radka78 Radu já když zaschnul ten test tak šilhám očima div nevypadnou z dulku u okna zda tam ještě je :slight_smile: já tomu moc nevěřím,ale děkuju :slight_smile:
25. říj 2013 v 18:12  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@radka78 Strašně mě to mrzí Radu a já tu řeším pidi ducha,když ty prožívám takové trápeníčko :frowning2: a jsem na tom stejně jako ty a pěknej pesimista a už něvěřím...zrovna jsme dneska říkala manželovi,že člověk by se ani tak netrápil,kdyby věděl že může jít do toho znova,ale ne každej může právě kvůli financím :frowning2: no pokud nám se ted KET nepovede,tak už jsme dohodnutí s rodinou na půjčení na 2 IVF :frowning2: A i ti závidím,že se zítra opiješ a užiješ si narozeninové oslavičky,já musím počkat jak mě dopadne krev a ultrazvuk,ale doufám že na jedničku aa pak to pití nebudu závidět nikomu :slight_smile: :slight_smile: vtipkuju,snažím se povzbudit,ale nejet tebe ale i pořádně sebe :slight_smile: A je krásné že máš skvělého manžela,také takového vlastním :slight_smile: a jsem ráda že jsem k němu jen tak přišla :slight_smile: :slight_smile: je mladší o 6+ let,ale on mě vaří,pere,žehlí peče,no prostě se vším pomáhá co se známe a dneska volal asi už 10 krát a já mu bulela do telefonu a on mě tak krásně utěšoval :slight_smile: A s těma kila,a,ani nemluv,jáse stydím fakt mezi lidi a ve všem si přijdu jak koule,já přibrala i přes ruce,nic mě není a mám vztek,kdyby to aspon k něčemu bylo to přibírání po hormonech vid :slight_smile: Omlouvám případné překlepy a můj dlouhý monolog.Dnes to ze sebe prostě musím dostat :slight_smile: :dizzy_face:
25. říj 2013 v 18:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 A neobjevil se duch po zaschnutí i na tom mamatestu? Nebo jsi ho vyhodila?
25. říj 2013 v 18:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@radka78 Děkuji moc :dizzy_face:
25. říj 2013 v 18:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@majka43 Ne ne,na mamatestu ne,nu zkusím další v pondělí,na testování já jsem trpělivá,ale zatím se mě to nevyplácí :dizzy_face:
25. říj 2013 v 18:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 Zdeni,mám o osum let také mladšího partnera:slight_smile:...lepší zkušenost nežli se starším,ale je to individualní a jak píšeš,snad tisíckrát mi volal a psal a uklidnoval...už je mi trošku líp:slight_smile:
Moc držím palce:slight_smile:....nevadí mi,že tu píšeš o pididušíkovi i já jsem psala a holky třeba neměli nic,od toho ta diskuze je:slight_smile:
25. říj 2013 v 19:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj holky. Ctěla bych radu. Jakmile jsem vysadila prednisol a utrouš, tak jsem se do 2 dnů osypala. Nejdříve se to projevilo na pleti. Pupínek vedle pupínku. Přijdu si jako puberťák. :frowning2: Teď to mám i na nohách, rukách, zádech...Hormony asi způsobily své. Je to normální? Měla jste to některá?
27. říj 2013 ve 12:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anzet Tak to ti teda nezávidím,já naposled po ET co jsem vysadila nc.A navíc vždi před MS mám plnou pusu uhříků ,teda 2 či 3 a ted mám plet čistou jak lilie ted po KET,ale léky pořád teda beru než bude krev,tak nevím.A svědí tě to? :unamused:
27. říj 2013 ve 12:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 jenom trošičku.
27. říj 2013 ve 12:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@anzet Tak to máš teda nějakou alergickou reaci asi než si dělo zase zvykne bez hormonu. :unamused: Tak snad ti zítra lékař poradí :slight_smile:
27. říj 2013 ve 12:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobré ránko.Tak dneska 17 deb po KET opět udělán test a prdlačka :unamused: ducha jen vykoukávám a po pravdě vůbec nevěřím,že se dozvím na krvi a ultrazvuku pozitivní zprávu.To už jsem vzdala :unamused: Dělala jsem test citlivost 25 viz horní test a mamatest 10 dolní proužek :frowning2:
28. říj 2013 v 07:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 no tak takhle jsem je mela presne ja..:frowning2:
28. říj 2013 v 11:40  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v listopadu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
28. říj 2013 ve 12:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky,můžu se k Vám přidat.Jsem po 3 IVF,z 2 IVF máme skoro 3 letou holčičku.Jsem dneska 7 den po ET,ráno mě svrběla ručička si udělat TT a co myslíte,no udělala jsem si ho.Příjde mi,že tam vidím dušíška a říkal mi synovec,že ho tam taky trošku vidí,tak snad.Další zkusím až ve středu,to by oficiálně měla přijít ms,tak doufám,že půjde o dům dál.Moc tomu nevěřím,že to výjde,páč mi po 5 denní PK zaváděli embryjko ve fázy kompaktní moruly,ale tak uvidíme,měla jsem jen 2 vajíčka.
