• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Způsobuje Pregnyl či Utrogestan zduřelé bradavky s výtokem?

22. dubna 2013 
Ahoj,
jsem po ET. Minulou sobotu v 21:00 jsem si píchla Pregnyl 2x5000, v pondělí odběr, ve čtvrtek po 3 dnech ET 8-mi buněčného embrijka. Podle http://www.gest.cz/cz/crm_ivf_ivf.php?pg=5 (pokud se embrijko dobře vyvíjí, což do ET se dobře vyvíjelo) je nyní embrijko dle článku !Nejvyšší stadium časného embryonálního vývoje - expandovaná blastocysta s patrnou dutinou blastocoelu".

No a proč píšu - snažila jsem se všude na diskuzích najít, zda Pregnyl může způsobit jak zduřelé bradavky, tak i výtok z nich, když si je zmáčknu. Všimla jsem si toho včera večer, do té doby ne. Dávám to za vinu Pregnylu, protože embrijko by se mělo hnízdit až dneska večer, ale nikde se o tom nic nepíše... Test kvůli přítomnosti Pregnylu jsem si dělala současně s ET a byl vlemi slabý duch. Co mi nejde do hlavy, že jestli mi toto Pregnyl nezpůsobil hned po injekci, proč až teď? Nebo je to vinou Utrogestanu?

Díky za názor
15. pro 2012 v 09:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Po Pregnylu jsem měla silné bolesti v prsou - prsa byla oteklá, z levého slabá tekutina, intenzivní bolest v podbřišku, nechutenství, nutkání na zvracení, každopádně bych si zavolala doktorovi, držím palce :dizzy_face:
22. dub 2013 v 10:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek