Ahoj. Jsem tu dnes poprvé. V pátek jsme byli na vstupním pohovoru při plánování IVF. Je tu také někdo z Karlových Varů? 🙂
@sal80 strach..tak ten chápu..také jsem ho měla...ne z toho kolotoče kolem, z různých vyšetření, stimulace atd..to ne to jsem zvládala dobře..měla jsem vynikající lékaře suprový Car..takže tohle mě nedělalo problém...
strach jsem měla vždy z toho..zda bude dost vajíček, zda budou kvalitní, kolik se jich uchytí a halvně jestli se udrží v mém těle..to je to nejhorší ta nejistota to čekání na výsledek a pak to obrovské zklamání když to nevyjde...
My jsme se s manželem snažili přesně 4 roky..podstoupila jsme nejdříve 3 IUI, své 1 IVF a následně 1 KET..ani jednou to nevyšlo...poslali nás na genetické a imunologické vyšetření, pak jsem byla na laparaskopii, hysteroskopii, chromopertubaci....po těchto zákrocích jsme šli na 2 IVF bohužel opět nic...
dala jsem si tedy žádost do Lázní, že to před 3 IVF zkusím tam třeba mě to pomůže...dost jsem si tam psychicky odpočinula a i fyzicky mě bylo také mnohem lépe...můj lázeňský lékař mi doporučil co nejdříve po příjezdu domů podstoupit 3 IVF..ještě v lázních jsem se objednala do Caru.vše jim vysvětlila, tak jak se věci mají..řekli přijeďte hned až se budete vracet domů, udělali se potřebná vyšetření před IVF a v loni den před Štědrým dnem jsem začala se stimulací....v lednu 2011 bylo tedy 3 IVF a to bylo konečně úspěšné..takže možná, že právě ty Lázně pomohli...i když pravda je, že mé 3 IVF bylo celé jiné než ty předchozí, změna léků, změna stimulace poprvé jsme si nechali udělat AH a poprvé jsme si nechali zavést 3 embria...no a z toho se nám uchytila naše Maruška..
Takže se neboj..jednou to vyjde a věřím, že u vás se zadaří hned na poprvé..
mám spoustu kamarádek, kterým se podařilo otěhotnět hned na 1 IVF..