IVF ve 35 letech

marcellkaks
15. kvě 2019

Zdravím,
Čeká nás první návšteva Caru ( už aby to bylo )
První těhu na prvni pokus v 19 letech -porod kluk ,druhé těhu prvni pokus v 21 letech a porod kluk ,třetí těhu 26 let a mimoděložní odebrán lev.vejcovod za tři měsíce sem otěhotněla znovu a ctvrté těhu porod holka. Za dva roky 28 let paté těhu a opet mimoděložní a odebrán druhý vejcovod.
Pak šílený období, rozvod...6 let mám nového partnera pres rok manżelé. Vědel hned , že normalni cestou to nepujde. Verdikt tri deti stačí 🙂 Jenže jsme malem uhořeli v domě a já mu to jeho "vlastní" dítě chci dát. Vím,že jen IVF, za 14 dní do Caru. Věk oba 35 let. Čím starší sem, tím sem větší magor 🙂 krom jedné kamarádky to nikdo neví a mě z toho hrabne 😀 Co můžu studuji na googlu 🙂
Ale potřebuji s někým o tom " mluvit ". Hrozně si přeji, aby to vyšlo.
1) Myslíte, že to výjde když už jsem x otěhotněla ?
2) Beru kys.list. mohu jeste něco udělat ?
Manžel bere zinek a selen.
3) Myslím, že AMH, prodloužená kultivace, PICSI s tím vším počitáme.
Děkuji za jakoukoliv odpověď, myslím, že mi fakt hrabe 😉









Manžel bere zinek, selen. mražení

andrejkabarankova
Autor odpověď smazal
Zobraz
soleilll
15. kvě 2019

@marcellkaks Mám obě děti po plných IVF cyklech, druhé jsem porodila v 36 letech, tzn. jsem byla stejně stará, jako ty.
1. určitě to vyjde, je jen otázkou, na kolikátý pokus (buď realista - napoprvé je šance max. 30%, ať si statistiky center píšou, co chtějí)
2. zatím je i ta listovka předčasná - počkej na výsledky vyšetření a stanovení postupu
3. rozhodně doporučuju si připlatit za prodlouž. kultivaci, ale ICSI a PICSI až podle výsledků vyšetření (pohyblivost, počet a kvalita spermií) a AMH může být dost zavádějící (třeba já mám PCO, takže výsledek je úplně mimo mísu)
4. držím palce, ikdyž osobně nechápu, že chceš tolik dětí - mě by hráblo! 😀

marcellkaks
autor
16. kvě 2019

@andrejkabarankova Děkuji a gratuluji k holčičce.

marcellkaks
autor
16. kvě 2019