Na ultrazvuku dutinky v děloze. Co by to mohlo znamenat?

lenickamimi
22. kvě 2020

Dobrý den děvčata prosím o radu dnes jsem byla u lékaře protože mi ještě MS nedorazila je to už 22 dní po dobrani Duphastonu a na ultrazvuku mi ukázal malé dutinky sám si nebyl jistý tt je negativní nasadil mi znovu Duphaston nevíte někdo co by to mohlo znamenat 🤷‍♀️😲

bubinko1506
22. kvě 2020

Ahoj, nemoze to byt cysta? Ak by to bolo tehotenstvo, tak na teste by bolo asi aspon nieco

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@bubinko1506 cystu mám na pravém vaječníku dost často ale nikdy jsem žádné dutinky v děloze neměla i doktor znejistil ptal se kdy jsem naposled dobrala Duphaston

clo1
22. kvě 2020

@lenickamimi doktor má podezření na těhotensví? Jak nebyl jistý? To je zvláštní, pozval si tě na další ultrazvuk??

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@clo1 měl podezření udělal tt a dlouho na něj koukal a pak mi dal znova ten Duphaston akorát řekl že je to zvláštní že vidí dutinky v děloze a že na levém vaječníku mám volnou tekutinu a dal nic jen že mám dobrat Duphaston a až se MS dostaví tak 5 den cyklu mám začít clomiphen 😔

clo1
22. kvě 2020

@lenickamimi no ale duphaston už jsi dobrala a ms stále nikde, tak proč ti dává další balení?? Měl vzít krev na hcg, když si nebyl jistý. :-/ nebo dát injekci na vyvolání ms, když na duphaston nereaguješ

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@clo1 ten jeho postup už mě sere pořád má na všechno čas jakoby to schválně protahoval nebo nechápu proč

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@clo1 taky ti to přijde divný že nevím co se děje MS nikde a teď ty dutinky aahh

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@clo1 co myslíš ty mohlo by to být začínajíci těhotenství 🤷‍♀️

clo1
22. kvě 2020

@lenickamimi no jestli byl test negativní, tak to na těhotenství moc nevidím. Proč nechceš jít do toho caru??

lenickamimi
autor
22. kvě 2020

@clo1 myslím si že to půjde i přirozeně když to šlo před tím normálně jen potřebuji nahodit správně cyklus a hlavně ovulaci chce to jen čas

nika82