28. říj 2013 ve 14:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 By mě zajímalo, jestli to přeci jen někomu ze "staré party" vyjde. Zatím všichni postupně odpadáme. Zdeni, ty nevěš hlavu, počkej si na krev. Testy jsou nespolehlivé a nic to neznamená.
28. říj 2013 v 17:23  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@anzet Děkuju snad jo,já totiž nic nepocituji,krom občas prsou a žilkám na nich,které jsem tam neměla,ale je mě to divné 17 den po KET pidi duch sotva viděti a na testu s citlivoatí 25.No bazálka je asi ted mimo hru že jo,když beru léky hormonální? :wink:
28. říj 2013 ve 20:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 Ahoj, tak jsem nakoukla, vím , že jsi dneska chtěla testovat. Uvidíš ještě , jak dopadnou testy z krve, někomu ty domácí neukazují, však jsme si to tu psaly. Kdy jdeš na krev? Moc držím palce. Ta prožilovaná prsa jsem vždycky měla taky na začátku těhotenství, vlastně až do konce, pak se žilky začaly ukazovat všude.
@anzet Doufám, že já a pejejak už neodpadnem a ostatní se k nám časem přidají :wink: .
@zazy Vítám tě a přeju hodně štěstí a pevné nervy do dalších dní :slight_smile: .
28. říj 2013 ve 21:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eva118 Děkuji je to od tebe hezké,na krev jedu ve čtvrtek i na ultrazvuk.Tak jsem jen dneska prubla a duch zase jen na testu citlivost 25,mamatest 10 prd :slight_smile:Leky beru pořád do krve,no a MS jsme měla mít v pátek,ale prý ji drží léky,teda asi hlavně ten Estrofem,ale psali tu i holky ,který ji dostali i po něm :slight_smile: A ty a pejejak neodpadněte,vy musítě být držáci a povzbuzovat at se co nejdřív přidáme :slight_smile:
28. říj 2013 ve 21:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 Ty mamatesty jsou na nic, na ten nekoukej. Na tom horním dušíka vidím, přeju ti, ať to vyjde!!!
28. říj 2013 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@eva118 Děkuju a když čtu všude různě diskuze tak všichni si nemohou vynachválit mamatest 10,ale lékarnice mě ho teda taky nedoporučovala a nabídla mě obyčejný Unimarkt citlivost 25 a duch je no :slight_smile: tak finále krev ta to rozlouskne :slight_smile:
28. říj 2013 ve 21:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 No já právě tady v diskuzích novějších četla, že ty mamatesty se zhoršily, neukazují. Já měla taky citlivost 25 z rossmana a byl v pohodě.
28. říj 2013 ve 21:55  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Zdeni já ted testovala 7 den po ET,tím samým testem,co ty,myslím ten vrchní,a taky tam mám takového dušíka
29. říj 2013 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,tak co jak vám to utíká.? :wink: ..mně teda nikdy rychle......
29. říj 2013 ve 23:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky děvčata,tak toto jsou moje testíky,ten vrchní je 7 den po ET a ten druhý 9 den po ET
30. říj 2013 v 15:07  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
Radost asi předčasná,začala jsem v noci špinit,zítra má dojít ms,tak uvidíme,co ztoho bude
31. říj 2013 ve 12:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zazy ahoj, nakukuji k vam asi tyden, jsem 3.den po et...ja byt tebou, tak nevzdavam nic. Carecka ti krasne zesilovala, spinit muzes, ale nemusi to nic znamenat. Drzim palce :slight_smile:
31. říj 2013 ve 12:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zdenka35 Tak jak? :wink:
31. říj 2013 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky,jak se všichni máte?
@zazy špinění nevadí,čárka krásně zesílila,bude to v poho :wink:
@anzet a jak ty?
31. říj 2013 v 18:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky,trochu z něčeho jiného prosím Vás,co se mi nestalo,potřebovala jsem nutně utrogestan asi před týdnem,došel mi a hlavně já si ho musím celý hradit...tak jsem napsala jedné paní,jenže přišel mi později a hlavně,mezitím jsem ho měla předepsaný od gynekologa a tam jsem tedy doplácela na jednu krabičku asi dvacku,takže se mi více vyplatil a hlavně:asi dva dny potom už jsem zjistila,že ho nepotřebuji a měla bych 4krabičky navíc a co s tím?a od ní i s poštovným za 125kč dvě krabičky,moc jsem se jí omlouvala,at se nezlobí,ale že si ho teda nakonec vyzvednu,ale až ted v pondělí,ikdyž ho nepotřebuju:Napsala mi,cituji:At si je laskavě vyzvednu zejtra,že jinak to bude řešit jinak!a že 125kc je pro ní hodně peněz!
jako byla jsem z toho docela dost paf!jako co vy na to?a jako co to znamená,že to bude řešit jinak?
31. říj 2013 v 18:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek