• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Najde se někdo, kdo je také po 1.KETu?

22. srpna 2014 
@mindinka MIndinko dekuju moc... :dizzy_face:
27. únor 2011 ve 22:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kenya83Ty jo, skvely strankY!!!!! Fakt bomba!DIKY! http://www.ivf.ca/duedate.php

27. únor 2011 ve 22:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte :slight_smile: tak sme doma z KO. Dnes 21 deň po KET na UTZ plodový vačok 10mm a prítomný žĺtkový vačok. Trochu ma dr. vystrašil mám hematón 6mm tak sa musím šetriť a oddychovať, lebo možem z toho špiniť alebo krvácať. Máte s tým niektorá skúsenosť? O 7 dní ideme opať na sono na KO. Mám strach :frowning2:
28. únor 2011 v 10:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kenya83 Ahoj bohužel s hematonem zkušenosti nemám, ale myslím si že nemusíš mít strach, jinak moc gratuluji, to je nádhera. :slight_smile:
28. únor 2011 v 11:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kenya83
ahoj, já jsem měla hematom, už si nepamatuju jak velký ale mám pocit, že byl větší. Občas jsem i krvácela. Vždy mě ujistili, že vše je v pohodě. Ale opradvu se šetři, a neděs se. Hematom má velké množství těhotných žen. Hodně štěstí
28. únor 2011 v 11:30  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mindinka @klara.k ďakujem :wink: dúfam, že bude maličké v poriadku :wink:
28. únor 2011 v 11:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kenya83 Bud v klidu a hezky odpočívej, určitě bude miminko v pořádku a krásně poroste. :slight_smile:
28. únor 2011 v 11:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kenya83 To je krásný :wink: Máš i fotečku? Asi na ní ještě nic moc není vidět, co? S váčkem si taky myslím, že nemusíš mít žádný strach. Určitě to bude v pořádku. Hodně se šetři, políhávej :slight_smile:
28. únor 2011 ve 12:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ronecek ďakujem moc :slight_smile:
28. únor 2011 ve 13:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Holky
chtěla jsem se zeptat nemáte některá zkušenost s warfarinem na ředění krve??? :frowning2:
28. únor 2011 ve 13:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda Ahoj, s warfarinem ne, ale s redenim krve jo. Redila jsem se cele tehu a sestinedeli, lekem,ktery se jmenuje clexane.Podkozni injekce do bricha kazdy den....treba to bude neco podobneho....
28. únor 2011 ve 13:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@vered ahoj veredko,holka moje,tak ty už máš ode dneška zase u sebe novou naději :dizzy_face:?Moc na Tebe myslím a přeji ať vám to do třetice už opravdu vyjde :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:
28. únor 2011 ve 13:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holcinky, tak sem si byla pro spuntiky..pro ty maly tecky.. :dizzy_face: Prezily v poradku rozmrazeni, strasne sem si oddychla a ted uz se snad zabydlujou! :wink: Tentokrat jsem pri transferu nemela muze, musel hlidat malyho, ale cekali na mne kousek od salu a pred transferem jsem dostala od obou poradny pusinky pro stesti! :slight_smile:

@kenya83 Ahoj, moc hezkej bobanek :slight_smile: :slight_smile: tak at hezky roste. :dizzy_face:
S hematomem tohohle typu moc zkusenosti nemam....a doktor nerikal proc se tam udelal??Redis si krev???
Bude to vsechno v poradku, hezky se opatruj a odpocivej!!! Drzim Ti palecky, snad se vstreba...papa
28. únor 2011 ve 13:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor

