Co dělat při slabším těhotenském testu? Poradíme vám!
Ahoj, ve středu mi při 4denním zpoždění vyšel pozitivní TT. Stalo se tak neplánovaně a velmi nečekaně i přes ochranu, proto to byl trochu šok. Udělala jsem i digitální a též + (1-2). Objednala jsem se ihned k lékaři, jelikož v současné situaci nepřipadá v úvahu další dítě. Dnes s odstupem 4 dní jsem udělala druhý test, na kterém by již měla být dálnice, ale test slábne. Kamarádka mne nyní straší, že takto to měla u mimoděložního. Máte někdo zkušenost? Já bych odhadovala spíše neprosperující, takto se mi stalo u zamlklého, kdy jsem ovšem poté začala krvácet a proběhl spontánní potrat, kdy nebyla tenkrát nutná ani revize, vše odešlo samo. Zítra jdu k lékaři, ale stejně ve mě nyní jede mnoho myšlenek. Zda, pokud by bylo neprosperující, mohou píchnout něco, co by rozjelo potrat a teoreticky bych se vyhla zákroku (mám doma malého prcka a velmi komplikované možnosti hlídání, takže nejlepší možná varianta)? Pokud by skutečně šlo o mimoděložní, lze jedním provést i přerušení obou vejcovodů, když u sterilizace na vlastní žádost musí být souhlas podepsaný 2 týdny předem? A jak by to bylo případně s poplatkem, když by na vlastní žádost byl řešen jen jeden vejcovod a druhý by mohl být vyřešen ze zdravotního důvodu? Prosím o zkušenosti, velice děkuji. Přikládám foto TT, horní ze středy (4 dny zpoždění), slabší dolní dnes (8 dní zpoždění). Cykly mám pravidelné, takže zítra bych měla začít 6.tt.

Já bych to viděla na biochemko.
Nic lékař nepichne pokud bude tehotenstvi neprosperující tak buď revize nebo tabletka tam je riziko že to neodejde vše ...pokud bys te chtěla sterilizaci tak se platí je lepší vyndat vejcovody je to 100% ochrana a žena i snižuje riziko o 70% rakovina vaječníků jinak když by to bylo mimoděložní udělají to operativně laparo nejspíš a sterilizaci buď hned nebo až za dalsi zákrok ale vše si platite od 8.000kc do 20.000kc