Ovulační krvácení. Máte zkušenost?

mimig
26. bře 2020

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli některá z vás má zkušenosti s ovulačním krvácením? Jak dlouho probíhalo, zda samotná ovulace přišla až po ukončení krvácení a zda toto krvácení má vliv na možnost otěhotnění? Stalo se mi to nyní poprvé, 14-16DC, ovulační testy negativní, bazální teplota bez zvýšení, užívám 3.měsíc Utrogestan, ale stále čekám teď na pozitivní ovu test, abych ho mohla opět na zbývající dny cyklu nasadit. Navíc mám cyklus cca.34 dní, takže do samotné ovulace dle "výpočtů" ještě pár dní zbývá... Děkuji za radu 🙂

amazonkajanik
26. bře 2020

@mimig nejsem žádnej odborník,ale vypadá to,jako že ovulace prostě není. Mě mudr dala duphaston,ten jsem začala užívat 16.den cyklu a končila 25. Bez ohledu,zda ovulace byla. Měla jsem to na srovnání,jelikož jsem mívala cykly 27,29,31,32,28. Stačily dva měsíce a byla jsem těhotná

mimig
autor
26. bře 2020

@amazonkajanik A můžu se zeptat, jestli jste i při odlišné délce cyklu měla ovulaci? Případně jste měla ovulační krvácení?

amazonkajanik
26. bře 2020

@mimig ovulace byla,ale ne každý cyklus. Krvácení ne,ale občas mě tlačí,picha nebo pálí,převážně pravá strana. Ovulacni testy jsem dřív zkoušela,ale mijelo se to účinkem. Malého jsme dle aplikace zplodili přesně v den ovulace,ale mám jí brzy po ms,takže to chtělo vypozorovat a pak zadat data,jelikož appka počítá se 14 dnem cyklu

barulina949
26. led 2021

Ahoj, chtěla jsem se zeptat. Nikdy jsem neměla ovulační krvácení, ale poslední dva měsíce jsem po styku s přítelem začla krvácet, ale teď při poslední ovulaci a styku tak jsem měla bez krve. O miminko se snažíme druhým rokem byli jsme i na různých vysetrenich a stále nic až teď mě zarazila ta krev. V sexu jsme pokračovali i během toho ovulačního krvácení, říkali jsem si že je to asi šance k otěhotnění, ale pokaždé jsem dostala menstruaci. Teď ta poslední menstruace byla s vynechanim jednoho dne. A teď čekám na další má se dostavit 7.2. Tak uvidíme.