@luucia Kdepak se nám touláš,určitě diskutuješ v tématech Těhotenství :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: Zajdi taky za náma,pojď :slight_smile:
28. únor 2011 ve 13:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@kenya83 krásná fotka :slight_smile: ,ať vše pokračuje,jak správně má a hematom se vstřebá :wink:,odpočívej a bude vstřebanej :wink:
28. únor 2011 ve 13:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sandol Jeee ahoj Sandolicku, :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: jses moc hodna ze jsi na mne myslis,dekuju!!!! taky moc doufam ze to vyjde uz to je muj treti transfer od rijna...tak snad do tretice vseho dobreho!!!! :wink: Bobani se hezky rozmrazili, tak doufam ze budou bojovat dal a ze i moje hormony budou pracovat tak jak maji. Mam to tentokrat 100procentne nativ, nedostala sem ani ovitrelle, vubec nic...tak at se moje telo ukaze a je to jako s Josikem. :slight_smile: !.
A co Ty??Jak se citis, co porad delate s Fickem???? :slight_smile:
28. únor 2011 ve 13:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vered Ahoj veredko tak hodně štěstíčka a at se krásně mimísci zavrtají a ty nám za pár dní hlásíš samé dobré zprávičky. :slight_smile:
28. únor 2011 ve 13:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vered a můžu se tě prosím tě zeptat,proč jsi tu krev ředila???Já se léčím už 11rokem na hematologii,brala jsem poslední 4roky jen anopyrin ale v prosinci jsem měla trombozu na levé ruce a nasadili mi warfarin dnes jsem byla na kontrole,čekala jsem že mi ho brzy vysadí protože už se mi to upravilo a ten doktor ví ,že máme jit na ket a on mi dnes oznámil že prej až za rok :frowning2: jsem z toho celkem dost špatná,nechápu to ...
28. únor 2011 ve 13:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda To vis ze muzes. Zjistili mi ze mam Leidenskou mutaci, v heterozygotni forme, to je ta lehci forma. Pri prvnim tehu se o tom nevedelo a krvacela jsem od 11tt az do 22.tt a pak jsem muselaporodit...teprve pak prisli na LM a rekli mi ze dalsi tehu budu muset pichat clexane na redeni krve. Kdybych mela trombozu tak by se na to prislo asi driv a nemusela jsem o mimi prijit, ale ja nebrala v zivote zadnou antikoncepci, udajne hormony zpusobuji trombozy, u lidi jako jsem ja. A ten warfin je taky injekce a jake mnozstvi pichas?? Proc az za rok to nechapu! A mas nejakou trombofilni mutaci?????
28. únor 2011 ve 14:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
ne jsou to prášky,beru dva dny po půlce ,pak 1,dva dny nic ,další den 1 a v neděli nic a to se opakuje pořád dokola.Já taky nevím proč až za rok příjde mi že mi to ten doktor dělá naschvál a dnes mě to fakt dostalo.Ze začátku mi říkal tak 3měsíce -max půl rok a dnes jsem se ptala jak to vypadá a on mi řekne za rok -nechápu to :frowning2: přitom ví že máme jit na ten ket byli jsme 31.10 na prvním ivf a nepodařilo se a zustal nam jeden mražáček,když jsem se sním o tom bavila hned po novém roce tak mi řekl at si dítě adoptujem.fakt nevím,tak jak jsem byla v pohodě když mi tady kočeny psaly že i s jedním mražáčken jsou těhu tak mě to tak nabylo a ted tohle. :frowning2:
28. únor 2011 ve 14:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda : warfarin se užívat v těhotenství nesmí, protože je teratogenní. Dělal Ti dr kontrolní ultrazvuk té končetiny, kde byla trombóza? A jak dlouho užívání warfarinu?
28. únor 2011 ve 14:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Na doplera jdu ted 8.3. měla jsem tu trombozu na levé ruce a minule na tom vyšetření byli ještě nějaké zbytky to jsem byla 18.1.Warfarin beru od ledna před tím jsem měla injekce fraxiparin ,tak jsem si myslela když se mi to upraví že by mi znovu dal ty injekce,tak nevím :angry:
28. únor 2011 ve 14:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda Aha, to je teda zvlastni, takze ty nemas zadnou trombofilni mutaci zjistenou?? Proste jsi mela trombozu...
Ten doktor to je hematolog?? Zkus najit jinyho anebo se poradit v Caru. Treba Ti muzou nasadit taky injekce na redeni krve. Taky tu jeste existuje forum na trombofilni mutace, nevim presne jak se jmenuje, ale zkus se zeptat holek tam. S praskama ja nemam zkusenost, vim ze nektere holky berou anopyrin a to kdyz maji mutaci MTHFR ale ta moje je asi horsi a proto ty injekce.
28. únor 2011 ve 14:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mindinka ahoj mindinko, dekuju za pranicko, snad to tentokrat dobre dopadne. opatrujte se s mimiskem, papa :dizzy_face:
28. únor 2011 ve 14:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vered no anopyrin beru taky ,ten mi zustal.Chci ted právě poškat na toho doplera(to vyšetření ultrazvukem) to mám 8.3. a na hematolku jdu 14.3. a pak si zajdu do Reprofitu za dr.Machačem .Jen mě to prostě rozhodilo :unamused: tento doktor je hematolog,jo a ještě mu říkám že mi z toho warfarinu hrozně padaji vlasy ,taky to moc nepřidá na klidu a on mi odpověděl že mu taky padaji vlasy .No prostě mě dnes fakt srazil na kolena,chce se mi z toho brečet :frowning2:
28. únor 2011 ve 14:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda : a na té levé ruce to bylo po nějaké kanylaci? protože to je taková neobvyklá lokalizace. Jinak správně warfarin 3-6 měsíců dle ultrazvuku, pak se může warfarin vysadit. To bych asi počkala, KET je věc odložitelná, jiank injekce miniheparinu od horm. stimulace před KETEm
28. únor 2011 ve 14:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda : užívat anopyrin spolu s warfarinem je nesmysl :frowning2:
28. únor 2011 ve 14:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spunda ach jo, to je nejakej blbec :frowning2: .Zkus zmenit doktora.....a porad se urcite v Caru. Myslim ze budes moc jit driv jak za rok!!Drzim palecky!!! :dizzy_face: :dizzy_face:
28. únor 2011 ve 14:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@cell já stejně počítala že na ten ket by se šlo až v květnu jen mě tím dnes nějak rozhodil,tu trombozu jsem měla z ničeho nic prostě se mi kolem 25.12.začala nafukovat ruka od krku dolů a hrozně to bolelo,já před tím nikdy trombozu neměla tak jsem ani nevěděla co se děje.Léčím se na trombocytemii už 11rokem ted jsem byla víc jak 4rky v pohodě jen na anopyrinu,prostě jsem měla super závěr roku :unamused: taky jsem počítala tech 3-6měsicu ale rok???Ted mi v červnu bude 39 let takže mě trochu tlačí i čas..
28. únor 2011 ve 14:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@cell Tak nekdo taky nosi pasek a ksandy najednou :wink: Mas samo pravdu.
28. únor 2011 ve 14:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek