Na kolikátý pokus se vám zadařilo IVF?

maja1111111
29. kvě 2016

Ahojky zajímá mě kolikátý pokus se vám zadařil při IVF ?

anina32
30. kvě 2016

Nám se zadařilo hned 1.IVF na první pokus, ze dvou zavedených embrií se jedno uchytilo a 4 jsme ještě dávali mrazit. Pak jsme chtěli ještě další mimčo, 3xKET bez úspěchu, potom celý cyklus 2.IVF ze kterého bylo jenom jedno embrijko a nakonec se ani to neuchytilo. Nevím proč to tak bylo, měla jsem stejné lékaře i postup. Vlastně musím být ráda že se zadařil ten první pokus, protože po tolika neúspěších by jsme do dalšho už nešli. Synovi budou čtyři roky a je to naše štěstíčko.

wwerru
30. kvě 2016

@anina32 ahoj a muzes me popsat co IVF vsechno obnasi? diky moc

anina32
30. kvě 2016

@wwerru Ahoj, samotné IVF začíná stimulací vaječníků, den po začátku menstruace jsem si začala píchat hormony, které měli za účel aby dozrálo více vajíček naráz, asi po 10 dnech mi vajíčka pod narkózou odsáli a manžel odevzdal sperma. Při klasickém ivf se vajíčka společně se spermatem dá do zkumavky a spermie samy oplodní vajíčka. My jsme kvůli špatné kvalitě spermatu připláceli metodu ICSI, při ní jsou vybrány nejkvalitnější spermie a ty jsou přímo do vajíček vpraveny injekcí. Pak se embria nechaly kultivovat a asi počtyřech dnech mi byly dvě zavedeny do dělohy a zbytek zamražen. Následovalo dlouhých 14 dní čekání na to až test ukáže jestli povedlo nebo ne.

maja1111111
autor
31. kvě 2016

tak to je asi do jiné diskuze ne!!!

bubinko1506
31. kvě 2016

nam sa podarilo 1.IVF-ET. na vklad nam zostali dve embrya, uchytili sa obidve, ale bohuzial to skoncilo potratom. nasledovalo 2.IVF - ET neuspesny, KET uspesny a som v 20tt. pri oboch cykloch som mala dlhy protokol, tie iste lieky, akurat pri druhej stimulke som mala nizsie davky liekov.

marketaryzi
31. kvě 2016

Podařilo se nám až 3. IVF. Z tohoto cyklu nám zůstal i 1 mražáček a i ten už je na světě. Takže se vydařil až 3. a 4. ET. Přeji vám, ať vám to vyjde dříve než nám 🙂

thebe
31. kvě 2016