Utrogestan a Estrofem. Mohou způsobovat falešné duchy?

sadovka
25. srp 2019

Ahoj holky, chtěla bych se Vás zkušenějších zeptat, zda tyto léky můžou způsobovat falešné duchy? Děkuji

dadavdadav
25. srp 2019

@sadovka Ahojky. Myslím si, že ne. Mám s nimi dost zkušeností a nikdy při opravdu negativním těhu mi ducha neukázal.. hodne stesti🙂🍀

luciebx
25. srp 2019

Tsky sem tyto léky používala a falešný duch nebyl

sadovka
autor
25. srp 2019

@dadavdadav , @luciebx , děkuji za odpověď holky. Já mám své první KET, před tím nedošlo ani na ET, takže jsem takový nováček,že všeho vyhukana 🙂 no a dnes jsem teprve 5 den,jsem lovitel duchů,ale zdá se mi, že se tam něco rýsuje. Nebo myslíte, že je to jen mé zbožné přání? 😑

dadavdadav
25. srp 2019

@sadovka já bych teda řekla, ze tohle je opravdova druhá carka🙂🙏👍🏻 I paty den muže být takhle. A když beres hormony mas řízeny KET a urcite jsi predtim Ovitrelle injekci neměla. Ta by způsobila falešné duchy. Tak jen tak dal🙂 přidej se k nám do skupinky IVF asistovaná reprodukce😊

dadavdadav
25. srp 2019

@sadovka ještě bych zkusila třeba dr Maxe ať mas srovnání

sadovka
autor
25. srp 2019

@dadavdadav tak to je úžasné, snad máš pravdu,mooooc bych si to přála, ostatně jako všechny holky po IVF. Mám nakoupeno více testů různých značek,ale teď si říkám,že vydržím alespoň ještě 2 dny, abych mohla porovnat jestli čárka sílí nebo ne. Myslíš IVF asistovaná reprodukce obnovena skupina? 🙂 Moc ráda se přidám, děkuji

dadavdadav
25. srp 2019

@sadovka ideál je dělat je obden pak vidis aspoň rozdil🙂 ale u holek je videt rozdíl i každý den. Ja delala obden. Jasne. Skupina je aktivní. Každý den jsou tam různý dotazy a pribehy😉

dadavdadav
25. srp 2019

@sadovka je to název jen. IVF asistovaná reprodukce

sadovka
autor
25. srp 2019

@dadavdadav děkuji,jdu to omrknout 🙂

kristynkal
25. srp 2019