Proč se ms vyvolává, když nepřijde?

cilkat
10. bře 2020

Holky asi hloupej dotaz, ale jaký je důvod jít na vyvolávací injekci, pokud nepřišla ms? Třeba při nachcipani se mi stává poměrně "běžně", že nepřijde, ale nikdy jsem to neřešila... Prostě přišla další měsíc.

1772
10. bře 2020

Vyvolává se většinou i proto, že další menstruace po delší pauze by mohla být silná a dlouhá. Pokud se snažíte o těhotenství, je potřeba srovnat cyklus. Ale pokud víte, že důvod je v nějaké nemoci a přijde přirozeně později, neřešila bych to a vyčkala.

klea81
10. bře 2020

To jsem taky nikdy nepochopila. Já bych to nechala na přírodě.

atekram42
10. bře 2020

Podle mě se to nevyvolává hned, ale když nepřijde třeba dvakrát za sebou, ne? Když se to stane jednou, tak se to, myslím, nijak neřeší. Řekla bych, že je to kvůli hormonálnímu obnovení cyklu? Aby se to opět nahodilo, když je tam asi nějaký problém. Ale to je jen můj názor, nejsem lékař 🙂

anita003
10. bře 2020

Taky nechápu, tady mají ženské týden zpoždění a hned letí na injekci... Já to po dobrání antikoncepce nedostala cca půl roku a ani mě nenapadlo, že bych to měla nějak akutně řešit vpravením dávky hormonů, tělo si prostě pomohlo samo...

tridvajedna
10. bře 2020

Mívala jsem odjakživa nepravidelnou MS (běžně třeba 4x ročně, někdy bez MS i 6 měsíců), srovnalo se to uměle až díky antikoncepci. Nová lékařka mi po vysazení prášků diagnostikovala PCOS, začala jsem to tedy proaktivně řešit pomocí stravy, hormonální jógy a potravinových doplňků. Po nějakých 6 měsících tohoto režimu jsem měla cyklus srovnaný na +- 50 dní, smířená s tím, že jsou to holt cykly anovulační, což mi tvrdila i doktorka. Ale byla jsem ráda, že aspoň pravidelně menstruuju. Přestali jsme řešit s partnerem ochranu (proč taky, když ovulace neprobíhá...). A hned v prvním cyklu se úplně náhodně zadařilo . Že jsem těhotná jsem zjistila až v 10.tt. Vyvolání je tedy podle mě na prd, stejně jako nasazení antikoncepce na srovnání cyklu.

theuska29
10. bře 2020