Ovitrelle a až za dva dny IUI

cicorecka
3. únor 2018

Holky, v tomhle jsem úplný začátečník a nějak to na mě padlo. Dnes jsem byla na UTZ, folikul 22mm, doktorka řekla, ať si dnes píchnu Ovitrelle a v pondělí na inseminaci. No a přepadá mě strach, jestli tu ovulaci neprošvihnem.. Když máme zákaz sexu, folikul v téhle velikosti prý obvykle praská a ještě se to podpoří hormony... Já nejsem z těch, co by každý cyklus probrečely, ale když už mi v Gennetu dali takovou naději, že to vypadá dobře... tak to prostě na mě nějak dolehlo 😂 Máte některá s takovým postupem zkušenost? Ovitrelle a až za dva dny IUI? Takhle velký folikul? Prosím o jakoukoli zkušenost nebo utěšení 😅

hance89
3. únor 2018

@cicorecka po píchnutí ovitrelle dochází k ovulaci do 48 hodin, tak proto až za dva dny. Taky jsem to tak měla, píchnutí a za dva dny nástup 😁

rennni
3. únor 2018

Jestli jsi měla 22mm ráno/dopoledne, tak bych se trošku bála, že by mohla být ovulace už zítra. Folikuly rostou 2mm za den, a to by měl v pondělí už 26mm... Folikuly praskají mezi 22-25mm, ale je to individuální.

natysnovec
3. únor 2018

@cicorecka ahoj ja mela 2014 inseminaci a neuspesne....po nejakem mesici prisla dcerka sama.A ted jsme se snazily a taky jsem brala clostik na ovu protoze spontane ji nemam folikul krssnejch 20mm pichli mi ovitrelle a brala jsem duphaston1-0-1 a ejhle...tehu...🙂🙂

natysnovec
3. únor 2018

@cicorecka jo a myslim si ze pokud pujdete v pondeli rano ze by jste to mely s klidem stihnout.Me praskl po ovitrelle druhy den vecer..a to vim na 100% protoze sem jela do nem s silenejma bolestma...a meli jsme sex ten den v pichu a pak ten dalsi den ty spermij jsou cilejsi po nejake te delsi pauze...nebuuuj to vyjde!!!!

cicorecka
autor
3. únor 2018

Díky holky. Tak uvidím. Kvůli zákazu sexu je to prostě buď a nebo v pondělí... tak mi držte palce :D

veronikaopava
29. kvě 2021