Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Musím dobrat antikoncepci (platíčko) nebo ne?

julie89
6. říj 2013

Pěkný večer, chci se zeptat. Zda dobrat prášky či se nemusí. ( Platíčko)

vlajka1
6. říj 2013

Měly by. Pokud vysadíš před dobráním, určitě dostaneš menstruaci dřív než bys měla. A můžeš si tím rozhodit cyklus. Osobně bych plato dobrala.

nellisek
6. říj 2013

Ahoj já vysadila v pulce, už sem to nemohla vydržet, neustále pobolivani v podbřišku, spinení po styku i mimo. Hruza. Vysadila sem za 4dny sem dostala menstruaci, začala pit každý den kontryhelovy čaj a v pohodě. Jediny co me vadí ze se mi zhoršila pleť. Vim ze se ma dobrat ale u me jediné dobře ze jsem přestala. Jestli mas problémy tak vysad, ale jestli jen kvůli tomu ze se chcete snažit o mimco tak to dober to chvilku počká.

julie89
autor
6. říj 2013

Dekuju za radu. Plato doberu, jeste musim vyresit, plet prasky mi pomohli na akne a kdyz v pauze neberu hned je to znat. :(

nellisek
6. říj 2013

U me je to hrůza ne v obličeji ale v dekoltu, úplně to nesnáším.

eeen
6. říj 2013

Holky, to jste ještě neviděly mě...jak v pubertě možná ještě víc ☹

julie89
autor
7. říj 2013

Pomaha vam neco?

elastiq
8. říj 2013

Také bych plato dobrala, ať si člověk nerozhodí cyklus. Na pleť mi pomáhá zdravě jíst, hodně ovoce a zeleniny, oříšky, semínka, omezit světlé pečivo a hlavně sladkosti. Také škodí ostrá a kořeněná jídla, já vím, že se to dobře píše, ale těžko dodržuje, taky s tím mívám problém, ale zabírá to, občas je dobrý také kopřivový čaj, celkově na pročištění organismu 😉

julie89
autor
8. říj 2013

Tak uvidime uz to doberu nejdriv jsem myslela, ze ne. Je , ale fakt ze uz tech par tablet je zachvili pryc a tehotenstvi chce svuj cas a nema cenu hnat to. Doufam, ze se mi ta plet nezhorsi! Korenena jidlamoc nejim, ale je pravda, ze sladke jo :(

lerynka
17. bře 2015

Ahoj, já vysadila v půlce platíčka, cca 13 prášek v pátek jsem vzala poslední, hrozně mě totiž bolely nohy, pálily žíly, jehličky ve stehnech ... no nedalo se to vydržet. V neděli jsme měli nechráněný styk a v pondělí jsem dostala pseudomenses. Prášky už nechci brát, ale mám strach jestli nejsem těhotná... co si myslíte?

andul123
13. črc 2018

Dobrý den, ráda bych se zeptala. Bolí mě po antikoncepci strašně hlava a jsem citlivá na světlo, doktorka mi řekla buď vysadit ale že si prý rozhodím cyklus a nebo dobrat plato. A teď jak se rozhodnout? Mám vybraných teprve 11 prášku z prvního plata. Je možné že dostanu MS?

alpinka1
7. bře 2019

Ahoj holky. V lednu jsem začala brát HAK (Yosefinne) a od té doby mě neustále bolí hlava a nezabírají mi žádné prášky proti bolesti (ani volně prodejné ani na předpis), někdy se to dá vydržet, ale někdy mám třeba týden v kuse migrénu, je mi na zvracení atd. Jsem rozhodnutá přestat s braním, momentálně je mi tak zle, že mám pocit, že už nesnesu ani jednu tabletku. Jenže jsem teprve ani ne uprostřed nového platíčka. Volala jsem dnes na gyndu, ale byla tam jen sestra. Ta říká dobrat platíčko. Zítra tam bude doktorka, zavolám jí, ale už z té představy, že si večer vezmu další tabletu je mi špatně. Je to vážně takový problém přestat uprostřed platíčka? Nerada bych si způsobila ještě něco horšího... Pořád jsem čekala, že se to nějak usadí, ale už jsem vážně zoufalá.

Sem začni psát odpověď...

Odešli